12 заповідей справжнього продавця
Часом недостатньо високі продажі пов’язані з тим, що на ринку повно клієнтів, яким ми навіть не телефонували
1. Спочатку продай себе. Продаж продукту відбудеться автоматично.
Будь не тільки профі, але й цікавою особистістю. Умій підтримати розмову про політику та економіку, ділися експертністю і «ніколи не їж наодинці"©.
2. Завжди будь там, де твій клієнт.
Якщо клієнт дізнається про існування твого продукту не в твоєму офісі, а в супермаркеті, виставці, на лавочці перед під'їздом, то якого біса ти робиш за комп’ютером?! Твоя робоча локація — супермаркет, виставка, лавочка.
3. Вижени під три чорти всіх, хто не зацікавлений у продажу.
У твоїй компанії повинні продавати всі, навіть прибиральниця. Це Дао.
4. Знайди тих, з ким у тебе одна і та ж мета.
Партнерство — найдавніша і найефективніша форма людської взаємодії. Фішка в тому, щоб знайти сильного партнера, а того, що паразитує, навпаки, позбутися. Тоді результат подвоїться.
5. Ніколи, ні за яких обставин, не говори клієнту слова «ні».
Кожен нормальний клієнт бажає відчувати себе важливим. Не можете зараз задовольнити клієнтський запит — неодмінно знайдіть доречне альтернативне рішення.
6. Отримай від клієнта зрозумілу відповідь.
Відповідь має бути чіткою як в Тіндері. Ніяких «я не знаю», «може бути», «я подумаю» бути не повинно. тільки «так» або «ні»! Добийся його.
7. Мисли категорією не «якщо», а «коли». Це важливо.
«Якщо раптом вам все-таки знадобиться наше підсвічування для унітазу, неодмінно зв’яжіться з нами» — категорично не вірно. Чи не «якщо», а «коли». Це слово підкреслює відсутність варіативності. А показати, що «без цього ніяк», і є ваше завдання як продавця.
8. Люби свого клієнта більше ніж себе.
Клієнтоорієнтованість — у дрібницях. У чистих щирих емоціях щодо людей. Це коли до клієнта ставляться як до власної дитини — не за гроші, а з почуття щирої любові і турботи.
9. Не допускай ляпів — невиставлений рахунок не може бути оплачений.
Часом недостатньо високі продажі пов’язані не з нашим невмінням боротися із запереченнями, а з тим, що на ринку повно клієнтів, яким ми навіть не телефонували.
Почни хоча б з малого.
10. Зроби так, щоб клієнт тебе запам’ятав. Будь-якими шляхами.
Якщо ти завершив угоду, всунувши клієнту візитку, приколоту степлером до договору, ти поганий продавець. Хороший продавець відправить клієнту запрошення в ФБ, Інстаграм, Лінкедін, Твіттер і до того ж зателефонує на мобільний, проконтролювавши, щоб його контакту було присвоєно доречне і зрозуміле ім'я. Наприклад, «Вася Склопакет», «Марина Страховка», «Андрій Лізинг». Це, звичайно, не дуже шанобливо щодо Васі, Марини і Андрія, але для них це не важливо. Важливим є те, що коли клієнту знадобиться страховка або лізинг, то він знайде їхній номер.
11. Почуття міри — велике почуття.
Існуючих клієнтів не добивай частими контактами. Потенційних — не гвалтуй. В іншому випадку — так, доб'єш одного зі 100, але інші 99 будуть шарахатися від тебе ще довго.
12. Не будь як «Баба Зіна».
У будь-якому випадку знайдеться той, у кого дешевше. Кредит, страховка, лізинг, ну або що там у вас. Продавати дешево талант не потрібен. Демонструй майстерність, вона дорожча за гроші.
Не будь як «Баба Зіна». Будь як Блискавка Макквін — пурхай, як метелик, жаль, як бджола!
Текст публікується з дозволу автора
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ
Більше блогів тут
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.