Встигнути все. Як планувати час у подорожах і бізнес-поїздках?

4 грудня 2018, 19:43

Подорож передбачає безліч питань: з квитками, маршрутами, житлом, дозвіллям і зустрічами. Як організувати все найбільш ефективно?

В наші дні світ здається вже не таким величезним, як ще 100 років тому. Все тому, що пересування тепер значно легше, швидше, комфортніше і доступніше. Це сприяє не тільки розвитку туризму, комунікацій людей, знайомств, але і бізнесу. Для мене, як для ділової людини, 3-4 поїздки в інші країни по роботі і на відпочинок в сезон – звичність.

Відео дня

І, як завжди, хочеться поєднати приємне з корисним, встигнути зустрітися з партнерами і друзями, провести переговори і подивитися визначні пам'ятки того чи іншого регіону. Питання тайм-менеджменту в цьому випадку є особливо актуальним.

Сьогодні існує величезна безліч цифрових помічників, які дозволяють спланувати поїздку від А до Я, розрахувати час в дорозі, знайти вдалі ресторанчики для обіду і вечері, зупинити вибір на тих чи інших бутиках для шопінгу і в результаті заощадити час на організаційні моменти вже в самій поїздці.

Почнемо з того, що агрегатори авіаквитків на кшталт Momondo і Skyscanner дозволяють обрати вдалий час прильоту і відльоту та швидко придбати онлайн потрібні квитки, а сервіси Airbnb і Booking.com дають необмежені можливості для бронювання всіх типів житла.
Свої посадочні квитки я давно не роздруковую, а зберігаю в електронний гаманець (Wallet) у смартфоні. При цьому в день поїздки на екрані з'являється нагадування про поїздку, яка не дозволить запізнитися на літак. Бронювання житла також зручно зберігати в електронному вигляді.
Якщо говорити про вивчення пам'яток того міста, куди я вирушаю, то досліджувати їх я починаю заздалегідь за допомогою Google і Tripadvisor. Моя порада: не полінуйтеся прочитати відгуки і коментарі тих, хто там вже побував. Іноді там можна знайти дійсно корисні підказки, які згодом можуть значно заощадити ваш час у поїздці.

У поїздках не варто забувати про головне – людей

За допомогою Google Maps я прокладаю маршрути з готелю до різних пам'яток і надсилаю їх собі на пошту. Потім, будучи вже в тому місті, я в один клік потрапляю на ці маршрути і жодного разу ще не заблукала. Там же розраховується і час, який я витрачу на прогулянку і перегляд пам'яток. Прекрасний інструмент для оптимізації мого тайм-менеджменту. Так, і не можна забувати підключити роумінг, тому що не у всіх навіть європейських містах є у вільному доступі хороший інтернет. А без нього в поїздці – ніяк.

Але не тільки інтернет і цифрові інструменти допомагають якісно організувати ту чи іншу поїздку. Не варто забувати про головне – людей.

У свою нещодавню поїздку до Мілана в мене відбувалися ділові переговори з представниками одного з модних брендів. І мушу сказати, що це далеко не перший мій візит до Мілана. Так що я вже майже все бачила в цьому місті, як мені тоді здавалося. І коли діловий партнер запропонував мені з'їздити в один затишний ресторанчик зі своєю історією, міні-музеєм і чудовою кухнею, розташований в закутках Мілана, це стало для мене приємним відкриттям.

Місцеві жителі як ніхто інший знають усі принади свого міста/регіону, які часто залишаються прихованими від звичайних туристів. Так що моя вам порада – знайомтеся, спілкуйтеся, товаришуйте з місцевими і дізнавайтеся виворіт нових міст.

Тайм-менеджмент у подорожах і бізнес-поїздках багато в чому залежить від того, наскільки ви підготуватися до самої поїздки заздалегідь. Ретельне планування дозволить економити не тільки час, але і бюджет.

А взагалі: головне – це отримувати кайф. Організувати час – це важливо, але якщо раптом у подорожі ви зробите для себе відкриття, витратьте на нього трохи більше часу, ніж у вас є. Я сміливо дозволяю!

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X