Відмінники та двієчники: кому складніше? Блог Дмитра Карпачова

15 червня 2017, 22:37
Успішний учень користується більшою популярністю в класі, а відчайдушний двієчник набуває низького соціального статусу

Потреба і вміння спілкуватися з однолітками є одним з необхідних умов успішного навчання в школі. Зв'язок між спілкуванням і успіхом особливо очевидний в початковій школі.

Відео дня

Саме в молодших класах всі діти хочуть дружити з відмінниками і відмінницями. Це їх вважають "хорошими дітьми". А ті, хто отримує "двійки" і "трійки", часто не користуються авторитетом серед однокласників.

З іншого боку, дитина, популярна серед однолітків, впевненіше дає усні відповіді, спокійніше переживає власні помилки і зовнішню критику, швидше освоює нову, незрозумілу інформацію. Так, успішний учень користується все більшою популярністю в класі, а відчайдушний двієчник набуває низького соціального статусу. Це крайні прояви зв'язку між навчальною успішністю і вмінням спілкуватися.

В молодших класах всі діти хочуть дружити з відмінниками і відмінницями

Для учня середніх класів подібний зв'язок не настільки очевидний, але все ж це впливає і на нього: кожна хороша або відмінна оцінка сприяє популярності серед дітей, а добрі стосунки з однокласниками полегшують рішення навчальних задач.

Усвідомлюючи важливість вміння дитини спілкуватися з однолітками, батьки можуть допомогти їй в двох відносинах:

По-перше, комунікативним навичкам можна навчити на наочних прикладах власної поведінки у взаємодії з іншими людьми, і, перш за все, з самою дитиною.

По-друге, можна створити умови, що дозволяють дітям набути успішного досвіду взаємодії з однолітками, - зручний ігровий простір та іграшки.

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X