Відмінники та двієчники: кому складніше? Блог Дмитра Карпачова
Потреба і вміння спілкуватися з однолітками є одним з необхідних умов успішного навчання в школі. Зв'язок між спілкуванням і успіхом особливо очевидний в початковій школі.

Саме в молодших класах всі діти хочуть дружити з відмінниками і відмінницями. Це їх вважають "хорошими дітьми". А ті, хто отримує "двійки" і "трійки", часто не користуються авторитетом серед однокласників.
З іншого боку, дитина, популярна серед однолітків, впевненіше дає усні відповіді, спокійніше переживає власні помилки і зовнішню критику, швидше освоює нову, незрозумілу інформацію. Так, успішний учень користується все більшою популярністю в класі, а відчайдушний двієчник набуває низького соціального статусу. Це крайні прояви зв'язку між навчальною успішністю і вмінням спілкуватися.
В молодших класах всі діти хочуть дружити з відмінниками і відмінницямиДля учня середніх класів подібний зв'язок не настільки очевидний, але все ж це впливає і на нього: кожна хороша або відмінна оцінка сприяє популярності серед дітей, а добрі стосунки з однокласниками полегшують рішення навчальних задач.
Усвідомлюючи важливість вміння дитини спілкуватися з однолітками, батьки можуть допомогти їй в двох відносинах:
По-перше, комунікативним навичкам можна навчити на наочних прикладах власної поведінки у взаємодії з іншими людьми, і, перш за все, з самою дитиною.
По-друге, можна створити умови, що дозволяють дітям набути успішного досвіду взаємодії з однолітками, - зручний ігровий простір та іграшки.
Текст публікується з дозволу автора
Більше блогів тут
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life