На офісному фронті. Шпаргалка, як відновлювати роботу з командою
Постійні зміни в тому, що і як робить організація, мають стати новою стабільністю
В будь-якій невизначеності і непередбачуваності, перед небезпекою і постійним відчуттям загрози, команда завжди орієнтується на те, як реагує і що робить керівник.
Лідери сьогодні захищають надважливий фронт України — економічний. Лідери сьогодні — це керівники свого війська офісного фронту. Підготувала для вас, дорогі захисники, шпаргалку про те, як відновлювати і розвивати організаційну резильєнтність через роботу з командами.
Як керівникам розвивати організаційну резильєнтність
Резильєнтність в організаційному контексті означає постійну готовність бізнесу адаптуватись і змінюватися до того, як причина змін стане відчайдушно очевидною. По суті, це означає, що організаційна резильєнтність полягає в тому, що організація має бути ініціативною, а не реактивною.
Організація має бути ініціативною, а не реактивною
Резильєнтність — це про те, що лідери реагують не на конкретну кризу чи необхідність відновити ефективність організації після «складного періоду», а про системну роботу над гнучкістю та адаптивністю як процесів, так і людей в організації. Це про те, що постійні зміни в тому, що і як робить організація, мають стати новою стабільністю.

Невідкладна допомога: що варто робити керівникам, коли члени команди спускаються по спіралі
Хаотичність: спрощуйте. Визначте, яке одне ключове завдання потрібно виконати. Чітко визначайте пріоритети, підтримуйте дисципліну, давайте чіткий зворотний зв’язок щодо кожного виконаного завдання. Не відволікайтесь на зайве.
Байдужість: фокусуйтесь. Коли помічаєте, що починаєте прокрастинувати, нагадуйте собі і колегам про важливість мети.
Дистанціювання: комунікуйте. Якщо помічаєте, що колеги намагаються уникати своєї присутності, ініціюйте персональну розмову та шукайте причини.
Виснаженість: гігієна фізичного та емоційного стану. Слідкуйте за ознаками фізичного та емоційного виснаження, принципово ставтесь до необхідності відпочивати і відновлюватись.
Смуток: шукайте, як допомогти. Будьте дуже уважними до емоційних станів колег. Через запитання, а не через оцінку, визначайте дієву допомогу і відкрито пропонуйте підтримку.
Депресія: не залишайтесь осторонь. Наполегливо рекомендуйте і допомагайте організаційно з пошуком професійної допомоги колегам.
Текст публікується з дозволу авторки
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Погляди НВ

Більше блогів тут