Три причини завести сторінку в соцмережах, якщо ви керівник компанії

23 листопада 2017, 18:08
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Соціальні мережі зменшують відстань і збільшують продажі. Люди хочуть працювати з людьми. Навіть, якщо знайомі з ними тільки онлайн

Ми проводимо в соціальних мережах більше 30 хвилин на день. Але сьогодні власну онлайн-сторінку потрібно використовувати не лише для спілкування з друзями, а й для просування бренду — власного чи корпоративного.

Відео дня

Це набагато ефективніше за традиційні канали комунікації і — будемо відверті — дешевше.

Чому так?

1. Лояльність та імідж компанії

Особистий профайл керівника є важливим інструментом підтримки зв’язків із громадськістю. В соцмережах ви можете анонсувати зміни та новинки, підтримувати корпоративні проекти, пояснювати стратегію, місію, принципи та мету компанії.

Простий приклад: один з керівників великої компанії пише про реструктуризацію у себе на сторінці в Facebook, розповідає, чому так відбувається, що змінюється, в чому недоліки та переваги. Він розповідає, що цікаво аудиторії, відповідає на запитання, додаючи візуальний супровід — інфографіку чи відео. До речі, відео стає популярнішим з кожним днем. (Але не забувайте, що відео потрібно додавати безпосередньо у соціальну мережу, а не давати посилання на Youtube чи сторонній сайт — Facebook цього не любить.)

82% клієнтів довіряють компаніям з медійним топ-менеджментом

Керівник в соціальних мережах працює з трьома «драконами»: негативом, репутацією та аудиторією. Розповідайте більше про важливі рішення та перемоги, про факапи та провали, а не тільки про «успішний успіх». Це додає людяності і довіри.

Навіть про акцію в одній з філій можна цікаво розповісти в соціальних мережах. Це працює у випадку, коли офіційні джерела (тим паче, медіа) ігнорують «подію». Пост на власній сторінці буде доречним, приверне додаткову увагу клієнтів або гравців ринку.

Крім того, на власній сторінці дозволено набагато більше. Наприклад, можна розповісти про нову послугу, яка (скоріш за все) буде кращою за аналоги конкурентів, про якісь круті фішки та події, донести цінності і переваги своєї компанії. Ви маєте стати «євангелістом» змін у вашій компанії та відверто доносити її місію.

2. Встановлення контакту з колективом

Зазвичай у керівників не вистачає часу на персональне спілкування з кожним робітником. Через соціальні мережі він може транслювати свої ідеї, принципи, голос та місію компанії. Ви можете мотивувати співробітників, ділитися корисними лайфхаками. Рейтинги книжок та фільмів взагалі можуть отримати неймовірний фідбек! Будьте більш відверті, розповідайте про себе як особистість та професіонала.

Публічність керівника — приклад для співробітників, які можуть розвивати персональний бренд та підвищувати свою професійну (та медійну) цінність, дивлячись на вас. Все це грає на користь бренду та іміджу компанії.

До речі, ви звертали увагу, що пост про вакансію на персональній сторінці привертає увагу великої кількості осіб та розходиться по декільком сторінкам? Такий формат іноді працює краще, ніж оголошення на рекрутинговому сайті. Знову ж таки, це безкоштовно (не потрібно піднімати рекламний пост чи платити за додавання вакансії). Ви особисто спілкуєтесь з людьми, а вони бачать, що у компанії є обличчя.

3. Рівень довіри клієнтів та партнерів

Коли product manager розповідає про новий мобільний додаток чи послугу, це зрозуміло. Однак керівники, чиї обов’язки безпосередньо не пов’язані з продажами, можуть підвищувати лояльність клієнтів за допомогою соціальних мереж.

Наприклад, якщо у вас малий або середній бізнес, коментуйте місцеві новини, розповідати про нові послуги та продукти, корисні саме для вашого регіону. Не забувайте транслювати саме ті цінності, які важливі для вашої аудиторії. Наприклад, в категорії B2С неймовірна конкуренція. Встановлюйте рівень довіри, будьте корисними для своїх покупців, і ваше повідомлення потрапить прямо в «ціль». Це працює і у випадку B2B.

Соціальні мережі зменшують відстань і збільшують продажі. Люди хочуть працювати з людьми. Навіть, якщо знайомі з ними тільки онлайн.

P.S. Трішки статистики: 69% компаній використовують соціальні мережі для підвищення лояльності аудиторії, 79% партнерів довіряють персональному бренду топ-менеджера компанії, і 82% клієнтів довіряють компаніям з медійним топ-менеджментом.

Новое Время запрошує на лекції наших відомих колумністів Діалоги про майбутнє. Детальна програма тут

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X