Продуманий образ. Як розповісти про себе без слів

21 вересня 2020, 20:43

Щоб справити потрібне враження, виберіть свій колір, ретельно продумайте аксесуари і не забувайте про поставу

Американський психолог Альберт Мейерабіан стверджує: під час спілкування 93% інформації передається невербальними засобами. Нас моментально приваблює не стільки те, що нам говорять, скільки те, хто і як це робить. Наш мозок обробляє картинки швидше за слова. Як же розкрити себе за допомогою одного лише зовнішнього вигляду?

Відео дня

Поптрібно стати «помітною фігурою», візуально відокремившись від конкурентів. У цьому допоможе набір прийомів з арсеналу стилістів.

1. Колір — потужний інструмент сприйняття. Щоб виділятися серед конкурентів, потрібно «забарвитися». Найкращий приклад — рекламні кампанії політичних партій. Ми можемо не пам'ятати імен кандидатів, але точно знаємо, хто стоїть за біло-червоною або жовто-зеленою символікою. На рівні «особистих брендів» колір має бути присутнім у всьому, що пов'язано з вашим ім'ям. Дуже популярну ідею «єдиного стилю» сьогодні беруть на озброєння не лише великі компанії.

2. При цьому вибір кольорів і фактур — питання не смаку, а сенсу, який ми хочемо вкласти у візуальний образ. Згадайте прем'єр-міністра України Юлію Тимошенко зразка кінця нульових. Сіро-чорно-бежева гама, класичні візерунки на кшталт непримітної клітинки та «гусячої лапки», білі комірці, незмінна нитка перлів, французький манікюр і коса на український манер. «Вона працює», — кричав її образ на весь світ.

3. Також у побудові візуального образу допоможе геометрія. Лінії одягу можуть бути м'якими та спадаючими або жорсткими та гострими. А для посилення ефекту можна задіяти навколишнє середовище. Фото і відео, зняті в старовинному київському провулку, на тлі хмарочоса або в холі готелю в стилі баухаус розкажуть абсолютно різні історії про вас і вашу роботу.

4. І в чоловічому, і в жіночому образі важливу роль відіграє зачіска або укладка. Неважливо, з якої причини дама А носить косу до поясу протягом останніх 30 років — у цій манері аудиторія насамперед побачить консерватизм. Тим часом пані Б, яка вибрала стрижку «піксі» та відтінок «рожевий фламінго», здасться сміливою та креативною.

Під час створення ділових образів жінкам потрібно звертати особливу увагу на довжину волосся. Коротка стрижка завжди виглядає більш сучасно, ніж довге волосся, як завите, так і укладене в зачіску.

5.Аксесуари, що говорять — один з моїх улюблених прийомів. Всі ми пам'ятаємо, як світ гадав на брошках держсекретаря США Мадлен Олбрайт або на шарфах директора-розпорядника МВФ Крістін Лагард. Будь-який аксесуар, колір помади або навіть жест можуть стати такою ж відмінною рисою особистого бренду, як капелюшок телеведучої Каті Осадчої або сумочка актриси Джейн Біркін. Добре, якщо це відмітна ознака — правда вашого життя, а не прибита стилістами табличка. В останньому випадку ви можете відчувати себе ніяково.

6. Не забувайте про поставу і пози. Наприакінці 1980-х років, ще дівчиськом, я прочитала книгу Мова рухів тіла. Вона так вразила мою уяву, що я почала спостерігати за дорослими. Виявилося, що впевненість у собі передає все тіло: руки, ноги, очі, посмішка, постава. Глядачі охочіше вірять людині з рівною спиною і прямим, відкритим поглядом.

Успіху вам у створенні ділових образів, що запам'ятовуються!

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо НВ
X