Інакше вас не почують. Як давати якісний зворотний зв’язок

11 грудня 2021, 00:50

Спробувати зрозуміти іншого — перший крок до ефективного фідбеку

Покажіть мені ваш зворотний зв’язок і я скажу, чому вас не почують.

Днями на вебінарі чверть часу говорили про те, чому ми так не любимо зворотний зв’язок і як можемо створювати через такі розмови довіру і якісні взаємодії. Підготувала і для вас кілька ідей.

Відео дня

П’ять важливих усвідомлень для якісного фідбеку

1. Усвідомте, що зворотний зв’язок — це не інструмент контролю. Зворотний зв’язок — це неймовірно цінний інструмент для того, що вибудовувати довіру, мотивувати, підтримувати та надихати. Не намагайтесь контролювати чи карати людей, використовуючи сeciї зворотного зв’язку. Так ви лише вибудуєте стійке упередження, що фідбек — це загроза і стрес.

Его є у всіх

2. Пам’ятайте, що люди багатогранні і складні. Усвідомте, що его є у всіх. У кожного з нас своя історія, свій досвід і свій емоційний стан. Спробувати зрозуміти іншого і «взути його взуття» — це перший крок до ефективного фідбеку.

3. Не намагайтеся змінити характер іншого. Пам’ятайте, що зворотний зв’язок — це про зміну поведінки, а не про зміну особистості. Не проектуйте на інших своє бачення світу, переконання чи упередження.

4. Не визначайте за іншого, натомість спостерігайте, аналізуйте та ставте запитання. Коли нам не вистачає необхідної інформації, наш мозок схильний вигадувати та додумувати і, як правило, в гірший бік. Не забувайте уточнювати, запитувати і перепитувати, створюючи максимально об'єктивну картинку того, що відбувається.

5. Комунікуйте з іншими так, як хотіли б, щоб комунікували з вами: повага, увага, намір допомогти. Проявляйте емпатію, пам’ятайте про упередження, вчіться співпереживати. Формуйте здоровий власний приклад якісної комунікації в своєму оточенні.

Текст публікується з дозволу авторки

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X