Шість звичок, які заважають вам стати успішним

24 січня 2017, 23:57
Як домогтися більшого, позбувшись від незначних, на перший погляд, слабкостей

Історик на ім'я Уілл Дюран одного разу коротко переформулював відому ідею Арістотеля: «Ми — це те, що ми постійно робимо. Тому досконалість — це звичка». Можна сказати, що найчастіше звички визначають успіх або, навпаки, стають блокпостами на цьому шляху. І якщо ви зможете відмовитися від рутини, що перешкоджає успіху, незабаром виявите, що в змозі реалізувати весь свій потенціал.

Відео дня

Ось шість слабкостей, позбавлення від яких стане відмінним початком вашого перетворення в нову, кращу версію себе:

1. Перевіряти телефон під час розмови

Згадайте про останній випадок, коли спілкувалися з кимось, і співрозмовник прямо під час розмови схопився за телефон, щоб перевірити смс або повідомлення, що раптово прийшло. Коли ви бачите, що вас не слухають, це розхолоджує. До того ж, відволікаючись, ви, цілком імовірно, втрачаєте якусь важливу інформацію. Висновок: коли спілкуєтеся, зосередьте всю свою увагу на цьому. Сховайте телефон подалі. Ви виявите, що розмови стануть приємнішими, якщо повністю поринете в них.

2. Зациклюватися на минулих невдачах

Важко не лаяти себе, якщо ви наробили помилок і заплутались. Кожному знайомі емоції, пов’язані з цим, — ненависть до себе, відчуття того, що все йде не так. Відчувати таке час від часу — цілком нормально, але не доводьте себе до ненависті до себе шляхом зациклення на провалах. Намагайтеся в будь-якій помилці бачити урок на майбутнє, а не інструмент для самобичування і занурення в негативні думки. Для початку запитайте себе, що саме змусило вас прийняти помилкове рішення. Набагато корисніше витягувати уроки з невдач, ніж нескінченно переживати ці невдачі.

Сховайте телефон подалі. Ви виявите, що розмови стануть приємнішими

3. Підтримувати стосунки з токсичними людьми

Токсичні люди, як правило, залишають глибокий слід у нашому житті і роблять все, щоб назавжди закріпитися у ньому. Не має значення, де ви працюєте — там завжди буде хтось, хто спробує втертися вам в довіру і стати значущим для вас. А потім ви раптом виявляєте, що у вас біжать мурашки по шкірі просто від думки про цю людину. Якщо ви дозволите їй і надалі натискати на ваші больові точки, це вплине на вашу продуктивність і настрій на роботі, заважаючи успіху. Тому, щойно відчуваєте, що ваш розум заполонили думки про цю людину, змусьте себе думати про щось інше, наприклад, про те, як ви вдячні за когось ще у вашому житті. Навіщо думати про токсичних людей, коли навколо так багато інших, тих, хто по-справжньому заслуговує уваги?

4. Порівнювати себе з іншими

Позбутися від цього дуже важко, я знаю. Більше того, ви можете порівнювати себе з іншими, іноді навіть не усвідомлюючи цього. Але порівнюючи себе з оточенням, ви втрачаєте контроль над власним щастям. Коли досягли чогось, що робить вас щасливим, не дозволяйте думці іншої людини та/або їхнім досягненням забрати у вас ці позитивні емоції. Так, це майже неможливо — не дати чужим думкам і міркуванням проникнути у вашу голову. Але з часом ви зможете навчитися швидко нейтралізувати цей негатив і продовжувати рухатися вперед. І в цей момент дуже важливо нагадати собі, що почуття власної гідності йде зсередини.

5. Пліткувати

Плітки і пересуди всюди, їх неможливо уникнути. Люди, які люблять попліткувати, отримують неймовірний кайф від чужих помилок і невдач. Спочатку це може здатися привабливим — соціалізуватися з іншими шляхом обговорення чужого особистого чи професійного життя, але через деякий час ви почнете розуміти, що насправді заподіювати шкоду іншим людям неприємно. Замість того щоб брехати, зверніть увагу на позитивні моменти і те хороше, що відбувається навколо вас. Люди дуже цікаві, і в них можна багато чому навчитися. Ви коли-небудь помічали, що пліткарі рідко бувають задоволені своїм життям? Пам’ятайте про це.

6. Відволікатися на спливаючі вікна і повідомлення

Це вкрай важко — залишатися зосередженим, коли на екрані ґаджета висвічується повідомлення про новий лист або повідомлення. Щоразу, коли ваш телефон або комп’ютер дзвонить, він відволікає увагу, і продуктивність падає. Звичка отримувати оповіщення кілька разів протягом дня може змусити вас почувати себе продуктивним, але це не так. Щоразу, коли ви відволікаєтеся, повідомлення краде вашу увагу. І завдання, яке зайняло б у вас усього кілька годин, може легко перетворитися в справу на цілий день. Щоб позбутися цієї звички, включайте блокування спливаючих повідомлень, поки працюєте. Встановіть певний час для перевірки телефону та електронної пошти. Наприклад, коли ви приходите вранці на роботу, або перед початком обідньої перерви, а потім ще один раз безпосередньо перед тим, як повернутися додому. І відразу почнете помічати, наскільки виросла ваша продуктивність.

Переклад НВ

Новое время володіє ексклюзивним правом на переклад і публікацію колонок Еріки Вагнер Републікування повної версії тексту заборонено

Оригінал

Більше поглядів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X