Базові речі. Що тепер у моді?

4 червня 2020, 20:43

Сьогодні йдеться не про усвідомлену моду, а про усвідомлений вибір того чи іншого предмета гардероба

Культовий універмаг Harrods, лондонський оплот розкоші, всупереч своїй маркетинг-стратегії відкрив аутлет зі складом нерозпроданих речей. Місце символічне — приміщення шопінг-молу Debenhams, який закрився, не витримавши карантину.

Відео дня

Водночас флагманський бутік Hermès у Китаї в перший день відкриття після карантину зробив рекордні продажі на суму $2,7 млн, побивши тим самим усі рекорди магазинів класу люкс у КНР.

Модельєр Джорджо Армані виступив з відкритим листом, в якому заявив, що його бренд скорочує кількість колекцій на рік, а в бутиках будуть представлені речі якраз під сезон (раніше в січні-лютому дизайнери продавали літню колекцію, яка до початку липня вже йшла на розпродаж).

Менше — це нове більше

Водночас, бренди, яких прийнято називати брендами середнього класу — Gap, Levi's, — заявили про те, що вони на межі виживання і якщо карантин триватиме, фінансових ресурсів вистачить тільки на рік роботи. Модний світ штормить, і лише окремі люксові бренди переживають злети продажів як реакцію покупців на стрес. Деякі з них, наприклад, модний дім Chanel, навіть підняли ціни на культові сумки до 10%.

Що все це означає для нас з вами, людей, які споживають моду? Курс на усвідомлене споживання. Бути свідомим — модно. Однак криза може підкоригувати тренд, адже тренд стає улюбленим, читай — популярним, коли за нього голосують гаманцем.

Якщо раніше говорили про те, що річ, наприклад, з нефарбованого, тобто органічного льону — це еко-тренд, і придбати такий виріб вважалося хорошим тоном, то зараз головним тригером для купівлі стає не тільки як, з чого і ким зроблена річ, а й те, як ви в ній будете виглядати на практиці. Посудіть самі: діловий костюм з нефарбованого льону, як тільки ви встанете із стільця, повторить точно всі складки, і ви, всупереч офіційному дрес-коду, будете виглядати пом'ятим. Мало хто в цей момент подумає, що ви в тренді, погодьтеся.

Тому сьогодні йдеться не про усвідомлену моду, а про усвідомлений вибір того чи іншого предмета гардероба. Вибрати річ, тому що вона в тренді, тому що вона з «модної», переробленої тканини або тому що ця річ на вас добре сидить, добре зшита і довго не вийде з моди? Чому ви віддасте перевагу? І завдяки якому з підходів, першому чи другому, ви будете довше носити придбані речі? Ось це і є усвідомлене споживання в епоху пандемії.

Якщо ж говорити про моду більш предметно, то безумовно, в тренді — функціональність.

1) Базові речі — на піку популярності. Тільки ось база — це не білий верх, чорний низ. Це речі, які пасують вашому типу фігури, контрасту зовнішності і поєднуються з тим, що ви вже маєте в гардеробі. Тобто це можуть бути яскраві спідниці, сукні, сумки і куртки. І що яскравіший низ образу — то простіше підібрати до нього аксесуари і верх. Просто доповніть компліментарними відтінками або ахроматичними кольорами, тобто чорним або білим — і базовий стильний образ готовий.

2) Також у моді прості, але якісні речі, з яких можна створювати складні комплекти. Так, саме речі простого крою в поєднанні один з одним і аксесуарами створюють елегантний образ.

3) Менше — це нове більше. Розповім на прикладі сумок. Чим дорожча сумка — тим ретельніше ви її вибираєте. Чим ретельніше вибираєте — тим з більшою кількістю образів з вашого гардероба вона поєднується. Крім того, коли ви купуєте якісну сумку, необхідність у придбанні нових на довгий час відпадає.

4) Зверніть увагу на подіумні тренди. У моді класичні білі сукні-сорочки з котону, шифонові сукні, ділові костюми з брюками або шортами і сукні «мідаксі» — золота середина між «міді» і «максі». Одне слово — класичні моделі, поза часом і сезонами. Тобто модно бути стильним, а стиль — це звичайна навичка, яку можна і потрібно тренувати.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X