Що можна купувати на розпродажах. Блог Вадима Медведєва

14 грудня 2016, 09:57
Робити покупки під час розпродажів слід тонко, практично і максимально ефективно, віддаючи перевагу вічним, а значить, неминущим цінностям

Нам властиво надзвичайно тонке почуття іронії щодо сусідів, колег, близьких, друзів і їхніх подруг, дорослих дядечків і тіточок, а також їхніх нащадків, аборигенів, які несподівано зустрічаються нам на шляху під час відпустки, влади та тусовки. І навіть якщо ми не в змозі через свою сакральну заклопотаність опамфлетити всіх, то вже посміятися нам раз плюнути. Тому, коли ми дивимося на черги охочих потрапити в шикарні магазини у перший день розпродажів, нас охоплює почуття глибокої особистої гордості за те, що нами все вже куплено, міряно, що повні валізи, заповнені форми Tax Free, і не віддавлять нам ноги японці у черзі в секцію сумки та портфелі.

Відео дня

Але водночас іноді все-таки відвідує бажання, сформоване після побаченого в Мілані, Лондоні, Парижі, коли задоволені, але втомлені люди з пакетами залишали всі ці Прінтами, Харвей Николзи і Рінашенте, щасливі від того, що так вдало пощастило вкласти фунти і євро, заповнивши гардероб черговою порцією не зовсім потрібного мотлоху, але зате освяченого руками найвідоміших дизайнерів світу. І ось нас уже притягує потік обрендованих китайців по поверхах, корнерах, відділах та секціях, де продавці просто не встигають складати, та що там складати, прибирати після чергової навали.

Купувати на розпродажі не соромно, а практично. І європейці щороку нам це доводять, анонсуючи кілометрові черги біля найбільш єгипетського будинку в Лондоні – Харродза. І з кожним роком нас цими днями стає дедалі більше і більше, і ось вже і ми стоїмо на Найтсбрідж з пакетами таких розмірів, що таксистові складно зорієнтуватися в кількості пасажирів, а процес завантаження-вивантаження займає стільки ж, скільки сама дорога до готелю.

Купувати на розпродажі не соромно, а практично. І європейці щороку нам це доводять

Ми купуємо керовані тонкою червоною лінією, яка перекреслює стару ціну і декларує нову на ХХ відсотків нижчу ніж перша, нами рухає знижка, що вабить і кличе, освітлює шлях нашій кредитній картці з кишені до терміналу. Знижка робить непотрібні і непрактичні речі красивішими, 50% наближають річ до ідеалу, а за 70% ми готові вставити устілку у взуття не нашого розміру, перешити костюм, випрати при 100 градусах сорочку для того, щоб вона трохи сіла. Ми купуємо майки з принтами, які можна носити лише у стані легкої ейфорії або в клубах, де збираються гарячі шанувальники Елтона Джона, ми купуємо ремені з важкими бляхами, що доводять таким ненав'язливим чином значущість дизайнера в сучасному світі, ми купуємо помаранчеву куртку, тільки тому, що вона від відомого виробника пуху, хоча всім своїм божилися, що після 2004 року ніколи не одягнемо помаранчевий.

Насправді ми можемо і маємо купувати на розпродажах, але купувати тонко, практично і максимально ефективно, віддаючи перевагу вічним, а значить, неминущим цінностям, актуальним і сучасним речам, а не спробам дизайнерів увічнити себе хоча б на сторінках модної хроніки глянцевих журналів і все нашим коштом.

Отже, що можна купувати на розпродажах:

- пальто три чверті, що ідеально сидить по фігурі, глибокого синього кольору з вовни з кашеміром служитиме вам вірою і правдою не один сезон;

- тренч, плащ у бежі або графіті, з паском, якщо вам за метр вісімдесят і без, якщо вам ще рости;

- шарф з кашеміру, кашеміру та шовку, шарф класичний або шаль, різноманітних кольорів, у клітину і однотонних;

- сорочки білі, в будь-якому форматі, їх ніколи не буде достатньо;

- трикотаж від гідного виробника;

- рукавички замшеві на кашемирі або на цигейці;

- шкарпетки та білизну, без сердечок і написів, без дурних принтів і натяків на День Святого Валентина, пам'ятайте, хоч це і витратний матеріал, носити його вам, ба більше, знімати його теж тільки вам. І не в темряві.

Мені не шкода чужих грошей. Мені просто сумно дивитися, як ми прагнемо до економії, забиваючи шафи і полиці тим, що припало б до смаку японським або китайським туристам, яких ми обійшли рівно на півкорпуса біля каси, і тим само порушили гармонію навколишнього світу, де логотип давно займає першу позицію після ієрогліфа гроші.

Мені хочеться отримувати потрібні подарунки на Новий і Старий рік. Хочеться носити куплене, а не розгрібати речі з цінниками, сортуючи на категорії «може стати в пригоді» або «віддам куму, у нього розмір підходящий».

Показати ще новини
Радіо НВ
X