МВА за 10 днів. Книжки, які допоможуть побудувати успішну бізнес-стратегію

23 червня 2020, 20:43

Гарна стратегія — це не завдання, не бюджет і не список бажаних результатів

Ми живемо у світі, що наче той безмежний океан, який постійно знаходиться у стані штормового попередження. Все безперервно змінюється, від самого ринку до споживчих вподобань. І важливо завжди бути в цьому вирії подій та активно реагувати на всі зміни у суспільстві. В цій книжковій добірці хочу поділитися з вами книжковими новинками, які допоможуть залишатися у тренді, побудувати успішну стратегію та просунути власний бізнес.

Відео дня

Основи маркетингу. 5-е європейське видання, Філіп Котлер, Гарi Армстронг, Вероніка Вонг, Джон Сондерс

Маст-хэв книжка для всіх студентів, які вчаться на маркетологів, менеджерів зі зв’язків з громадськістю та тих, хто займається власною справою. Книжка написана профессором міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л. Келлога при Північно-Західному університеті — Філіпом Котлером, у співавторстві з колегами. Автори розглядають основні принципи маркетингу та найпоширеніші проблеми, з якими стикаються менеджери, намагаючись збалансувати цілі та ресурси організації з потребами та можливостями на світовому ринку.

Основи маркетингу. 5-е європейське видання допоможе зрозуміти що таке маркетингова політика розподілу, стратегічне планування, маркетингові стратегії зростання, поведінка споживача та багато іншого. Важливо відмітити, що книжка залишається незмінним лідером продажів та має великий попит серед фахівців цієї галузі.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X