Шановні знавці. 6 типів людей, які ходять в ресторани

12 лютого 2019, 23:25

Не сфотографована їжа – це як угода, яка не зафіксована письмово

Люди, які ходять в ресторани, діляться на шість типів.

Критики
Критиком може виступати кожен, хто зареєстрований у Facebook, або, якщо дивитися ширше, будь-хто, у кого є рот, щоб ним їсти і говорити. Критики розкажуть, як потрібно готувати, як подавати на стіл, якого кольору повинні бути стіни в ресторані і якого кольору – волосся у офіціантки. І якщо критик дозволить собі таке за домашнім столом, то в кращому випадку буде позбавлений десерту, а в гіршому випадку отримає по лобі ополоником. Але в ресторані критик, тобто клієнт, завжди правий, тому дякуємо за критику і поїхали далі.

Відео дня

Фотографи
Не сфотографована їжа – це як угода, яка не зафіксована письмово. Начео було, а ніби й не було. Якщо ти не зафіксуєш кожен свій похід в ресторан і не поділишся цим фактажем з усіма своїми знайомими-незнайомими, то віри тобі немає. Хто тебе знає – може, ти одними привокзальними беляшами харчуєшся, поки пристойна публіка споживає делікатеси в модних закладах. Або ще гірше – давишся з пластикового судочка вчорашньою котлетою з холодними макарошками. Тож постарайся надати свідчення твоєї приналежності до ресторанної публіки! А те, що їжа охолоне, поки ти будеш шукати вдалий ракурс для зйомки – це не біда.

Знавці
Ці люди точно знають, в які місяці їдять устриць, яку консистенцію повинен мати правильний форшмак і на який склад потрібно робити наголос у слові «латте». Вони навчать офіціантів правильно обслуговувати гостей, кухареві вони прочитають півгодинну лекцію про нюанси прожарювання стейків, а для ресторатора проведуть поглиблений тренінг «Яким повинен бути ресторан, здатний сподобатися окремо взятому цінителеві». Знавці, якщо з недостатньою повагою слухати сказані ними слова, можуть перекваліфікуватися на агресивних критиків. Але в основному це досить доброзичливі й ерудовані люди. Правда, іноді занадто ерудовані й надмірно доброзичливі.

Похід у лігво конкурентів – захід, до якого ресторатор починає готуватися заздалегідь

Наближені
Це абсолютно особлива група людей і ставитися до них потрібно по-особливому. Справа в тому, що ці непрості люди люблять при кожному зручному і незручному випадку посилатися на свої знайомства і зв'язки. Вони хрестили дітей власника закладу, вони знайомі з шеф-кухарем, вони випивали з постачальником вина і в юності зустрічалися з ведучою телепрограми про ресторани. Природно, володіючи таким небесним статусом, вони мають право вимагати особливого ставлення до себе – найкращий столик, цілодобове обслуговування, знижку 50% і відстрочення оплати на три місяці. У разі відмови будуть задіяні більш серйозні важелі – знайомство з прокурорами, міністрами та іншими напівбогами.

Ресторатори
Ці люди теж ходять в ресторани – в свої і в чужі. У своїх ресторанах їм за визначенням все подобається – крім окремих моментів, число яких може досягати півсотні за одне відвідування. Незважаючи на неприховане невдоволення, ресторатор ставиться до свого закладу як до власної дитини. Так, криворукий, так, розумом не виблискує, але мій, моя рідна – подивіться всі, яка лапусечка! Куди братися закладам, які належать іншим рестораторам. Похід у лігво конкурентів – це захід, до якого ресторатор починає готуватися заздалегідь, як до участі в садо-мазо оргії. Вчить стоп-слова, упорядковує знаряддя тортур, надягає найкращу білизну – на випадок, якщо в результаті отруєння буде доставлений через столик прямо в морг. Враження від візиту згодом будуть в дружній формі передані власнику ресторану, який, якби він не був сам ресторатором, від почутого тут же поліз би в петлю.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Їдці
Категорія нечисленна і стрімко зменшується. Це люди, які приходять в ресторан, щоб просто поїсти. Не для того, щоб покурити кальян, підвищити свою самооцінку, сфотографуватися в туалетному дзеркалі або провести скайп-конференцію. Просто для того, щоб поїсти, отримавши при цьому задоволення і доставивши задоволення іншим учасникам застілля. Якщо ви впізнали себе в цьому описі, дайте я вас обійму, моя світла людино! Давайте триматися разом, що б не трапилося!

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X