Якщо ви не ідіот. Якими мають бути відносини з конкурентами

23 вересня 2020, 10:25
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Ви можете пити і гуляти разом, але рівно настільки, наскільки великий у вас запас лицемірства

Про «мочити конкурентів» кілька слів. Днями ось знову дискусія зав’язалася: що краще — конкурентів мочити, з конкурентами дружити або мочити і дружити одночасно. Нумо розберемося. Щоб раз і назавжди поставити крапку в цьому питанні.

Відео дня

Отже. Найголовніша і загальновизнана брехня на тему конкуренції, це щось на зразок: «Конкуренти роблять нас сильнішими, стимул створюють, як же без них, рідних, тож давайте їх любити за це, пестити і плекати, пити разом вино й усміхатися». Ну, що тут скажеш. Так хитро сказано, що і не посперечаєшся. Залишається тільки додати: «… І не говорити про них, як самі знаєте про кого, ні погано, ні добре».

Послухайте. Годі брехати. Конкурентів за те, що вони дихають вам у потилицю, любити не починають. За це з ними можна тільки почати рахуватися. Або увійти в ще більше протистояння. Ну або поважати і навіть пасивно симпатизувати, що ніяк не входить у протиріччя з «мочити», тобто боротися не на життя, а на смерть. Ні, ви можете, звичайно, пити і гуляти разом, але рівно настільки, наскільки великий у вас запас лицемірства. Позаяк не разом випите вино, ні усмішка ваша нічого не варті у порівнянні з тим, як ви, через лише кілька годин, будете розбирати свого конкурента по кісточках, вишукувати слабкі місця і позначати точну дату і час смертельної атаки. Якщо ви не закінчений ідіот, зрозуміло.

Як про конкуренцію не відгукуйся, головне в ній — це протистояння

Або ось це ще: «Конкурентів треба поважати, конкуренти допомагають нам зростати, на конкурентів ми спираємося, як на сходинки сходів, які ведуть нагору». Гарно звучить. Метафорично. Тому що автор слів — жінка. Прекрасний бізнесмен. Дуже мною шанована, до речі. Але дозвольте поцікавитися, а «ставити ноги на сходинки» не означає те ж саме, що «мочити», але просто алегорично?

А один дорогенький так взагалі написав, що конкуренти мають допомагати один одному бути на плаву, щоб залишатися в грі сильному з сильним, а не те, мовляв, знищиш сильного конкурента, витратиш всі сили на це і станеш здобиччю інших — треба думати, слабких. Знову безсовісна брехня. Це, друже мій, у тебе просто стратегія мочилова така. Концентрація ринку називається. Це коли провідним гравцям вигідно об'єднатися, щоб разом витіснити слабких. Але по суті її не сперечаюся. Хороша стратегія. Дієва.

Ну? Які ще толерантні формулюваннячка залишилися? Хоча, гаразд. Всього не перерахуєш. І так усім все зрозуміло.

Але ось що мені здається, і відчуваю, що здається недаремно. Приблизно-показове бажання обійти гострі кути у формулюваннях на ділі — лише спроба створення цивілізованого зовнішнього вигляду, блискучого і благородно сяючого. Який, безперечно, додає вагомості сучасної особистості в стилі «Людини організації», але по факту чомусь для багатьох в нашому світі виявляється важливіше, ніж здатність називати речі своїми іменами.

Але світ так влаштований, що суть буття і цих речей залишається незмінною, як не крути. І в підсумку, як про конкуренцію ні відгукуйся, а нічогісінько від цього не змінюється. Головне в ній — це протистояння, на якому, однак, не слід зосереджуватися, тому що зосереджуватися потрібно на власному прориві. В ім'я своєї ринкової частки і свого прибутку. І тому, люби або не люби, пий вино або не пий — а якщо твій конкурент заробив більше, ніж ти, то це означає, що ти, брат, проґавив. Це вже я вам точно можу сказати. Як людина, яка знає, поважає і навіть симпатизує своїм найзапаморочливішим конкурентам на планеті Земля. І тому завжди з ними чесний.

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X