10 лайфхаків, як закохати в себе кого завгодно

26 грудня 2019, 23:03

Враження, яке ви справляєте онлайн, зараз навіть важливіше того, як ви виглядаєте наяву

Мене ростили, а я взяла і виросла, з розумінням, що я — негарна. Ну, а якщо вже так склалося, то що ж — не вийшла зовнішністю, бери мізками. Тому для мене найскладнішим було привернути увагу, а далі — включаємо інтелект, чарівність, «і золотий ключик у нас у кишені».

Відео дня

Правда, будь-які питання вирішуються набагато легше, простіше і швидше, якщо ті, з ким ви їх вирішуєте, симпатизують вам. Хочу поділитися своїми прийомами, що допомагають сподобатися і закохати в себе свою аудиторію — і неважливо, чи складається вона з вашого можливого супутника життя чи мільйонів майбутніх споживачів.

1 Ви знаєте тих, кого хочете в себе закохати. Досвідчені доповідачі перш ніж вийти до аудиторії, завжди намагаються максимально з’ясувати, перед ким вони будуть виступати. Якщо це тренінг на 10 осіб — це одне. Якщо цей виступ перед сотнями, а то й тисячами — це інше. Якщо ж це зустріч з однією людиною — це третє. Маркетологи називають це сегментуванням, і це ніби як інше, але насправді — те ж саме.

Ви повинні бути на одній хвилі з вашою аудиторією

У будь-якому випадку, докладіть максимум зусиль, щоб дізнатися якомога більше про тих, з ким ви збираєтеся спілкуватися — витрачений на дослідження час вартий того. Моя колега, збираючись на зустріч з потенційним клієнтом, за допомогою соцмереж і спільних знайомих зібрала про майбутнього візаві максимум інформації. Під час першої зустрічі вона так вразила чоловіка зацікавленістю в його справах і розумінням тих складнощів, з якими йому доводиться боротися, що він запропонував їй зустрітися ще раз і продовжити розмову. Уже три роки вона — комерційний директор у дуже успішному бізнесі.

2 Ви гідні того, щоб вас любили. Перш за все треба зробити все для того, щоб геніальне твердження Жванецького «за одягом зустрічали, проводжали теж не дуже» до вас було незастосовне. Ваш зовнішній вигляд — найважливіше для створення позитивного враження. При цьому необхідно розуміти, що ваш зовнішній вигляд онлайн зараз навіть важливіше, ніж те, як ви виглядаєте наяву. Отже, онлайн: акуратність, грамотність, естетика, етика ваших веб-сайтів, сторінок, акаунтів, адрес і навіть підписів у електронній пошті. У реальному житті — одяг, взуття, зачіска, нігті, мова, швидкість мови, тон і, звичайно ж, жести.

3 Ви заслуговуєте довіри. Довіра — найважливіший актив. Найкращий базис для побудови довіри — ваша репутація. Аудиторія повинна знати, що ви — експерт, що все, що ви говорите, заслуговує на цю саму довіру. На конференціях цій меті зазвичай служать плашки з пафосним описом доповідачів; у майбутніх співробітників роботодавці просять резюме; а чоловіки, особливо незрілі, запитують своїх жінок про попередників. До речі, люди вважають за краще вірити тому, чому хочуть вірити, — користуйтеся цією тезою, коли домагаєтеся віри в себе.

4 Ви не розгадані до кінця. Люди цікаві за своєю природою і люблять загадки. Вчені припускають, що саме цій вродженій якості людство зобов’язане своєю еволюцією. Згадайте Шахерезаду і дотримуйтесь її принципу — завжди залишайте щось приховане, щось недомовлене, щось інтригуюче і незрозуміле. Щось, що приверне увагу і збереже інтерес.

5 Ви однієї крові. Це ніщо інше, дівчатка і хлопчики, пані та панове, як емоційний інтелект. Ви повинні бути на одній хвилі з вашою аудиторією. Якщо ви почнете розповідати анекдоти на похороні — вас, найімовірніше, виженуть, а не закохаються.

6 Ви надихаєте. Це те, що називається VQ (Vitality Quotient) або коефіцієнт життєвої енергії. Про його необхідність для лідерів зараз багато говорять у корпоративному світі, не менш важливий він і для ситуативного лідерства перед аудиторією. Важливо розуміти, що енергію треба не брати або віддавати — нею потрібно обмінюватися з аудиторією, а для цього потрібен високий рівень емоційного інтелекту. Усвідомлення енергії аудиторії досягається через усвідомлення і управління власними емоціями, емпатію і вміння налагоджувати і будувати відносини. Якщо зовсім коротко: немає сил або бажання спілкуватися — або знайдіть в собі сили і бажання, або переносьте. І, як не парадоксально це звучить, але вкладена енергія або її відсутність завжди відчувається, і, як мені здається, саме енергія робить послання шедевральними або ніякими, незважаючи на спритність виконання.

7 Ви спілкуєтеся з найважливішими людьми в житті. Ваша аудиторія повинна повірити в це, а, значить, в це повинні вірити ви. Не спілкуйтеся з тими, хто вам потрібен, якщо ви їх не поважаєте або, ще того гірше, зневажаєте. У підготовці до виборчих кампаній, політики проходять спеціалізовані НЛП тренінги — як змусити виборців повірити в те, що кандидат — один з них, і його можна і потрібно любити. Як ми бачимо за результатами, і не тільки у нас в країні, поки що перемагають не виборці.

8 Ви обіцяєте дати (і, бажано, даєте) саме те, що потрібно. Враховуйте природну і еволюційну лінь кожного з нас. Ми хочемо, щоб все робилося легко, без особливих зусиль; швидко, а краще негайно. Тому в спілкуванні і безпосередньо, і опосередковано, і навіть алегорично обіцяйте рішення проблем і задоволення бажань. Наприклад, смачні борщі по буднях і пироги по вихідних або прибуток в n відсотків від угоди. При спілкуванні з маленькими і великими аудиторіями, в реалі або онлайн — обіцяйте саме те, що потрібно цій людині або групі. А що потрібно, ми з’ясували в пункті першому, пам’ятаєте?

9 Ви розумієте і підтримуєте. Елмер Віллер у своїй книзі Випробуване вміння продавати (Tested Salesmanship) ще в 1948 році написав, що визнання і схвалення — це те, заради чого люди зраджують батьківщину, кидають свої посади і залишають подружжя і дітей. Подивіться будь-який детектив, де злочинець — божевільний маніяк. Злочини найчастіше розкриває той поліцейський, які так чи інакше демонструє своє розуміння, чому злочинець чинив так, як він чинив.

10 Ви — майстер компліменту. Уміння робити правильні, вправні компліменти — справжнє мистецтво. «Грошей і компліментів багато не буває», і часто ми закохуємося в тих, хто захоплюється нами і звеличує нас. Компліментами можна почати завоювання аудиторії, ними можна і потрібно користуватися протягом спілкування будь-якої тривалості і завершувати теж можна цим вишуканим інструментом підкорення сердець і умів.

Ці правила працюють незалежно від зовнішності, до того ж, я впевнена, що дорослий, здоровий, розумний чоловік не може бути негарним — хіба що він сам так вирішив. Будьте красивими і хай буде з вами любов!

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X