Революційний рік для вітчизняного шоу-бізнесу. Блог Максима Плахтія

24 січня 2018, 20:37

Організатори концертів знову можуть вибудовувати довгострокові плани, а українці – вибирати з великого асортименту різнопланових подій

Здається, 2018-й рік має всі шанси увійти в історію вітчизняного шоу-бізнесу як час, що відкрив Україну для світових зірок. Такої кількості «гучних концертів» водночас не анонсувалося в нашій країні ніколи. Imagine Dragons, Gorillaz, Franz Ferdinand, The Chemical Brothers, Massive Attack – ось лише перші артисти, концерти яких були заявлені в Києві в кінці 2017-го і на початку 2018-го.

Відео дня

А перше, чим нас вже порадував 2018 й рік, – фантастичний попит. Ажіотаж, який супроводжує приїзд топових зарубіжних музикантів, – основний показник того, що український концертний ринок одужує.

Довгий час ми говорили про кризу, зараз прийшов час оживати. Незважаючи на відомі політичні проблеми, на світовому ринку розваг Україну сприймають як країну з досить розвиненим шоу-бізнесом. Це означає, що українські промоутери (тобто організатори концертів) знову можуть вибудовувати довгострокові плани і працювати на перспективу.

Активний відвідувач концертів в Україні – хто він?

За останній час в Україні чітко оформилися дві основні категорії активної публіки.

Перша – люди у віці від 20 до 26 років. Це вже працююча молодь, яка ще не обтяжена сімейними витратами. Це найактивніша аудиторія, за якою полюють всі організатори.

Друга категорія – люди у віці 45-55 років, у яких вже дорослі діти і для яких настав час «другої молодості». Вони часті відвідувачі концертів для більш дорослої аудиторії: Depeche Mode, Scorpions, Deep Purple, вечори джазу, класики і так далі.

А ось 30-річні, навпаки, в основному, найрідше відвідують масові заходи через велику кількість витрат, що їх оточують: ремонт, великі покупки, сім'я.

Довгий час ми говорили про кризу, зараз прийшов час оживати

Мода на якісний контент

Україна завжди була країною, яка активно експортує свої таланти, а сама споживає зовнішній продукт. І якщо до подій 2014-го року ми споживали в основному російський розважальний контент, зараз відбувається його заміщення на світовий. Української музики в інформаційному полі в певний момент стало так багато, що зараз ми спостерігаємо зворотний ефект – перенасичення ринку вітчизняним продуктом. Тепер зібрати на своєму концерті аншлаг вже під силу тільки тим українським виконавцям, які:

а) пропонують дійсно якісний контент в своїй категорії;

б) не зловживають кількістю виступів;

в) постійно працюють над новим матеріалом.

Наша статистика показує: глядач вважатиме за краще кілька разів за рік відвідати більш дорогі виступи розкручених артистів, в чиїх шоу впевнений, ніж кілька разів на місяць сходити на доступніші, але менш популярні заходи.

Бачачи таку тенденцію, організатори починають більш охоче везти в Україну світових топ-артистів, квитки на шоу яких коштують недешево. Так, організація такої події – це завжди ризик. Але якщо ти обрав дійсно актуального виконавця, все правильно прорахував і організував, то зможеш добре заробити.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Іншими словами, ми поступово відходимо від божевільних невиправданих ризиків, коли в останній момент концерт міг бути скасований через низку різних причин, до ризиків виправданих і збалансованих.

Навчання ринку

Ще один плюс від того, що в країні все частіше проходять концерти стадіонного масштабу, – це підвищення кваліфікації учасників ринку. Також в індустрію втягується все більше нових людей і компаній, вона розвивається. Причому часто молоді фахівці куди більш обізнані в тому, як працює світовий шоу-бізнес. Вони часто бувають на великих концертах і фестивалях в Європі, намагаються максимально переймати досвід і стандарти роботи.

До того ж, багато невеликих в минулому компаній все частіше залучаються на аутсорс до роботи на великі проекти, і, отримуючи новий досвід, самі переходять на більш високий рівень. По суті, відбувається природний процес формування оновленого ринку.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X