Потрібен кожному. Три книжки про те, як побудувати потужний бренд

20 грудня 2019, 22:02

Ці книжки напрочуд актуальні та будуть корисні як маркетологам-початківцям, так і професіоналам своєї справи

Сьогодні брендинг — це не тільки спосіб диференціювати продукти, а й інструмент надання індивідуальності компаніям, завдяки якому встановлюється емоційний зв’язок зі споживачем. Кожній компанії, підприємству, малому бізнесу і навіть приватній особі потрібен сильний бренд. Він відрізнить бізнес, продукт і вас особисто від конкурентів, створить незабутнє враження у покупців. Весь процес розроблення і реалізації бренд-стратегії може бути складним навіть для професіонала. Тому, щоб допомогти вам просувати свій бренд у найкращому світлі, я рекомендую список книжок, які зроблять так, аби ім'я вашої компанії було у всіх на вустах.

Відео дня

Zag. Найкращий посібник з брендингу, Марті Ньюмеєр

yakaboo.ua
Фото: yakaboo.ua

Марті Ньюмеєр — американський автор і спікер, який пише на теми бренду, дизайну, інновацій і творчості. Він співпрацював з Apple, Adobe, Google, Facebook, PayPal. Його книжка Zag. Найкращий посібник з брендингу увійшла до сотні обов’язкових до читання бізнес-книжок. Книжка веде вас до формулювання бренд-стратегії, а також дає загальне уявлення про те, як інновації і принцип «думати інакше» можуть допомогти просунутися вперед через надмірність на ринку. Книжка передусім призначена для того, щоб допомогти в запуску нового бренду, а контрольний список з 17 пунктів допомагає визначитись, хто ви, чим займаєтеся, хто ваші конкуренти та яка модель комунікації з клієнтом вас виділить серед інших. Всі ці рекомендації з книжки допоможуть вам створити відмінний бізнес з сильним баченням бренда.

Брендинг за 60 хвилин, Ідріс Муті

yakaboo.ua
Фото: yakaboo.ua

Автор книжки Ідріс Муті, маркетолог зі світовим ім'ям, генеральний директор Idea Couture, уже 20 років працює з лідерами ринку, як-от BMW, Nike, Samsung, Pepsi. Понад 10 років читає лекції з прогресивного брендингу у 20 країнах світу. Він написав книжку для всіх, хто не має нагоди відвідати його майстер-класи, оскільки книжка є зібранням думок та нарисів з його лекцій. Передусім це посібник з брендингу, де розповідається про бренд у реальному світі. Ідріс чітко сформулював, що і навіщо робити компанії, яка прагне стати успішною, наводячи приклади з сучасних та відомих корпорацій і брендів. Особлива структура видання дозволяє миттєво застосувати методи або теорії, викладені автором, до своєї роботи. Мета книжки — допомогти розібратися, що ж таке брендинг, які його стратегічні перспективи розвитку, як працює бренд-лідерство та чому важливо проводити стратегічний аудит бренда. Книжка принесе читачеві не тільки інтелектуальне задоволення, а й естетичне — завдяки великій кількості ілюстрацій.

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи, Байрон Шарп

yakaboo.ua
Фото: yakaboo.ua

Байрон Шарп — професор і директор Інституту Еренберґа-Басса в Університеті Південної Австралії. Його дослідженнями користуються корпорації зі світовим ім'ям, зокрема Coca-Cola, Mars, Kraft, Nielsen, British Airways, CBS, ESPN, Kellogg’s та багато інших. Автор розповідає, у чому секрет успішного розвитку компаній до статусу всесвітньо відомих брендів. Мета книжки — допомогти маркетологам доповнити свої знання та побудувати нову стратегію зростання, націлену на результат. Книжка ставить під сумніви класичне уявлення про маркетинг та пропонує потужне рішення побудови бренд-стратегії для маленьких фірм.

Три книжки в добірці напрочуд актуальні та пропонують інноваційний підхід до побудови дієвої бренд-стратегії. Вони будуть корисні як маркетологам-початківцям, так і вже професіоналам своєї справи.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X