Три колеса визнання. Як хвалити так, щоб надихати і мотивувати

13 вересня, 23:52
Наталя Кадя: «Гігієнічною навичкою в успішному управлінні ефективністю команди є позитивний зворотний зв’язок» (Фото:depositedhar/Depositphotos)

Наталя Кадя: «Гігієнічною навичкою в успішному управлінні ефективністю команди є позитивний зворотний зв’язок» (Фото:depositedhar/Depositphotos)

Хочете, щоб людина продовжувала робити класно, — комунікуйте через позитивний зворотний зв’язок цінність того, що вона робить

Історія про зворотний звʼязок в організації будується через розуміння соціальної природи мозку і, виходячи із критичної потреби мозку відчувати себе цінною частиною команди, — на визначальній ролі зворотного звʼязку у тому, що і як людина буде (якщо є зворотний звʼязок) або не буде (якщо його нема) змінювати в тому, що і як робить, як взаємодіє, як розвивається і чим мотивується.

Відео дня

Сьогодні — про те, як хвалити так, щоб ваше визнання надихало і мотивувало. Про користь критики напишу пізніше, тому що сама критика без похвали все одно не працює. Вірніше працює, але проти вас. Такий уже мозок.

Ваша похвала не працює? Ви просто не вмієте її «готувати»!

Гігієнічною навичкою в успішному управлінні ефективністю команди є позитивний зворотний зв’язок. Чим більше ми акцентуємо увагу колег через визнання на певній поведінці, тим сильніше стимулюємо її повторення.

Тут все дуже просто: хочете, щоб людина продовжувала робити класно, — комунікуйте через похвалу і позитивний зворотній зв’язок цінність того, що вона робить. Ми схильні повторювати ту поведінку, за яку отримуємо визнання та похвалу.

Три колеса визнання:

— Я

— Я і моя команда

— Я і моя організація

Я

Почніть з того, що точно і з деталями визнайте, за яку саме поведінку чи дію ви хвалите. Як те, що людина зробила, підсилює її експертність і професійну роль?

Поєднайте конкретну поведінку людини з загальним результатом організації

Неправильно: «Молодець! Класно впорався, мені подобається».

Правильно: «Завдяки твоїй ідеї включити до аналізу проекту додатковий етап на перевірку і перегляд динаміки розвитку, ми вчасно помітили і відрегулювали зайві витрати та зменшили бюджет»

Я і моя команда

Пов’яжіть результат конкретної людини з результатом усієї команди. Так ви підсилите усвідомлення, що поведінка конкретної людини впливає на результат усієї команди.

Неправильно: «Ти класний командний гравець! Так тримати!»

Правильно: «Колеги з технічного відділу дякували, що запропонувавши додатковий етап на перевірку, ти зберіг їм два робочих дні та бюджет, які вони зазвичай витрачали до того, як реалізували твою ідею».

Я і моя організація

Поєднайте конкретну поведінку людини з загальним результатом організації. Кожному з нас важливо відчувати себе дотичним до кінцевого успіху компанії, в якій ми працюємо.

Неправильно: «Ти дуже допоміг нашій компанії»

Правильно: «Ми вже відпрацювали твою ідею у кількох підрозділах і зробили додатковий етап на перевірку і перегляд динаміки розвитку обов’язковим для всіх технічних відділів. Уяви собі, скільки коштів і часу завдяки тобі збереже компанія. Я поділюсь конкретними цифрами після аналізу бюджету за цей місяць».

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Текст публікується з дозволу авторки

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Погляди НВ

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо НВ
X