Шість сходинок до засвоєння нових знань

31 серпня, 00:35
Наталя Кадя: «Важливим є те, наскільки робочий контекст компанії передбачає впровадження і використання нових підходів» (Фото:AndreyPopov/Depositphotos)

Наталя Кадя: «Важливим є те, наскільки робочий контекст компанії передбачає впровадження і використання нових підходів» (Фото:AndreyPopov/Depositphotos)

Основний принцип вивчення — поєднання нового з уже відомим

Чи можливе/доречне/корисне/ефективне навчання команд в умовах війни? Відповідь на питання, як-то кажуть, в самому запитанні.

До безлічі завдань керівника війна додала швидке навчання і переучування команд.

Відео дня

Навчальний рік цього року не буде традиційним. І підходи до навчання вже змінюються відповідно до контексту.

Але традиційно напередодні вересня підготувала шпаргалку керівникам бійців офісного фронту про те, як допомагати командам ефективніше і швидше навчатись новим інструментам, підходам та шаблонам поведінки в нових умовах.

Як навчитись вчити свою команду

Шість сходинок до засвоєння нових знань командою:

— новий контекст

— практика

— синхронiзацiя

— перекодування

— обмірковування

— залученість

1 Залученість. Для того, щоб мозок зберігав нову інформацію, він має розуміти її значущість. Найкраще працює сенсорна пам’ять — це та пам’ять, яка фіксується на рівні органів почуттів. Тому якщо немає потреби запам’ятовувати побачене або почуте, збережене швидко заміщається новою інформацією. Визначте перед початком навчання, чому вам або членам вашої команди слід витрачати час і енергію на вивчення саме цього.

2 Обмірковування. Основний принцип вивчення — поєднання нового з уже відомим. Механічне конспектування почутого не приносить жодної користі. Дайте можливість учасникам обговорити між собою та «переосмислити» через свій досвід нову інформацію. Додатковий час «затримки» над новою тезою чи інструментами допоможе мозку поєднати новий матеріал з тим, що вже було відомо.

3 Перекодування. Це обов’язковий крок організації нової інформації в мозку. Ваша команда має усвідомити нову інформацію як свою власну через її відтворення звичними і використовуваними в їхньому досвіді смислами. Використання робочої пам’яті та доступ до попередніх знань через довготpивaлy пам’ять дозволять учасникам використовувати інформацію через уже відомі слова, образи та смисли. Матеріал, створений таким чином, краще запам’ятовується, перекодованi знання сприймаються мозком як досвід і запускають концептуальне розуміння.

4 Синхронізація. Оскільки ми сприймаємо всю інформацію суб'єктивно, то під час вивчення нового кожен учасник може інтерпретувати інформацію через свiй персональний досвід. Практичні завдання і зворотний зв’язок керівника дають можливість ідентифікувати помилкові уявлення до того, як вони закріпляться і стануть патернами мислення.

5 Практика. Нові знання живуть в м’язах. «Знання» не дорівнює «зміни». «Знати» не дорівнює «вміти». «Знати» не дорівнює «робити». Для того, щоб мозок запам’ятав, вiн має практично використати знання, перевести знання в конкретні дії.

6 Новий контекст. Після «нових» знань учасники повернуться в старе середовище. Якщо правила і культура робочого середовища не створюють необхідності використовувати нові знання на практиці, учасники швидко повернуться до звичних, добре відомих мозку форматів роботи. Тому запорукою того, що нові знання будуть змінювати організацію, є те, наскільки робочий контекст компанії передбачає легке впровадження і використання нових підходів.

Текст публікується з дозволу авторки

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Погляди НВ

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо НВ
X