Щоб зупинити війну. Як модні бренди змінюють світ

5 червня 2020, 21:13

Бізнес став не тільки соціально відповідальним, але і ціннісним — майже як церква

Життя темношкірих, жовтошкірих і білошкірих важливі.

Світ повний гучних фраз. А зараз і поготів. Люди на межі, гроші закінчуються, майбутнє непередбачуване, і будь-який вкид складних тем ескалує конфлікт і звертає увагу на проблематику філософій і думок. Расизм, сексуальні меншини, альтернативні погляди на не найпростіші теми  бам! Пожежа!

Відео дня

Люди почуваються безпорадними, від них залежить дуже мало, і все, що залишається  вправлятися у власній думці Про Трампа, про COVID-19, про мародерство у Лос-Анджелесі, Нью-Йорку і Вашингтоні. А тут зовсім понеслося.

Марк Джейкобс заявив, що він усвідомлює, що є речі важливіші за магазин. Але що чутно у відповідь: «Фу, він бреше! Йому магазин важливіший ... У мого дядька Михайла був магазин, він так не робив».

Розумні люди знають, що іноді потрібна сміливість бути не агресивним

Нам часто здається, що компанії використовують цінності «на гребені» або в тренді у своїх комунікаціях для досягнення власних цілей в маркетингу. Просто щоб сподобатися споживачу. Але це не так (за моєю версією, звісно). Будь-яскравий, неоднозначний посил несе в собі ризик втрати продажів, оскільки завжди споживач любитиме або ненавидітиме — або ж буде байдужий, але це до яскравих заяв не має жодного стосунку. У таких слизьких ситуаціях потрібно справді мати вагому думку. Думка, яку засновано на логіці не молодшого наукового співробітника креативно-комунікаційного агентства, а лідера. Людина з поглядами, принципами та цінностями сьогодні — новий проповідник, прости господи. І найчастіше це лідери компаній або самі компанії. Тепер бізнес став не тільки соціально відповідальним, але і ціннісним. Майже як церква.

Згадайте Benetton — їхню рекламу з людьми усіх мастей і порід. Це було зухвало, соціально, важливо, ефектно, своєчасно. Та рекламна кампанія, яка стала фактично брендом усередині бренду, сьогодні вже перетворилася на прозивний. «Сім'я Бенеттон», — говоримо ми, і всім зрозуміло, що всі дуже різні у тій родині. Так от, такі кампанії потроху змінювали світ. Guess зняв жінок plus size, і ось красуні вже затьмарюють пересічних худеньких на подіумах. Бізнес змінює уми, і найчастіше це ритейл. Адже саме у нього є доступ до тих простих людей, які, можливо, і брали участь у погромах.

А про всі ці сучасні погроми, спричинені цілою культурою несправедливості білих щодо темношкірих — скажу. І я не хочу всіх євреїв сюди приплести або ще когось. Ні. Тема вузька, історична, складна. Там і образа, і гнів, і бажання помститися.

Щоб зупинити війну, потрібно припинити битися, душити одне  одного — напевно, про це було повідомлення. Жоден процес  перемовин із терористами не розпочинався з «ах ви ж гівнюки!». Завдання переговірника — емпатувати, розташувати до себе і сказати, що проблему потрібно вирішувати. Ніхто не заперечує, що почуття несправедливості заслуговує на увагу.

Думаю, що Марк не перший день веде перемовини і знає ціну сміливим виразам. Але тільки вони і здатні закликати «бути не в конфлікті».

Розумні люди знають, що іноді потрібна сміливість бути не агресивним. Сила волі бути людяним і великодушність бути справжнім.

І я впевнена, що Марк говорив не тільки зі світлошкірими.

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X