П'ять причин провести відпустку в ПАР. Блог мандрівника

20 вересня 2017, 20:37
Південна Африка — країна контрастів і відкриттів: запливи з пінгвінами, трекінг уздовж океану з п'ятибальним штормом, «білий» Кейптаун і сафарі на Велику п'ятірку. Про те, яким мені запам'ятався ПАР, далі в огляді

1. Зима влітку

Перше, що викликає подив, у нас літо, а у них зима і дуже холодно. І що південніше, то холодніше. А ще там немає центрального опалення, зате ліжка з підігрівом. Біля узголів'їв ліжок у готелях є пульт із трьома режимами: тепло, гаряче і «смажимо». Вилазити з ліжка вранці втричі складніше, ніж удома, наші ліжка не такі теплі.

Відео дня

2. Розділення білих і чорних

Навіть знаючи, що в ПАР був апартеїд, не чекаєш зіткнутися з розділенням білих і чорних. Грубо кажучи, там все належить білим. А чорні живуть, як у фільмах про рабство. У міні-готелі bеd and room нас зустрічали, вели світські бесіди і розважали власники, а ось готуванням, прибиранням та іншою роботою займалися темношкірі.

3. У ПАР теж є поняття нетрів

У Бразилії це фавели, а тут тауншипи. У найбільшому тауншипі живе 1-2 мільйони людей. Вони є в Йоганнесбурзі і навіть біля Кейптауна. Якщо в Бразилії фавели не стільки депресивні, скільки цікаві, то в ПАР все інакше. Під час поїздок Бразилією ми вирушаємо в нетрі на екскурсію: на мототаксі піднімаємося на гору, фотографуємо, обідаємо в місцевих ресторанчиках. В Африці ж це просто бараки, які білим відвідувати дуже небезпечно.

4. У ПАР сафарі не гірше, ніж в Кенії

У ПАР приватна власність на землю настільки поширена, що навколо парку Крюгера побудовані окремі готелі, які на своїй землі, по суті, мають власні заповідники з тваринами. Леви та інші хижаки люблять сидіти на відкритих місцях, тому їх легше роздивитися, ніж в Кенії.

5. У ПАР є пінгвіни

Вони живуть у резервації. Після відвідин пернатих, ми захотіли скупатися в океані і заїхали на пляж. Не встигли припаркуватися, як назустріч вийшли три ділових пінгвіни: спокійно так пройшли повз і потопали вздовж дороги. Ще більше цих товаришів ми зустріли на самому пляжі, тому купалися в освіжаючому океані (температура води 15 ° C) разом із пінгвінами. На березі всі туристи були в куртках, а ми в плавках бадьоро ганяли з фотоапаратами, щоб закарбувати таку подію. Мені сподобалося плавати в зимовому ПАР-івському океані бадьорить.

Як розважитися 3 Південній Африці:

1. Сафарі на сурикатів

У ПАР є дві компанії, які влаштовують екскурсії на сурикатів. Одні на підгодованих їм дають їжу. Вони вилазять на руки, можуть по тобі полазити, як лемури на Мадагаскарі. Але ми ходили дивитися на диких сурикатів з самого ранку, поки ті сплять.

Приїхали в приватний міні-заповідник з самого рання, потопали за екскурсоводом (гік, як з «Теорії великого вибуху»), з бакц посеред савани взяли розкладні стільці та сіли навпроти норок в очікуванні, коли з'явиться перший сурикат. Загалом, просиділи півколом ми десь хвилин сорок до того моменту, як зі сходом сонця вийшов перший сурикат. «Дозорний» відразу ж став на задні лапи та хвіст, і почав вертіти головою нервово перевіряв обстановку. Потім поступово вилізла решта сімейства, і вони пішли «в поля» снідати. Надзвичайний досвід. Запам'ятається точно на все життя.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

2. Трекінг

Наш трекінг під назвою «Стежкадельфінів» тривав два дні. Перший ми йшли стежками по лісах і узбережжю. Ночували в дуже комфортному шалі на березі океану. А на другий день шлях пролягав увесь час уздовж океану по великих валунах. У ПАР швидко змінюється погода: піднімається сильний вітер і починається дощ, а потім ще й шторм в океані у 5 балів. Загалом, кілька годин ми йшли під дощем, але хвала штурмовкам, непромокальному одягу і трекінговому взуттю! Ми спостерігали шаленство природи і робили офігенні фото пейзажів із вируючою стихією.

3. Кейвінг

Всі наші програми наповнені активностями: польоти, занурення, трекінг. Я люблю в експедиціях отримувати максимум вражень, тому не міг пройти повз кейвінгу в печерах Кенго. Маршрути тут середньої складності і короткі, якщо порівнювати, наприклад, із малазійськими. Але дуже гарні.

4. Масаж на фермі страусів

Я був на страусиних фермах кілька разів, і, на перший погляд. відвідування цих пернатих здається попсою. Але тут кмітливі пішли далі: крім фото зі страусами і страв з їхніх яєць, пропонують спробувати масаж шиями страусів. Тобі дають відро з кормом, і ти підходиш до загону з птахами, а далі вони починають сеанс труться своїми м'якими шиями. Прикольно і дуже незвично.

5. Зустріч із китами

Закінчилася наша подорож у столиці китів містечку Херманус. Це місто, де є затока; не надто широка 1,5 кілометра. Під час штилю кити заходять у бухти, щоб паруватися. Вода в затоках тепліша, ніж у відкритому океані, їм там комфортніше. У нас була запланована екскурсія на катері, але через шторм п'ять днів човни не виходили в океан. Але все ж ми бачили китів з берега: їхні хвости і фонтанчики.

Ціни:

Обід із трьох страв (салат, суп, гаряче) в ресторані середнього рівня 25 USD.

Мінеральна вода (1,5 л) 1 USD.

Чашка кави до 2 USD.

Таксі містом за 1км до 1 USD.

Наша карта переміщень по ПАР:

Що потрібно знати і чого вчитися в сучасному світі? НВ запускає цикл лекцій Діалоги про майбутнє. Детальна програма тут