Не припускайтеся цих помилок. Яким має бути новорічний корпоратив з колегами

25 грудня 2019, 23:03

Люди хочуть святкової та вільної атмосфери. Але часто замість веселощів корпоративи перетворюються на звичайні застілля

Новорічні свята в багатьох компаніях знаменуються не тільки рекордною кількістю справ, що навалилися, збільшенням звітності та підбиттям підсумків, але й очікуванням новорічного корпоративу. Люди хочуть святкової та вільної атмосфери, можливості нарешті розслабитися від скаженого робочого ритму. Але часто замість веселощів корпоративи перетворюються на звичайні застілля з надлишком спиртного, вони часто проходять не так, як гадалося. Можливо, тому такий популярний в Інтернеті жарт «Як відновити репутацію ділової людини після новорічного корпоративу?».

Відео дня

Чому ж так відбувається, і яким має бути корпоратив, щоб він приніс користь як співробітникам, так і організації?

Перша помилка, якої часто припускаються керівники — не планують святкування, не визначаючи для себе цілей і не призначаючи відповідального (ведучого). Виділяють з бюджету певну суму і просто накривають святковий стіл, у кращому разі з якимось коротким виступом керівництва. Це непогано, але таке свято не має ніякої мети і, відповідно, користі.

Тому керівництву необхідно визначити — яку мету має корпоратив. Це може бути єднання колективу, позитивні емоції, яскраві враження, підбиття підсумків року, зосередженість на успіхах, на спільному баченні майбутнього.

Якщо хочеться більше — співробітник вживає за власний кошт

Для того, щоб корпоратив приніс максимальну користь компанії, рекомендуємо дотримуватися кількох правил.

Перший етап — напівробочий.

1. Підбиваються підсумки року, виступають з короткими спічами (не більше ніж 10 хвилин) керівники. Прекрасно, якщо когось виділяють і дарують подарунки, відзначають успіхи. Хвалять і і дякують усьому колективу, можливо, навіть вручають якісь подарунки кожному. Дуже важливо, щоб люди відчули свою значущість і визнання їхніх заслуг і роботи протягом усього року.

2. Керівництво доносить свої плани (знову коротко, але ємко): які цілі стоять перед компанією, куди належить рухатися в новому році, яке бачення майбутнього. Це все загалом, але має бути досягнуто головну мету: надихнути співробітників, зміцнити позитивний настрій і віру в загальний успіх.

Наступний етап — розважальний.

1. Алкоголь. Компанія повинна ввести обмеження. Виділити певну розумну кількість, наприклад, один хороший коктейль на людину, щоб люди розслабилися — і все. Якщо хочеться більше — співробітник вживає за власний кошт. Це якийсь ступінь особистої відповідальності і зможе багато чого сказати про співробітника, крім того, такий підхід допоможе не перетворити новорічний корпоратив на п'яний дебош.

2. Розваги. Позитивні емоції — це найкраще, що може бути на корпоративі. Все має бути продумано й організовано. Краще, коли є професійний ведучий і програма, яка спрямована на те, щоб об'єднати і розслабити учасників свята.

3. Якщо є конкурси — вони не повинні бути вульгарними, дурними, глузливими, агресивними або з сексуальним підтекстом. Натомість всі змагання мають бути інтелектуальними, веселими, розважальними — на уважність, наприклад. Нехай буде мінімум змагальності й максимум спільної діяльності. Можна ділитися на команди, вигравати якісь призи, добре організувати гри на кшталт брейн-рингу або мафії.

4. Музика. Ідеально, якщо будуть діджеї або музиканти, які зможуть грати на замовлення й різножанрову музику.

5. Тім-білдінг. Якщо керівництво бажає провести на новорічному корпоративі якийсь тренінг, що об'єднує колектив, то вправи мають бути ненапружними, легкими і плавно переходити в розваги. Не потрібно розв'язувати серйозні проблеми й усувати мінуси в колективі в цей вечір — вся діяльність має бути спрямована на позитивні емоції та розслаблення.

6. Завершення. Корпоратив повинен мати чіткі межі — час початку і час закінчення. В якийсь момент 10−11 годині вечора) ведучий оголошує, що на цьому все, корпоратив завершено. Охочі можуть залишитися, але це знову їхня особиста відповідальність.

Новорічні заходи — важливий елемент корпоративної культури, і керівництву не варто пускати цей процес на самоплив. При правильному плануванні, цілях і проведенні, святкування може згуртувати колектив і значно підвищити лояльність кожного співробітника. Не втрачайте цей шанс, і нехай ваші корпоративи будуть наповнені радістю, веселощами і задоволенням без наслідків.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Depositphotos

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X