Не припускайтеся цих помилок. Яким має бути новорічний корпоратив з колегами
Люди хочуть святкової та вільної атмосфери. Але часто замість веселощів корпоративи перетворюються на звичайні застілля
Новорічні свята в багатьох компаніях знаменуються не тільки рекордною кількістю справ, що навалилися, збільшенням звітності та підбиттям підсумків, але й очікуванням новорічного корпоративу. Люди хочуть святкової та вільної атмосфери, можливості нарешті розслабитися від скаженого робочого ритму. Але часто замість веселощів корпоративи перетворюються на звичайні застілля з надлишком спиртного, вони часто проходять не так, як гадалося. Можливо, тому такий популярний в Інтернеті жарт «Як відновити репутацію ділової людини після новорічного корпоративу?».
Чому ж так відбувається, і яким має бути корпоратив, щоб він приніс користь як співробітникам, так і організації?
Перша помилка, якої часто припускаються керівники — не планують святкування, не визначаючи для себе цілей і не призначаючи відповідального (ведучого). Виділяють з бюджету певну суму і просто накривають святковий стіл, у кращому разі з якимось коротким виступом керівництва. Це непогано, але таке свято не має ніякої мети і, відповідно, користі.
Тому керівництву необхідно визначити — яку мету має корпоратив. Це може бути єднання колективу, позитивні емоції, яскраві враження, підбиття підсумків року, зосередженість на успіхах, на спільному баченні майбутнього.
Для того, щоб корпоратив приніс максимальну користь компанії, рекомендуємо дотримуватися кількох правил.
Перший етап — напівробочий.
1. Підбиваються підсумки року, виступають з короткими спічами (не більше ніж 10 хвилин) керівники. Прекрасно, якщо когось виділяють і дарують подарунки, відзначають успіхи. Хвалять і і дякують усьому колективу, можливо, навіть вручають якісь подарунки кожному. Дуже важливо, щоб люди відчули свою значущість і визнання їхніх заслуг і роботи протягом усього року.
2. Керівництво доносить свої плани (знову коротко, але ємко): які цілі стоять перед компанією, куди належить рухатися в новому році, яке бачення майбутнього. Це все загалом, але має бути досягнуто головну мету: надихнути співробітників, зміцнити позитивний настрій і віру в загальний успіх.
Наступний етап — розважальний.
1. Алкоголь. Компанія повинна ввести обмеження. Виділити певну розумну кількість, наприклад, один хороший коктейль на людину, щоб люди розслабилися — і все. Якщо хочеться більше — співробітник вживає за власний кошт. Це якийсь ступінь особистої відповідальності і зможе багато чого сказати про співробітника, крім того, такий підхід допоможе не перетворити новорічний корпоратив на п'яний дебош.
2. Розваги. Позитивні емоції — це найкраще, що може бути на корпоративі. Все має бути продумано й організовано. Краще, коли є професійний ведучий і програма, яка спрямована на те, щоб об'єднати і розслабити учасників свята.
3. Якщо є конкурси — вони не повинні бути вульгарними, дурними, глузливими, агресивними або з сексуальним підтекстом. Натомість всі змагання мають бути інтелектуальними, веселими, розважальними — на уважність, наприклад. Нехай буде мінімум змагальності й максимум спільної діяльності. Можна ділитися на команди, вигравати якісь призи, добре організувати гри на кшталт брейн-рингу або мафії.
4. Музика. Ідеально, якщо будуть діджеї або музиканти, які зможуть грати на замовлення й різножанрову музику.
5. Тім-білдінг. Якщо керівництво бажає провести на новорічному корпоративі якийсь тренінг, що об'єднує колектив, то вправи мають бути ненапружними, легкими і плавно переходити в розваги. Не потрібно розв'язувати серйозні проблеми й усувати мінуси в колективі в цей вечір — вся діяльність має бути спрямована на позитивні емоції та розслаблення.
6. Завершення. Корпоратив повинен мати чіткі межі — час початку і час закінчення. В якийсь момент (о 10−11 годині вечора) ведучий оголошує, що на цьому все, корпоратив завершено. Охочі можуть залишитися, але це знову їхня особиста відповідальність.
Новорічні заходи — важливий елемент корпоративної культури, і керівництву не варто пускати цей процес на самоплив. При правильному плануванні, цілях і проведенні, святкування може згуртувати колектив і значно підвищити лояльність кожного співробітника. Не втрачайте цей шанс, і нехай ваші корпоративи будуть наповнені радістю, веселощами і задоволенням без наслідків.
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ
Більше блогів тут
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.