Нічого зайвого. 10 брендів, що просувають мінімалізм

31 січня 2019, 21:37

Ми так втомлюємося від нескінченного прийняття рішень, що нам просто необхідно оптимізувати свій гардероб – щоб хоча б над ним не думати занадто багато

Мінімалізм, як тренд, завойовує світ. Іноді здається, що це схоже на чергову модну істерію, але ні. В епоху переспоживання, fast-fashion, 8-12 колекцій на рік від кожного бренду, неможливо весь час продовжувати нарощувати швидкості. Тому модний аскетизм, як антитренд фешн-гонки, з'явився дуже вчасно і логічно.

Відео дня

Поки Інста-блогери-мільйонники продовжують відпрацьовувати рекламні бюджети, змінюючи тричі на день вбрання, непридатне для життя, працюючі та більш заземлені дівчата гуглять інформацію про проект 333, читають Марі Кондо з її рекомендаціями щодо розхрамлення шафи, і купують квитки в Копенгаген і Стокгольм, щоб самостійно помацати ті універсальні светри, які можна носити кілька сезонів поспіль.

І ні, це навіть не модна примха. Розмовляючи з подругами, ми прийшли до одного висновку – ми щогодини обробляємо занадто багато інформації, ми так втомлюємося від нескінченного прийняття рішень на роботі, тому нам просто необхідно оптимізувати свій гардероб, щоб хоча б над ним не думати занадто багато.

Виходячи з цієї «втоми» я і збирала бренди, визнані адептами мінімалізму. Вони допоможуть спростити життя, але зроблять його при цьому більш якісною і стильною.

1. Звичайно ж, пальму першості тримає Acne Studios . Назва ACNE – це абревіатура Ambition to Create Novel Expressions (Амбіції Створювати Нові Вираження). Модний дім заснований у Стокгольмі в 1996 році. Випускає чоловічу і жіночу лінії, денім. Є улюбленцем усіх блогерів, тому що їхні об'ємні светри, мінімалістичні джинси та сумки за рахунок кольорів, фактур і лаконічності поєднуються практично з усім і носяться роками. Середня ціна светра – $ 500- $ 600.

facebook.com/acnestudios
Фото: facebook.com/acnestudios

2. COS – уніформа всіх працюючих у креативній індустрії дівчат. Бренду трохи більше 10 років, але здається, він був з нами завжди. Бренд COS відкрив свій перший бутік в Лондоні в 2007 році як дочірній бренд H&M, але на відміну від материнського бренду не слідує модним тенденціям, а створює свої – поза часом – за рахунок тканин, фактур, крою та мінімалістичних деталей. Саме тут завжди можна знайти саме ту ідеальну білу футболку, яка не помре після третього прання, і светр правильного кольору, що поєднується з усім іншим одягом в гардеробі. Ціна светра 50-100 євро, футболки – близько 20 євро.

facebook.com/cos
Фото: facebook.com/cos

3. Про скандинавів як адептів течії можна говорити багато, але не можна обійти шведський бренд Filippa K , у який закохані всі північні дівчата. Філіпа Кнутссон, ідейний натхненник Filippa K, заснувала свій бренд на початку 90-их. Він став однією з перших ластівок скандинавського мінімалізму high street. Розрахований на більш дорослу аудиторію, ніж його співвітчизники H&M і Cheap Monday, бренд відразу був заявлений як базовий гардероб для тих, хто втомився від споживання. Використовує тільки якісні матеріали і перевіряє умови роботи на фабриках, де розміщуються замовлення. Наприклад, своє взуття вони стали робити в Португалії, вважаючи, що це більш чесно і екологічно. Ціна брюк $ 150-$ 200, джемпера – $ 250-$ 450.

facebook.com/filippak
Фото: facebook.com/filippak

4. Mansur Gavriel – молодий сумочний бренд, який виник в Америці в 2012 році. Його назва – це прізвища засновниць: Рейчел Мансур і Флоріана Гавріель. У них ідеальний Інстаграм, який є натхненням для багатьох СММ-фахівців. За рахунок нього вони, до речі, і стали дуже модними. Ну і ще у них, звичайно, ідеальні мінімалістичні сумки, ціни на які стартують від $ 500.

facebook.com/mansurgavriel
Фото: facebook.com/mansurgavriel

5. Muji   – японський бренд, який спочатку виробляв товари для дому та продавав їжу. Зараз він в першу чергу відомий ідеальною канцелярією і товарами для дому. І секрет навіть не в бездоганному японському дизайні – а в тому, що коли знята єдина етикетка з ціною, на виробах більше не залишається жодногобрендування. Ніде. Тобто ваш сірий зошит в лінійку – всього лише ваш сірий зошит в лінійку. Дуже часто Muji за рахунок цього називають антибрендом. В останні роки компанія взялася не тільки за дизайн одягу, меблів, товарів для зберігання і посуду, а й розробляє будинки. А в 2019 році заплановано відкриття готелю, поєднаного з магазином, в токійському кварталі Гіндза. Концепція готелів описується як «антипишність» і підпорядкована естетиці скромності, простоти і традиційного японського бачення затишку. Ціна на товари для дому в середньому в два рази вища, ніж в Ikea, але і якість, безперечно, теж вища.

facebook.com/muji.unitedkingdom
Фото: facebook.com/muji.unitedkingdom

6. Напевно, деяких адептів мінімалізму здивую, додавши до списку бренд American Vintage , але тим не менш, переконана, що якщо ви хочете один якісний затишний светр оверсайз на сезон – вам саме сюди. Незважаючи на назву, цей бренд – французький. Вся продукція марки виготовляється виключно в Європі. Відмінною рисою цієї фірми є висока, можна сказати позамежна якість продукції, що випускається. Та ідеальні лекала светрів. Вартість, до речі, вельми щадна – в середньому 100 євро за джемпер.

facebook.com/americanvintage.officiel
Фото: facebook.com/americanvintage.officiel

7. Звичайно ж, ікона мінімалістів - колишній дизайнер Celine Фібі Філо. Спочатку вона вдихнула життя в бренд з багаторічною історією, а потім перетворила одяг на політичну заяву. В інтерв'ю Файло каже, що вважає, що жінка має право носити все що завгодно, якщо їй в цьому комфортно: «За Céline стоїть політична заява: ми хочемо навчити молодих дівчат відчувати себе добре. Кругом занадто багато фотографій сексуально об'єктивованих жінок, занадто багато прикладів того, як жінка одягається для когось крім себе, тим самим вирощуючи свою невпевненість». Протягом 10 років вона робила для марки комфортну, зручні й актуальні роками одяг і аксесуари. Сьогодні її речі можна викупити на ebay і сайтах-аутлетах, а шанувальники створили термін Old Celine, щоб віддати данину найкращим творінням дизайнера.

oldceline.com
Фото: oldceline.com

8. Мінімалізм торкнулася не тільки одягу і дому, а й догляду за собою. І в тут він теж має свою ікону. Це знову-таки скандинавський бренд – Verso , що з'явився в 2013 році. Назва перекладається з латини як «зворотний бік» або «дзеркальне відображення», звідси перевернуті цифри на упаковці та філософія марки – відрізнятися від інших. Творець марки, містер Фредрікссон – не кореєць, тому вважає, що для щоденного догляду достатньо трьох, а не 33 засобів: очищувальний засіб, денний крем з вітаміном А і санскрін. Дієтичне меню вдало вписується в концепцію лагом (це такий шведський хюгге), яке б означало помірність у всьому. Основний інгредієнт косметики – активний ретинол 8 комплекс, що складається з ретиніт ретіноату і вітаміну В3. Його ефективність у вісім разів вища інших похідних вітаміну А (в тому ж дозуванні) і майже дорівнює ретиноєвій кислоти – проте шкіру він подразнює менше. Зазвичай засоби з ретинолом використовуються строго на ніч, але креми з ретинолом 8 можна наносити вдень під SPF. Бонус: упаковку всіх продуктів створюють з матеріалів, які розкладаються і не шкодять природі. Ціна сироватки для обличчя $ 130.

versoskincare.com
Фото: versoskincare.com

9. Білизну під ідеальний мінімалістичний светр робить англійський бренд Fleur of England . В їхньому крої – нічого зайвого, тільки форма, трохи дизайну та, звичайно ж, приголомшлива якість. Ціна комплекту близько 150 фунтів.

facebook.com/fleurofengland

Фото: facebook.com/fleurofengland

10. Ну взуття, куди ж без нього? Тут, правда, можна було б написати окремий пост, але я виділю головний бренд, який неможливо не згадати. Нова база, а також заміна старій добрій  Max Mara, подорожчала – саме так називають Joseph. Марка пережила два народження, і з 2005 року радує шанувальників своїм простим зрозумілим кроєм, відмінною якістю й однотонними кольорами. По суті бренд зараз пропонує ідеальний базовий гардероб, а їхні снікерси – просто любов. Ціна джемпера 190-300 фунтів, ціна взуття – 350 фунтів в середньому.

joseph-fashion.com
Фото: joseph-fashion.com

Звичайно, мінімалізм коштує недешево. Формула менше купуємо = менше витрачаємо не працює прямо. Але якість речей, як, власне, і приємна легкість в шафах, будинку і валізі під час поїздки, що утворюється, коли речей трохи, але всі вони улюблені, стоять цих витрат.

Оригінал

Текст публікується з дозволу автора

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X