Незабутні. 10 найсексуальніших жіночих образів у кіно
Деякі жіночі образи в кіно залишаються у пам’яті буквально назавжди
Як це бувало вже не раз, переношу офлайн-суперечку з одним знайомим про кіно у свою колонку на НВ.
Він стверджує, що найсексуальніші жінки в кіно — це Скарлетт Йоханссон, Моніка Белуччі та Пенелопа Крус.
Я, звісно ж, не згоден :)
Крім цього, пропоную для спрощення мислити не на рівні «найсексуальніша актриса», оскільки це передбачає сприйняття актрис ще й на рівні обкладинок глянцевих журналів і фото з червоних доріжок у сукнях от кутюр.
Я думаю, логічніше обирати не актрис, а їхні образи у певних фільмах.
Більше жодні передмови не потрібні. Поїхали.
Принцеса Лея в 6-му епізоді Зоряних воєн
Принцеса Лея в золотом бікіні.
Так, так. Кому не подобається, котіться до диявола :)
Нічого сексуальнішого у світовому кіно не було. І, можливо, ніколи вже не буде.
Не пам'ятаю, скільки мені було, коли я вперше дивився Повернення джедая. Але це був перелом мозку.
У ті часи всі підлітки марили Зоряними війнами. Більшість хлопчиків хотіли бути схожими на Люка, а мені більше подобався Хан Соло.
Але жіночого образу крутішого, ніж Лея, не існувало. І досі не існує :)
Кім Бейсінгер у фільмі Дев'ять з половиною тижнів
Сьогодні такий фільм, як Дев'ять з половиною тижнів просто не міг би з'явитися.
Не тільки тому, що зараз у мейнстримі вже не прийнято розповідати історії мовою кіно, а не нескінченними діалогами героїв, покликаними втовкмачувати штампи в мізки глядачів.
А ще й тому, що героїня Кім Бейсінгер як на теперішній час дуже жіночна і недостатньо «незалежна й рішуча».
Вона не може здалеку розпізнати чоловіка-кривдника, потрапляє в його тенета, і ледве виривається насамкінець, та ще й зі сльозами на очах.
Сьогоднішній мейнстрим намагається зображати всіх жінок такими собі термінаторами, які пробивають собі шлях через жорстокий чоловічий світ, і прогинають його під себе.
Слава Богу, мейнстрім далекий від реальності. І світ сповнений жінок, які все ще хочуть бути просто жінками, жити почуттями, шукати їх. Розбивати собі серце, і йти далі, збираючи його осколки.
Єва Грін у фільмі Мрійники
Юна красуня в пошуках кордонів своєї сексуальності зокрема, і сексуальної свободи взагалі. Так як створила цей образ юна Єва Грін, його ще ніхто ніколи не створював.
У цьому безумовно велика роль геніального режисера Бернардо Бертолуччі, який все життя досліджував підсвідомість і еротизм. Але Грін виявилася набагато пронизливішою, ніж Лів Тайлер, з якої Бертолуччі намагався зліпити аналогічний образ у Вислизаючій красі. Та й сам фільм менш глянсовий, і набагато щиріший. Він про молодість, пізнання себе, про вибір між мрією і реальністю, про внутрішню свободу, про свободу взагалі.
Жюльєт Бінош у фільмі Збиток
Шалено красивий за формою і дуже страшний фільм про всепоглинаючу пристрасть чоловіка середніх років до молодої жінки подарував нам приголомшливий акторський дует — Джеремі Айронс і Жюльєт Бінош.
Айронс — один з найвидатніших і найбільш недооцінених акторів нашого часу, а Бінош — геніальна актриса, яка надихала багатьох великих режисерів — від Годара і Каракса до Кесьлевського і Мінгелли.
У руках класика Луї Маля (для нього Збиток став передостаннім фільмом) вона перетворюється на згусток жіночої енергії, перед яким не встояв би і термінатор, не кажучи про чоловіка з плоті і крові.
Це — страшний образ фатальної жінки, яка руйнує життя чоловіка і йде далі, без злого умислу, але являючи собою злий умисел.
У наші дні феміністки просто розіп'яли б Луї Маля за цей фільм.
Шерон Стоун у фільмі Основний інстинкт
Так, без Шерон у цьому списку обійтися не можна.
Основний інстинкт — це не просто один з найуспішніших трилерів 1990-х, це ще й культурний феномен. Перший високобюджетний фільм з феєрично відвертими сценами сексу, який зібрав божевільну касу.
Шерон Стоун була дуже сміливою на знімальному майданчику. І режисер Пол Верховен вдавався до різних хитрощів, щоб зробити деякі сцени дуже провокаційними.
Стоун була приголомшена кількома епізодами на прем'єрі фільму і буквально вліпила Верховену ляпаса за те, що він показав на екрані більше інтиму з її участю, ніж вона припускала.
Хай там як, цей образ — рішучої сексуальної «убер-самки», яка приховує всередині вразливу жінку, що шукає ніжність, назавжди врізається в пам'ять після перегляду.
Мелані Тьєррі у фільмі Легенда про піаніста
Несподіваний вибір, скажете ви.
Ну і нехай.
Геніальний фільм Джузеппе Торнаторе розповідає про геніального піаніста, який ніколи не сходив з борта океанського лайнера. У середині фільму є сцена, де його записують на фонограф, а він імпровізує на фортепіано, дивлячись в ілюмінатор на дівчину, яка гуляє на палубі. Послухайте, як змінюється обличчя Тіма Рота, як химерно перетворюється мелодія Енніо Морріконе під впливом романтичного образу невідомої рудої дівчини.
На мій погляд, це — один із найеротичніших епізодів у світовому кіно.
Шарліз Терон у фільмі Палаюча рівнина
Важка драма, дія якої паралельно відбувається у двох тимчасових пластах, які несподівано сходяться у фіналі. Такий сценарій міг написати тільки Гільєрмо Арріага — сценарист культових фільмів Сука-любов і 21 грам.
Це історія про жінку, яка намагається забути про жахливе минуле, роблячи якомога моторошнішим своє справжнє. І історія про дівчинку, яка намагається врятувати шлюб своїх батьків за будь-яку ціну.
У Шарліз Терон багато чудових ролей. Але образ, створений у Палаючої рівнині, на мою думку, поза конкуренцією.
Еммануель Сеньє у фільмі Гіркий місяць
Великий режисер Роман Поланскі знімав свою другу дружину — французку Еммануель Сеньє — у багатьох своїх фільмах.
Гіркий місяць — фільм, який страшно дивитися в будь-якому віці. Якщо ти молодий, фільм несе тобі жорстоке пророцтво про те, що кожне кохання рано чи пізно руйнується.
Якщо ти вже у зрілому віці, то констатація цього факту може лише бити тебе по «болючому» з твого особистого досвіду.
Сеньє дуже органічна в ролі молодої жінки, яка буквально «перемелює» життя чоловіка, стаючи його невідворотною долею. Це один з найсексуальніших образів, створених будь-коли на екрані. Дивлячись на неї, не відчуваєш жодної акторської гри, вона немов живе на екрані.
Мішель Пфайффер у фільмі Знамениті брати Бейкер
Цей фільм зараз пам'ятають хіба що дуже олдскульні кіномани. По суті, це проста мелодрама про двох братів-музикантів, які наймають співачку, щоб оживити своє шоу. І обидва закохуються в неї.
Пфайффер створює неймовірний образ романтичної, хоч і злегка холодної красуні. І, до речі, сама виконує свої вокальні партії, що тільки додає їй чарівності.
Ніколь Кідман у фільмі З широко заплющеними очима
Ніколь Кідман прийнято включати у всілякі списки найкрасивіших і найсексуальніших жінок вже років двадцять. І не посперечаєшся. Дійсно — красива і сексуальна.
Найпонизливіший образ, створений нею будь-коли, це невірна дружина з останнього фільму Стенлі Кубрика З широко заплющеними очима. У неї зовсім мало екранного часу. Але рівно стільки, щоб зіграти ключову роль у побудові образу головного героя (у виконанні Тома Круза, який на момент зйомок був чоловіком Кідман). А образ цей будується навколо ломки психіки героя, який підозрює дружину у зраді. Геніальний фільм про хиткість всього навколо і про те, як уявне може бути важливішим, аніж відчутне.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.