Наполовину порожня склянка. Про нове майбутнє алкоголю
Основні споживачі алкогольної продукції сьогодні — люди середнього віку і старші
Колонку опубліковано у спецпроекті НВ «Мир в 2020» за ексклюзивною ліцензією The Economist. Републікацію заборонено
Заборона на алкоголь у США, яка тривала майже 14 років, ввели в 1920 році. Тепер, через століття, вже зрозуміло, що спроба заборонити випивку на піку популярності — не найкраща ідея. Сухий закон породив організовану злочинність — мафіозні угруповання наживалися на бутлегерстві. Заборони особливо не дотримувалися, адже їй бракувало підтримки населення. За деякими оцінками, під час дії сухого закону в Нью-Йорку працювало як мінімум 20 тис. нелегальних барів. Коли поліцейські в Денвері влаштували облаву в барі, вони виявили, що там випивають місцевий конгресмен, мер і шериф.
Проте заборона на алкоголь ще досі існує, і не тільки в мусульманському світі. У США вона продовжує діяти майже в 500 переважно євангелічних округах, зокрема в Лінчбергу (штат Теннессі), рідному місті віскі Jack Daniel’s. Хоча, зрозуміло, відвідувачі місцевої ґуральні можуть забрати з собою на згадку пляшку цього напою.
У більшості країн уряди просто намагаються відучити людей від вживання алкоголю, роблячи його дорожчим за рахунок податків, а також обмежуючи продаж і рекламу. Така політика працює. Але нині вживання спиртних напоїв скорочується через зовсім іншу причину: змінюються соціальні норми серед молоді, а це пророкує нове майбутнє для алкоголю.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life