Це знищує бізнес. 9 помилок керівників, які позбавляють співробітників мотивації

11 травня 2020, 10:13

Якщо перестаратися з тімбілдінгом, команду об'єднає одне — неприязнь до спільного противника

Висока зарплатня і хороше ставлення керівника не гарантує, що співробітники залишаться працювати в компанії. Демотиватором може стати несподівана причина.

У нормальних умовах заміна кваліфікованого фахівця коштує досить дорого, а в кризу кожна гривня під ліком. У багатьох випадках причиною зміни роботи є зниження і втрата мотивації співробітників. Ось основні помилки керівників, що призводять до цього.

Відео дня

Відсутність спілкування

Багато керівників і власників бізнесу припускаються цієї помилки, намагаючись змінити бізнес-процеси, перебудувати відділи або зовсім поміняти стратегію, не поговоривши зі співробітниками. Це породжує хибні чутки і домисли, страх і апатію. Внаслідок цього частина персоналу звільняється, а інші просто «пересиджують», імітуючи бурхливу діяльність.

Рішення: Проводьте загальні збори персоналу, де будете давати повну інформацію про цілі компанії, новини, перемоги, нові виклики та результати, яких чекаєте від кожного.

Відсутність контролю і звітності

Якщо не контролювати і не вимагати результату, з часом співробітник зрозуміє, що для стабільного доходу потрібно просто приходити в офіс, відсиджувати години і яскраво розписувати ситуацію в звітах. Здавалося б, це мрія кожного найманого працівника, але дивіться ширше. Жодна сильна і здібна людина не схоче працювати в компанії, якщо вона не бачить своїх результатів, перемог. Залишаться лише ледарі.

Будь-яка нестримана обіцянка тягне за собою зниження мотивації

Рішення: Пропишіть довгострокові цілі. Розділіть їх на більш короткострокові, щоб можна було відстежувати швидкість руху. Запитуйте результати, цікавтеся планами робіт. Вимагайте своєчасного виконання і хваліть за досягнення.

Насадження командного духу

Іноді керівники настільки хочуть бути хорошими і побудувати міцну команду, що проводять величезну кількість заходів з тімбілдінгу, зустрічей, вилазок та іншого. Але при цьому не цікавляться думкою тих, кого намагаються згуртувати. Більш того, іноді ще й відмічають прогульників і навіть висміюють їх на роботі. В такому разі команду об'єднує одне – неприязнь до спільного противника.

Рішення: Перед тим, як організовувати колективні заходи, запропонуйте кілька варіантів – чим можна зайнятися. Тільки коли люди самі беруть активну участь у виборі, вони цінують ці події та намагаються витягти з них максимальну користь.

Розподіл на хороших і поганих

Показати ще новини
Радіо NV
X