Два головні тренди. Що носитимуть у 2021 році

9 січня 2021, 19:03

На перший план виходить якість і функціональність

На початку 2021 року американський Vogue надав аналітику про найпродаваніші товари — за підсумками 2020-го найбільш затребуваним кольором виявився бежевий. Що не дивно, адже саме цей нейтральний колір транслює спокій, якого в минулому році так не вистачало. До того ж у стресові періоди людський мозок набагато легше сприймає нейтральні відтінки, ніж яскраві тони. Взагалі аналітики стверджують, що тенденція на нейтральні пастельні і, зокрема, бежеві відтінки триватиме і в 2021 році. Це підтверджують і нові колекції всесвітньо відомих дизайнерів — The Row, Jil Sander, Ganni, Totême. Пастельні тони пасують всім, легко поєднуються з усім, що є в гардеробі, вони поза швидкими трендами.

Відео дня

Згідно з тим же звітом, найгірше продавалися туфлі на підборах — замість них розкуповували практичне взуття на низькому ходу. Не дивно, правда?

Здивували ювелірні прикраси — наприклад, на сайті з продажу люксових товарів net-a-porter вони стали хітом продажів. У 2020-му замість сукні за $1500 жінки вважали за краще купувати коштовності за тією ж ціною. А ось попит на сумки впав. Загалом сегмент люкс подорожчав на 10−15%, водночас продажі зросли, передусім на сайтах previously used goods — так званого люксового секонд-хенду.

Сірий передбачає спокій і благородство

Які модні тенденції чекають нас у 2021 році? Як зміниться мода вона зміниться)? Про це і поговоримо.

Перед пандемією логоманія була королевою серед модних трендів. Коріння тут такі: випущено і створено вже все, тому маркетологи розкручують бренди як елемент статусу. Погодьтеся, звичайний світшот з бавовни перестає бути таким звичайним, якщо на ньому надруковано лого відомого будинку моди. Грати на цьому вигідно всім: дизайнерам простіше створювати такий одяг, а споживачам легше доносити свій статус оточуючим. Але через пандемію, переоцінку цінностей і, банально, через меншу кількість грошей, що виділяється на шопінг, орієнтири зміщуються на користь стилю.

У 2021 році дизайнери демонструють два напрями. Перший — функціональний мінімалізм. Нейтральні відтінки, прості й елегантні фасони. Все, що носиться з нагоди і без. На перший план виходить продукт — його якість, естетика і функціональність. Це так звана чесна мода, коли платиш за те, як одяг відчувається на тілі, як відчуваєш себе в ньому.

Актуальні кольори — бежевий, синій, блакитний, жовтий. До речі, інститут кольору Pantone вже назвав два головні кольори 2021 року — це сірий і жовтий. Сірий має передбачає спокій і благородство. Моду на нього ввів Рембрандт — він малював портрети на сірому тлі, тим самим роблячи акцент на самій людині, а не на її антуражі. Те ж стосується і гардероба: людина, яка вибирає сірий, транслює благородство і спокій. Погодьтеся, гарна візитка для самопрезентації.

Жовтий — колір радості й сонця. І це завжди в тренді, особливо після темних часів пандемії.

Другий напрям, який ми побачимо — яскраві насичені кольори і дещо екстравагантні образи. Все просто: деколи на противагу стриманій і функціональній моді хочеться буяння барв і строкатих принтів. І весна цьому тільки сприятиме. Тому ми побачимо і насиченіший жовтий, і кольорові принти, і сolor block (поєднання яскравих кольорів в одному образі). Як носити кричущі кольори дівчатам з низьким контрастом? Або вибирати образи з декольте, щоб у обличчя завжди був колір шкіри, або робити строкатою тільки нижню частину вбрання — але вже точно не відмовлятися від яскравих образів. У функціональному гардеробі їх може бути до 20%. Як не крути, мода — це занадто несерйозно, щоб не дозволяти собі з нею грати.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X