Нова хвиля мінімалізму. Що носитимемо в наступному сезоні

21 квітня, 20:43
Моделі з зимової колекції Givenchy (Фото:givenchy.com)

Моделі з зимової колекції Givenchy (Фото:givenchy.com)

Багато чорного, практичність та функціональність — ось що більшість дизайнерів показали на подіумах

Так, згідно із аналітикою Business of Fashion, інформаційного ресурсу про світ моди, 70% усіх дизайнерів для своїх колекцій нового сезона обрали чорний колір за основний. У часи рецесії та війни, чорний символізує не лише стриманість, відмову від розкоші та лаконічність (що цілком добре описує часи, в які ми зараз живемо), але й сміливість і рішучість йти далі.

Відео дня

Ще однією знаковою особливістю колекцій є функціональність. Так наприклад, бренди Prada та Bottega Veneta в колекціях осінь-зима 23/24 глибоко досліджують тему функціональності, елегантної простоти та нової уніформи, що з образу «на щодень» перетворюється на образ «на вихід». Модні критики вже назвали це «новою хвилею мінімалізму». Костюми, спідниці-олівці, жакети знову стають речами, якими варто поповнити свій гардероб. Все це дуже далеко від швидкоплинних трендів ТікТоку, коли те, що куплено сьогодні, завтра вже неактуально.

В наступному сезоні побачимо багато сірого

Як продовження тренду похмурих часів, модні критики відзначають тенденцію «готичний гламур», яка проявляється в драматичних рукавах в стилі вікторіанської епохи, шкіряних речах у стилі панк, оздоблених мереживом сукнях і «сексуальних атрибутах, таких як відверті розрізи або вирізи».

В наступному сезоні осінь-зима 23/24 побачимо багато сірого, що стане альтернативою чорному і матиме терапевтичний ефект, оскільки символізує з одного боку печаль та меланхолію, а з іншого — стабільність. До того ж сірий легко комбінується з яскравими акцентними кольорами, що є продовженням тренду на функціональність. Адже світ моди переживає часи, в яких багато страху перед рецесією, тому нейтральні позиції вважаються розумним вибором.

Як логічне продовження тренду на «чорне» — повернення світлих і теплих відтінків. В трендбуках, за якими працюють світові дизайнери, його називають «Time to heal mood», тобто в перекладі із англійської це означає «Час заліковувати рани», де теплі заспокійливі кольори символізують спокій, рефлексію та тишу. Бежеві та коричневі відтінки є ключовими в цій концепції, а також є класичними, тобто довготривалими, такими, в які можна безпечно інвестувати.

Світ моди вже має справу з наслідками війни в Україні, до того ж є ще тенденції, пов’язані із пандемічним періодом. І хоча спортивний стиль залишається актуальним, втілюючись в елегантних, але комфортних палаццо та сукнях-светрах, особливої ваги набувають коктейльні та вечірні сукні. Можна сказати, що це їх своєрідне повернення. Givenchy, Chloé, Issey Miyake — модні дома представили широкий спектр суконь, від драматичних чорних до ніжно-кремових. Повернення вечірньої сукні — як знак бажання святкувати життя попри все.

Ще один великий тренд, що продовжує набувати популярності — артизанальність, тобто ручна робота, символи, коди — усе, що робить одяг предметом мистецтва, який можна вдягнути.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Просто уявіть: ви опинилися на будь-якій вулиці європейського міста, і єдина річ, за якою вам пропонують визначити, де ви — це вітрини магазинів. Через глобалізацію моди та популяризацію швидкої моди це зробити досить складно, тож не дивно, що в суспільства посилюється запит на самоідентифікацію, диференціацію, коли культурні коди окремої країни реінтерпретуються з оглядом на глобальні тенденції, розповідаючи автентичні історії та підкреслюючи унікальність та багатство світових культур. І це із часом буде лише посилюватись.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Погляди NV

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X