Краще не придумаєш. 5 французьких фільмів, які кращі за свої голлівудські рімейки. Блог Олексія Бондарєва

19 січня 2019, 20:21

У прокат виходить 1+1: Нова історія - сумний американський рімейк культового французького фільму 2011 року. І це далеко не перший такий випадок.

Олексій Бондарєв (Фото: НВ)
Олексій Бондарєв / Фото: НВ

Безумовно, знайдуться ті, хто скаже, що нічого страшного в голлівудських рімейках немає. На кожен товар є свій покупець і т.д.

Але я бачу проблему не в самому факті існування американських версій французьких фільмів. А в тому факті, що через те, що голлівудська маркетингова машина працює так потужно, що пересічний глядач ніколи не дізнається, що ці фільми - лише бліді копії яскравих оригіналів.

Відео дня

Ось п'ять яскравих прикладів того, що я маю на увазі. 1+1 я в список навмисно не включаю, сподіваючись, що новий американський виріб ніяк не зашкодить репутації оригінального французького фільму, який я дуже люблю.

Новий голлівудський 1+1 проти старого французького (Фото: НВ)
Новий голлівудський 1+1 проти старого французького / Фото: НВ

Турист (2010) проти Невловимого (2005)

Голлівудські продюсери всерйоз підійшли до створення рімейка феноменально успішного французького трилера Жерома Саллі з Софі Марсо і Аван Аталом в головних ролях.

У режисерське крісло посадили імпортованого з Німеччини Флоріана Хенкеля фон Доннерсмарка (поставив Життя інших). Зірок набрали повну прігорошню - Анджеліну Джолі і Джонні Деппа доповнювали Пол Беттані, Руфус Сьюелл і Тімоті Далтон.

Вийшло не те, щоб погано. А просто дуже погано. Пам'ятаючи, яким напруженим і непередбачуваним був Невловимий, я ледве додивився нудного Туриста до кінця.

Шакал (1997) проти Дня шакала (1973)

Французький фільм був екранізацією відомого роману Фредеріка Форсайта про професійного вбивцю, якого найняли вбити президента Де Голля. Вбивця на прізвисько Шакал настільки крутий, що один проходить через всі редути, поставлені французькими спецслужбами, і президента від смерті рятує тільки диво. Фільм був досить непоганий, незважаючи на відсутність зірок першої величини.

24 роки по тому голлівудський рімейк-блокбастер відзначався зірками як нічне небо в липні. У фільмі знялися Брюс Вілліс, Річард Гір і Сідні Пуатьє. Але фільм про російською кілера, який повинен був убити першу леді США, обернувся нудною і розлогою журавлиною. Якщо у французькому оригіналі все було підпорядковане розвитку сюжету, натягнутому як тятива, то в американців вийшов нуднуватий політичний трилер, обвішаний мелодраматичними шмарклями.

Оскар (1991) проти Оскара (1967)

На початку 1990-х Сільвестр Сталлоне все ще був суперзіркою, але вже відчайдушно намагався урізноманітнити свої акторські прояви, ніби передчуваючи швидкий кінець кар'єри. Рімейк культового фільму з Луї Де Фюнесом повинен був стати пробою Сталлоне в комедійному жанрі. А обернувся фіаско. В історію про суворого татка, який намагається видати заміж дочку, внесли надто багато нарочитого гангстерського гумору, а Сталлоне до Де Фюнеса було як пішки до Місяця.

Свідок (2001) проти Смертельної поїздки (1983)

Голлівудський трилер про приватного детектива, який переслідує жінку - серійну вбивцю, з Юеном Макгрегором і Ешлі Джадд - це рімейк французького фільму з Мішелем Серро і Ізабель Аджані.

Американський фільм лише намагається бути інтригуючим і страшним. У французькому оригіналі жінка-вбивця і детектив, що її переслідує, часом міняються ролями, і глядачеві складно зрозуміти, кому потрібно співпереживати.

Аджані в розквіті своєї акторської кар'єри була просто неймовірно гарна. А фільм настільки напружений і драматичний, що я досі пам'ятаю його в деталях, незважаючи на те, що дивився його один раз мало не 20 років тому.

Спокуса (2001) проти Сирени з Міссісіпі (1969)

Американський фільм позиціонувався як екранізація детективного роману Вільяма Айріша. Насправді він базувався на культовому фільмі Франсуа Трюффо з Жан-Полем Бельмондо і Катрін Деньов, який був натхненний книгою Айріша.

У голлівудській версії історії про чоловіка, який втратив голову від молодої красуні, одружився з нею, а після того, як вона обкрадає його і тікає, готовий на все, щоб знайти її, зіграли Антоніо Бандерас і Анджеліна Джолі. Постільні сцени з їх участю стали головною прикрасою цього, в цілому, досить прохідного фільму. Подивіться фільм Трюффо, він дійсно хороший.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X