Континенталь для бідних. Рецензія на бойовик Готель "Артеміда" з Джоді Фостер

29 серпня 2018, 20:37

Творець Племені ізгоїв і третьої Залізної людини входить в готельний бізнес. Результат більш ніж спірний

Конкуренція сприяє підвищенню якості товару і зниженню цін. Це закон цивілізованої економіки.

Але якщо в уже сформовану нішу хоче втиснутися учасник з відверто слабкою пропозицією, то споживач, в кращому випадку, неодмінно зниже плечима і піде до перевіреного виробника.

Відео дня

Режисер Дрю Пірс, автор Залізної людини-3, вирішив потіснити франшизу Джон Вік, що набирає обертів, і нав'язати конкуренцію Судній ночі з її, м'яко кажучи, спірною ідеєю легалізації вбивств з метою скорочення чисельності неблагополучних верств населення.

Сюжет переносить аудиторію в 2028 рік, в центр Лос-Анджелеса, де стоїть собі середньої руки хмарочос, а неподалік розгорається громадянський заколот через відсутність питної води. У цій самій висотці розташовується лікарня для поранених злочинців, більш відома, як Готель "Артеміда". Там заправляє Медсестра (Джоді Фостер), їй допомагає здоровенний чолов'яга-санітар Еверест (Дейв Батіста, Дракс з Вартових Галактики). З урахуванням контингенту, лікарня вважається "нічийною землею", де заборонені розборки. Через заколот в лікарню потрапляють кілька пацієнтів з крайньою взаємною неприязню. І одному з постояльців надходить замовлення на вбивство сусіда по палаті.

У Чада Стахелскі в Джоні Віку готель "Континенталь" був лише частиною сюжету, однією з локацій. Але навіть там він був розкритий досить добре, щоб глядач міг відчути антураж настільки специфічного місця. Сценаристи ж Артеміди відразу вводять в сюжет кілька ліній, яким судилося перетнутися на одному поверсі. Але лінії ті нанесені пунктиром, з великою кількістю прогалин, в решето з яких провалюється мотивація персонажів, тягнучи за собою логіку всього фільму. На початку стрічки глядачам представляють Готель як якесь містичне місце, приховане від очей пересічних обивателів, куди забезпечений доступ тільки обраним за вшитим під шкіру штрихкодом. Але чим довше триває прогулянка коридорами лікарні, тим більше змазаним і суперечливим стає імідж закладу. У кожній сцені панує надлишок негативної недомовленості, а відсутність виразної передісторії головних героїв провокує ряд незручних запитань до творців і учасників дійства.

Готель "Артеміда" вкрай слабкий фільм без виразного сюжету

Окрему хвилю невдоволення піднімає акторська гра. Незважаючи на номінально гучний кастинг, жоден з акторів не нараховує Артеміді бали глядацьких симпатій. Джоді Фостер півтори години не може вирішити, хто вона – стресостійкий лікар чи істерична жінка. Дейву Батісті, мабуть, не повідомили, що він вже не у Вартових Галактики, тому весь фільм здоровань перебуває в образі Дракса. Софія Бутелла як почала цей рік Мумією, так і крокує нею в кожну нову стрічку. Епічна поява в кадрі Джефа Голдблюма дуже скоро нівелюється відсутністю будь-якого розкриття його персонажа.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Решта кілька лицедіїв, на яких було витрачено хронометраж і кіноплівку, ніяк не звертають на себе уваги і не залишають хоч скількисьдь значимого сліду в глядацькій пам'яті.

Як підсумок, Готель "Артеміда" вкрай слабкий фільм без виразного сюжету і хоч трохи закрученої інтриги, в якому навіть визнані титани акторського цеху стріляють в "молоко". Кіно таке, що не шкода пропустити.

5 з 10

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X