Як працює кейтеринг за кордоном. Приклад країн Бенілюксу, Франції та США

17 грудня 2018, 16:46
Позиція
 фото: Facebook/Blue_Plate_Chicago

фото: Facebook/Blue_Plate_Chicago


Олександр Котолуп,
засновник та ідейний натхненник компанії "ФІГАРО"
розповідає про стандарти європейського кейтерингу.

В цьому році мені пощастило пройти стажування в найкращих компаніях з кейтерингу подій у Європі і США. Я на власні очі побачив, які стандарти за кордоном, в чому ключові переваги і сильні сторони кейтерингу. Близько 100 інноваційних ідей я привіз в Україну. На що ж роблять ставку за кордоном?

Відео дня

Данина традиціям. Кейтеринг подій за кордоном налічує сторіччя. Це бізнес, який часто передавався з покоління в покоління, створювався на сімейних фермерських господарствах і глибоко вбирав у себе традиції й колорит своєї країни. Протягом багатьох років кейтеринг постійно вдосконалювався і стандартизувався. У той час, як кейтеринг в Україні – явище досить молоде і перебуває на шляху становлення, кейтеринг в культурі Європи і США настільки міцно закріпився, що сьогодні вивчається за книгами, де в подробицях описують як правильно надавати цю послугу.

Chef catering MAISONVANDENBOER

Натуральність. У країнах Бенілюксу тенденція тяжіє до натуральної їжі. Кейтерингові компанії тісно співпрацюють з місцевими фермерами, тому використовують натуральні продукти. У компаніях все більше роблять ставку на здорові частування, тому меню іноді на 90% складається тільки з овочів і зелені, а сіль і цукор при приготуванні страв не використовують. Натуральність стосується і декору. За кордоном дуже популярні камінь і дерево, на яких подають їжу. Виглядає це дещо грубо, але дуже ефектно.

Безумовно ідеальний смак. За кордоном якісна, свіжа і смачна їжа – це must have. У країнах Бенілюксу популярні овочі, морепродукти, м'ясо, кондитерські вироби. Якщо говорити про Америку, там панує культ вуличної їжі, яка за смаком не поступається найкращим ресторанам: в street food busses продають першокласні бургери і хот-доги, за якими кожен день після обіду шикується величезна черга зі співробітників американських корпорацій. У Франції ж тренд на витончені й інноваційні finger food.

Facebook/Brand Chef Koppert Cress Benelux

Спочатку смак, креатив – потім. У європейців і американців все дуже просто. Замовники не чекають, що масовий кейтеринг подій буде дивувати їх мішленівськими подачами або оригінальною стилістикою накриттів. Послугу креативного івент-кейтерингу, в основному, надають компанії сегмента luxury, які фінансово дозволити собі може далеко не кожен.

Екологічність. Європейці думають про довкілля. У країнах Бенілюксу навіть обмежують гостинність клієнта, не пропонуючи йому більше, ніж необхідно для заходу. Тому, після подій практично не залишається харчових відходів. Також за кордоном є ряд суворих законів про утилізацію сміття, і населення постійно скорочує використання пластику.

Vice President General Manager FGF

Стандартизованість. У масовому кейтерингу подій введені однакові стандарти використання столів, стільців, текстилю та форми персоналу – все це робить послугу дуже доступною для більшості населення Європи і Америки.

Технологічність. Там де у нас на події працює 3-4 українці, досить одного європейця або американця. Їм для обслуговування не потрібно багато персоналу, оскільки чітко визначені стандарти надання послуги кейтерингу. Все дуже автоматизовано: інвентар, столи, бари – мобільні на колесах.

Traiteurs-de-france

Аутстаффінг. На події, де надається послуга кейтерингу, майже весь персонал найнятий, а інвентар, посуд і декор замовлені у підрядників. Виняток – тільки їжа і керівники проектів на локації. За кордоном вміють делегувати.

Європейці та американці більше цінують атмосферу події і можливість комфортного спілкування, а відмінна їжа – приємне доповнення. За кордоном попереду за технологічністю, але поступаються в креативі. Українці хочуть "хліба і видовищ", а там раціоналізують всі процеси.

Показати ще новини
Радіо НВ
X