Як встигнути все. П'ять правил ефективного дня телеведучої Маші Єфросініної

18 листопада 2018, 09:27

Як назавжди забути про марні та нудні дні?

У мене є п'ять опорних точок, яких я дотримуюся, щоб кожен мій день був максимально результативним і приносив мені задоволення. Тож сьогодні я поділюся 5 правилами ефективного дня.

Відео дня

Правило 1. Прокидайтеся щодня в один і той же час

Бажано якомога раніше. Я, наприклад, встаю о 7: 30-8 ранку і намагаюся не зраджувати цьому правилу. У цьому є певна закритість і налаштування на хороший ефективний робочий день. Я дозволяю собі довго спати тільки на вихідних. Але діти у мене прокидаються о 7:30, тому я встаю разом з ними – це вже моя звичка. З точки зору ефективності, то це придумано не мною – як кажуть: «Хто рано встає, тому Бог подає». А якщо ви ще й захоплюєтеся різними практиками або йогою – там теж всі радять раніше прокинутися. У мене деякі друзі встають о 5 ранку, медитують, роблять зарядку і кажуть, що день тоді стає довгим, нескінченно насиченим і ти багато встигаєш. Але тоді і лягти треба в 9 або 10 вечора – а у мене так не виходить. Тому я прокидаюся, відправляю всіх у садок або школу – і переходжу до наступного правила.

Правило 2. Зранку присвятіть годину собі

Я вже не знаю, який час ви викроїте: чи то прокинетеся раніше всіх, або, як я – коли ви одна залишаєтеся вдома. Але час собі – обов'язково. Це час для дуже великої кількості життєво важливих для мене речей:

- Щільний, насичений сніданок.

- Кава, яка налаштовує на день і психологічно, і фізично.

- Можливість під час кави подивитися свій планер на день.

- 20 хвилин медитації, з якої я починаю свій день ось уже близько року. Вона мене дуже правильно балансує, налаштовує на всі майбутні справи. Це час можливості помовчати, провести з собою внутрішній діалог, накопичити сили і енергію.

Почитайте книгу Робіна Шарми «Хто заплаче, коли ти помреш?». Там є чудові поради, як цю годину проводити ефективно.

Правило 3. Плануйте

Я багато розповідаю про те, що я не вмію планувати своє життя на 10 років і у мене не розписано, що я буду робити через п'ять років, на вершині якої гори я відкрию холодне шампанське. Я не про це, а про список справ на кожен день.

Я планую будні за тиждень. Якщо в неділю відкрити мій календар на найближчі п'ять днів – вони, як правило, будуть розписані. Це дуже корисно з ряду причин: ви можете розпланувати все, потім переглянути, які у вас справи, заповнити пустоти – і тоді все буде проходити динамічно, чітко, ви не будете відволікатися на якусь нісенітницю.

Для мене найскладніша справа в житті – це когось про щось попросити

Також, ви точно розумієте, коли у вас з'явиться час на себе, час на якесь тренування, час на можливість зустрітися з друзями – щось дуже приємне для вас, яке піде не на шкоду вашим справам.

Планування – це ще й можливість позбавити себе від такого комплексу сучасних жінок, як «я погана мати». Тому що ви відразу розумієте, де ви звільняєте вечори, коли вдень є ​​час – так можна позбутися комплексу назавжди, використовуючи час ефективно.

Правило 4. Не відкладайте неприємні справи на вечір

Постарайтеся найнеприємніші справи робити вранці. Максимум – в обід. Якщо почнете відкладати на вечір – перенесете на завтра.

Що я називаю неприємним? Дзвінок для неприємної розмови. Хто займає керівні посади – це, наприклад, необхідність звільнити людину і повідомити їй про це. Особисто для мене найскладніша справа в житті – це когось про щось попросити. Я такі речі завжди відкладаю на потім, і в підсумку воно може висіти місяцями.

Якщо дотримуватися цього правила, і вранці виконувати найнеприємніше, важке, що мучить вас – вам буде так легко, у вас виростуть крила, і по решті справ ви просто пронесетеся. Найскладніше – це не відкласти.

Правило 5. Делегуйте обов'язки

Це мені далося нелегко. Я з тих жінок, які все роблять самі. «Це я не можу довірити, тут я впораюся краще, це краще за мене ніхто не зробить». Одного разу у мене настав момент, коли я настільки зашивалася, що була абсолютно марна в цих справах, не могла їх осилити – і, в підсумку, нічого не виходило, все провалювалося. Я почала змушувати себе делегувати ці обов'язки або своїм підлеглим, коли я обіймала керівні посади на телеканалах, або в звичайному житті я намагаюся «переполовинити» побутові справи. Вдома у мене вже доросла дочка 14-ти років, і справи по господарству ми вже з нею ділимо на двох. Я розумію, що іноді за нею потрібно і перемити тарілку, але, тим не менше, я все одно говорю їй помити посуд.

Відтоді, як я почала довіряти людям, розуміти, що дві голови краще однієї, а чотири руки – набагато ефективніші двох, то у мене і справи стали йти краще.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X