Як виховати в собі комерційного фотографа: правила та поради

6 листопада 2017, 18:57
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Про тонкощі роботи комерційного фотографа розповідає книга Василя Шульги Invisible photo business

Мало хто знає, що в далекому 1822 році світ вперше побачив фотографічне зображення, створене французом Жозефом Нісефором Ньєпсом. Майже через 200 років ми спостерігаємо не тільки шалений розвиток фототехнологій, але й різноманітність їхнього використання. Різниця між роботою фотографа 100 років тому і сьогодні лише в тому, що у сучасника набагато більше можливостей і техніки для роботи.

Відео дня

До хороших фахівців, як і раніше, черга розписана на місяці. Їхні послуги обчислюються чотирьох-, а то і п'ятизначними цифрами. Про тонкощі роботи комерційного фотографа у світі реклами я зміг дізнатися з книги Василя Шульги Invisible photo business від видавництва Pabulum.

Книга розповідає про цікавий і захоплюючий, та в той же час суворий світ комерційного фотографа і всієї команди, без якої рекламна зйомка неможлива. У книзі фотобізнес описується у вигляді п'ятиповерхової будівлі, рівнями якої автор проводить захоплюючу екскурсію.

Книга буде цікавою не лише рекламним фотографам, але й аматорам, рекламникам та працівникам агенств

Перед читачем відкриваються двері, за якими вирують робочі будні рекламних фотозйомок. Автор, спираючись на власний досвід, розповідає про варіанти роботи з клієнтами, агентствами та чого чекають від фотографа у фіналі проекту. Описуються поради, як правильно побудувати співпрацю з партнерами, виграти тендери і на скільки важливий кейтеринг на майданчику. У фіналі книга дає можливість взяти участь у повноцінному рекламному проекті та пізнати деталі всіх етапів зйомки: препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Книга буде цікава не тільки рекламним фотографам, а й аматорам, рекламникам і працівникам агентств. Видання не для широкого кола читачів, але саме в цьому зберігається його особливість. Після прочитання книги, особливо новачки, точно зможуть визначитися, стануть вони комерційними фотографами чи ні.

Плюси: книга читається просто, оригінальна форма подачі, текст розділений на тематичні сегменти, в кінці яких висновки і практичні поради, розшифровка використаних термінів, описуються робочі процеси в рекламному проекті на українському ринку та із зарубіжними колегами, комфортна верстка на глянцевих сторінках і яскрава обкладинка.

Мінуси: для людини, далекої від світу фотографії, книга здасться дуже вузькопрофільною, але й не позбавленою цікавих фактів.

Новое Время запрошує на лекції наших відомих колумністів Діалоги про майбутнє. Детальна програма тут

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X