Як стати популярним в Facebook. Блог маркетолога

12 квітня 2017, 18:41
За останні півтора року я «виросла» з 1200 френдів і 72 підписників до 4777 френдів і 2000 підписників, не будучи при цьому ні блогером, ні керівником цікавого проекту, ні навіть красунею

Домогтися цього вдалося за допомогою простих і зрозумілих правил, якими хочу поділитися з вами. Отже, якщо ви хочете, щоб вас помітили і читали, почнемо з початку – з формування персонального бренду в Facebook.

Відео дня

1.Обліковий запис

To do:

Аватар: власна фотографія, краще професійна, краще, якщо це обличчя, з якоюсь відмінною рисою – у публічних людей це називається стигматами (трубка, кепка, особлива зачіска). Можна зайняти якесь незвичайне положення, яке відрізняється від загальноприйнятого стандарту, але не приховує обличчя. Непогано виділяє яскравий колір якоїсь деталі на фото (клоунський носик на симпатичному дівочому обличчі – це точно запам'ятається).

Профіль: чіткий і зрозумілий профіль зі всією необхідною (компліментуючою вас) інформацією. Чим більше деталей у вашому профілі, тим більше довіри ви будете викликати у необхідних контактів.

Шпалери: майданчик для гри. Можна міняти ситуацію: можна просувати те, що вам потрібно зараз - щось, що привертає увагу і якось вас характеризує або ілюструє якусь подію у вашому або суспільному житті.

Do not do:

Аватар: я б не рекомендувала ставити фотографію в повний зріст, з партнером або дитиною – особистість розчиняється, зменшується і втрачається. Не рекомендую також часто міняти аватар – ваші підписники повинні вас запам'ятати.

Кращий спосіб отримати увагу і репости – хороший і тонкий гумор

Профіль: якщо ви хочете, щоб вас сприймали серйозно, не треба жартувати в описі того, ким ви є (President of the Universe тощо).

Шпалери: не варто ставити себе ж, тільки в іншій позі.

2. Пости

To do: Виберіть основну тему, яку станете розкривати постами. Тексти повинні відповідати іміджу, який ви намагаєтеся собі створити. У моєму випадку це пости про маркетинг і PR, про мою основну роботу, тренерську діяльність, мої колонки і особисте (кішка, поїздки, донька, пригоди, щось цікаве). Кожну фотографію краще супроводжувати нехай невеликою, але історією. Якщо я на вечірці, то що з нею сталося смішного і цікавого. Якщо я на форумі, то яка цитата і якого спікера мене вразили найбільше. FB краще рейтингує не репости, а ваші власні тексти. Тому не соромтеся. Пишіть. Грамотно, розумно і зрозуміло. І так, якщо ви поки не топовий блогер, пости краще ілюструвати – так у них більше шансів привернути увагу.

Особливо хочу звернути вашу увагу на головне правило позиціонування – правило п'яти «W» (who, what, why, when, where). Пам'ятайте про нього, роблячи пости для соцмереж.

Звичайно ж, просто необхідна регулярність і системність (одного-двох постів в день більше, ніж достатньо).

Do not do: Публікуючи що-небудь у себе в акаунті, користуйтеся правилом, яке я називаю «моя бабуся курить трубку». Іншими словами, кому це цікаво (що ваша «бабуся курить трубку»)? Чи цікаво вашим підписникам, який салат ви їли в ресторані? Чи цікаво їм, у якому туалеті ви собі подобаєтеся, роблячи селфі? Чи цікаво чи їм те, що ви публікуєте? Цей принцип стосується всього – і фотографій, і репостів, і листівок.

3. Репости:

To do: Репостіть те, що відповідає вашій основній темі. У кожному репості краще давати пояснення, чому ви вважаєте цю статтю, листівку або блог цікавими і корисними для ваших підписників. Краще, якщо це буде невелика історія, що відповідає на питання, «чому я це репостнув».

Do not do: Не репостіть усе підряд – навіть якщо це вам здається цікавим. Навіть якщо ваші репости будуть переглядати, ви навряд чи отримаєте на них реакцію, і вас навряд чи будуть сприймати, як експерта в якійсь окремій і, що найсумніше, важливій для вас темі.

Ще кілька порад:

- Якщо посилаєтеся у своєму пості на якусь подію, розкажіть коротенько (або дайте посилання), про що йде мова. Для тих, хто не знає, про що ви говорите, ваш пост стане новинним.

- Я б не стала йти в загальному потоці – намагайтеся не писати про те, про що пишуть усі, до того часу, поки не станете справжнім лідером громадської думки.

- Кращий спосіб отримати увагу і репости – хороший і тонкий гумор.

- Як перевірити, хто вас читає, – розкажіть про щось дуже особисте, прикріпивши до поста зворушливу фотографію. Наприклад, про хвороби. І подивіться, хто і як відреагує. Або попросіть про дійсно необхідну допомогу.

- Чим більше у вас у френдах лідерів думок, тим більше ви лідер думок.

І кілька Do Not Do:

- Краще не додаватися в друзі без попереднього пояснення, чому ви це робите.

- Не підтверджуйте френдинг, якщо не знаєте, від кого прийшов запит і чому - таким чином «великі» FB-блогери збирають собі аудиторію. Ви їм не цікаві, вони френдять, відписуються від оновлень і розраховують на вашу реакцію. Ще гірше, коли вас френдять і через якийсь час видаляють з друзів, відправляючи автоматом в підписники, і збираючи таким чином пул саме підписників.

- Не робіть нічого насильно, без згоди людини. Не вдодавайте її в групи – запрошуйте, але не додавайте.

- Лайки або не лайки. Пам'ятайте, що всі ваші дії видно всім підписникам. Тому дуже усвідомлено і селективно підходьте до всього, на що ви реагуєте тією чи іншою дією. І ще, лайкати власні пости – щось у цьому є від самозадоволення, як мені здається.

- Треба чітко розуміти, що все, що ви написали онлайн, навіть в особистому повідомленні, навіть у дуже закритій групі, – це вже не ваша інформація. Вона належить Всесвіту, і Всесвіт з нею (цілком можливо, руками ваших друзів) може зробити все, що їй заманеться. Тому акуратність і обережність – насамперед.

Побудова персонального бренду в FB – дуже важливий елемент системи побудови персонального бренду, і ключове слово у всьому сказаному вище – система. Удачі!

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо НВ
X