Приготуйте для них сюрприз. Як поводитися з хейтерами

22 червня 2021, 22:48

«Хейтером» в мережі може виявитися як колега по роботі, з яким в офлайні у вас чудові відносини, так і професор університету, під керівництвом якого ви писали дипломний проект

За допомогою спеціальної програми я відстежую згадки свого імені в інтернеті. І вважаю, що якщо за день про мене не згадали мінімум п’ять хейтерів, то день минув марно — якщо ти не потрібен хейтерам, значить ти нецікавий.

Відео дня

«Бог створив людей різними, а я їх всіх зрівняв!» — сказав би Марк Цукерберг.

Мережі дозволяють висловлюватися на будь-яку тему. Тут у всіх є право на думку — у блогера з мільйонною аудиторією і у хейтерів з анонімним аккаунтом. Про наслідки хейтерів можна не турбуватися — на відміну від реального світу їх не видно, їх не дістати, їм не дати в пику.

Хейтерів ніхто не люблять, але вони точно потрібні.

Хейтери загострюють контрасти — мережа це любить.

Там, де хейтери, там і фанати.

Лайк чи дизлайк — вам повинно бути байдуже. Головне, щоб про вас говорили.

Як привернути увагу хейтерів?

1. Провокуйте

Висловлюйте непопулярну думку. Робіть це безапеляційно — мережі визнають тільки чорне або біле. Якось я сказала, що не варто ділити час на сезони, дні — на робочі та вихідні, а людей — на чоловіків і жінок. У цій фразі кожна з категорій хейтерів знайшла «своє». Наприклад, адепти теорії «гіперпідключенності, що призводить до вигорання на роботі», причепилися до відсутності вихідних.

Якщо ти не потрібен хейтерам, значить ти нецікавий

2. Використовуйте нецензурну лексику. Це Дао

Мат анітрохи не дискредитує грамотне по суті висловлювання, але точно викличе обурення прихильників форми, а не змісту. Але не переборщіть. Все повинно бути елегантно і до місця. Наприклад, Євген Черняк каже, що «є*ашити треба». Спробуйте замінити «є*ашити» на «працювати» і ви зрозумієте, що перше мотивує значно краще.

3. Створіть свої власні гострі цитати

Хейтери люблять вихоплювати з контексту. Якщо нічого вихопити, то хейтити вас буде досить важко. Наприклад, колись у передачі Біг Мані я сказала фразу «мочіть конкурентів», вона мусується хейтерами досі.

4. Говоріть голу правду. І навіть перебільшуйте

Особливість сучасного суспільства в тому, що переважна більшість — заручники толерантного способу мислення і політкоректності поглядів, і не любить називати речі своїми іменами. Андрій Оністрат назвав свою книгу Як я просрав банк. Був тут же засуджений за різкість. Зате отримав популярність. Але як і в будь-який правді, в цьому немає нічого поганого. Адже банк він дійсно просрав.

5. «Качайте» аудиторію

Уникайте передбачуваності. Якщо вчора ви написали жорсткий пост з використанням нецензурної лексики, то сьогодні — зворушливе есе зі спогадами про кращого друга дитинства. Ксенія Собчак каже слідом за Григорієм Сковородою: «Світ ловив мене, але не спіймав!», — і це дійсно найкращий девіз. Даючи їжу для хейту сьогодні, ви одразу ж забираєте таку можливість завтра. Хейтери будуть змушені ловити потрібний момент і довго не втратять інтересу до вас. Як втім, і всі інші.

6. Приділіть увагу літературній композиції та стилю. Мережі — це територія Слова

Ваша мета — зробити текст хльостким і живим без використання афоризмів. Чим філігранніше висловлювання, тим більше вас читають, тим частіше ви потрапляєте в рекомендації, відповідно, тим більше у вас як фанатів, так і хейтерів.

7. Нарощуйте аудиторію

Весь холівар ніяк не пов’язаний з тим, що саме ви говорите. Він підігрівається виключно ступенем вашої популярності. Жодні правила не спрацюють, якщо ви пишете для камерної аудиторії. Але щойно ви отримаєте 1 тис лайків, то миттєво станете мішенню для хейтерів.

8. Відправляйте в бан

Хейтери тому і хейтери, що пишуть хейтерські коменти і погрожують відписатися, але не відписуються. Будьте першими! Відразу в бан. Хоча ні, не відразу. Побажайте їм теж що-небудь! Я ось зазвичай бажаю своїм хейтерам сім років без сексу. Працює супер. Справжні хейтери після цього ще й пост про вас напишуть, створивши флешмоб з хештегом у вигляді вашого прізвища. А вам же цього і потрібно. Адже негативний піар — це всього лише ще одна форма піару.

Привертаючи хейтерів, важливо пам’ятати: Хейтер — це зовсім не обов’язково «безробітний з Троєщини». Бажання посваритися не залежить від соціального статусу і рівня освіти. «Хейтер» в мережі може виявитися як колегою по роботі, з яким в офлайні у вас чудові відносини, так і професор університету, під керівництвом якого ви писали дипломний проект. І навіть авторитетне ділове видання, якому необхідні «гострі» дискусії. Це особливий рід «хейтерів», і отримати їх подвійно добре — ви отримаєте не просто потужний піар, а й імпульс до саморозвитку. Зазвичай вони називають себе частиною «аудиторії, що думає». Ну а вас, відповідно, «ватажками натовпу» і «володарями хайпу». Приготуйте для них сюрприз:

1 Не втрачайте рівень англійської. Ви повинні вміти захищати свою точку зору будь-якою мовою. Це любить і поважає так звана «інтелектуальна тусовка».

2 Розвивайте ерудицію — читайте безперервно і багато: бізнес-бестселери, художню літературу, періодику, професійні видання. Хейтери впевнені, що ви малограмотна людина. Рано чи пізно ви обов’язково опинитеся в ситуації, коли потрібно буде довести зворотне. Розум — ваша головна зброя. Тримайте його відточеним.

3 Займайтеся бізнесом. Це дасть можливість підкріплювати точку зору конкретними фактами з власного досвіду, обеззброюючи хейтерів. Адже більшість з них — експерти, консультанти, тренери, коучі, колишні СЕО та інші «сателіти» реального сектору.

Будьте на вістрі атаки.

І нехай буде з вами увага хейтерів!

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X