Філософія бренду. Як скласти свій гардероб

6 березня 2019, 21:11

Для тих, хто прагне до кар'єрного зростання, одним з найкращих варіантів стане строгий темно-синій брючний костюм у смужку

Мріючи про Gucci або Prada, чи замислювалися ви про те, чи підходить вам філософія цих брендів? Про що я? З'ясуймо.

Умовно стиль одягу можна розділити на чотири сфери: соціум, бізнес, кохання, творчість. Якщо ви розумієте на яку з них має бути орієнтований ваш гардероб, відповідь на питання, що купувати, знайдено. Наступне питання — де це купити.

Відео дня

У кожного всесвітньо відомого бренду є своя філософія: особливість, впізнаваність, посил. Масмаркет нерідко копіює колекції відомих будинків моди, тому сегмент не має значення. Пальто, придбане в Zara, найімовірніше, дуже нагадає стиль Max Mara, Max&Co або Balmain, залежно від лінійки.

Безумовно, стилі (як і бренди) можна змішувати, якщо вашою метою є екстравагантний імідж. В інших випадках такий ф'южн має бути помірним. Важливі і лекала, а також розмірна сітка кожної марки. Знання філософії бренду + знання особливостей крою = вищий пілотаж.

Розберімо бренди на прикладі бізнес-іміджу. Бізнес-імідж має транслювати стабільність, упевненість, силу, тобто нести в собі «чоловічу енергію». Кольори: ахроми, нюд, усі відтінки землі і дерева. Принт: смужка, клітинка. Відсутність помітних деталей, яскравих акцентів. Яким брендам це властиво? Max Mara — вічна класика. Hugo Boss — безумовно. Giorgio Armani — теж так. Якщо є бажання (або завдання) додати у свій бізнес-імідж жіночність, елегантність і урочистість, придивіться до Chanel і Dior.

До речі, про Max Mara: саме на цей бренд варто звернути увагу, вибираючи пальто. Ви можете знайти гідні моделі і в інших дизайнерів. Але якщо ваш shopping list включає в себе обов'язке придбання класичного пальто на всі випадки життя, яке прослужить вам багато років, варто, не замислюючись, віддати перевагу Max Mara. Це італійська сімейна компанія, заснована на початку 1950-х Акілле Марамотті. Навіть за часів ліцензування італійських брендів і франчайзингу, коли якість виробів нерідко заміщувалася гучністю імен їх дизайнерів, метою Марамотті було виробляти дійсно добротні речі. Одягу від Max Mara притаманний особливий інтелект. Його легко і приємно носити, необхідність інновацій завжди акуратно врівноважується практичністю і комфортом. За словами нинішнього глави компанії Луїджі Марамотті, «клієнти Max Mara стежать за модою, але вони їй не підкоряються». Основна лінійка Max Mara призначена для жінок будь-якого віку, які віддають перевагу розкоші і винятковості.

Одяг червоного кольору має бути ідеальним

Втім, стримана елегантність не обов'язково має ставати основою вашого гардеробу. Якщо ваше завдання — кар'єрне зростання і створення враження стабільної, впевненої людини — так. Якщо сфера діяльності, спосіб життя і цілі інші — то і підхід потрібен інший. Наприклад, мріючи про заміжжя, вибудовуйте свій гардероб навколо базової сукні, яка цілком може і навіть має бути червоною — йдемо за нею у Valentino. Як варіант — кольору фуксії (Saint Laurent) або ніжно-рожевою (Elisabetta Franchi). Якщо імідж має транслювати молодість, динаміку, креатив — Fendi, Kenzo, Iceberg. Вирішили створити жіночний, драматичний, загадковий образ — Dolce & Gabbana. Відповідно, знаючи, на якого клієнта або, точніше, на клієнта з яким завданням орієнтований той чи інший бренд, ви не будете шукати вечірню сукню, там де її немає (або вона є — але чомусь у квітковий принт або з шипами).

Чому, говорячи про сукню, я зробила акцент на колір? Існує ціла наука — психологія кольору. Кожен колір має своє значення, і людина, яка вибирає той чи інший відтінок, підсвідомо, додає собі відсутні риси або демонструє їх наявність. До слова, про це прекрасно знав Крістіан Лубутан, легендарний дизайнер взуття. Червоний колір підошви його черевиків був обраний невипадково. Йдеться про червоний у певному контексті: існує червоний колір Ferrari і помаранчевий Hermès, і навіть у харчовій промисловості Cadbury виграла суд проти Nestlé на використання фіолетової упаковки. Все це доводить, що колір відіграє важливу роль в ідентичності бренду. «Я не кажу, що червоний повністю належить мені — йдеться про певний червоний, використовуваний у певному місці», — каже Лубутан. Власник і засновник модного будинку шість років боровся і врешті виграв суд щодо ексклюзивного права на виготовлення і продаж брендових туфель із червоною підошвою. Тепер це його фірмовий знак. «Блискучий червоний колір підошов не має іншої функції, крім вказівки на те, що вони мої. Я обрав цей колір тому, що він яскравий, кокетливий, запам'ятовується, а щe це колір пристрасті», — писав Лубутан у клопотанні до американського суду.

На момент становлення бренду дизайнеру було необхідно виділятися на тлі конкурентів, бізнес вимагав креативних ідей. Що може бути яскравіше і помітніше від «світлофора»? У такій концепції і було розроблено оформлення перших бутіків: червоне килимове покриття підлоги, жовті куби з підсвічуванням для взуття, золото, велика кількість світла. Вітрина, хол, стійка каси — все повинно було привертати увагу покупця. І це спрацювало! Згодом вітрини магазинів Christian Louboutin оформляли по-різному, але покриття підлоги досі залишається червоним. Бутіки Лубутана відрізняє навмисна театральність, яскравий і помітний дизайн. Дівчина, яка віддає перевагу взуттю маестро — яскрава, кокетлива, пристрасна, така, що запам'ятовується.

Якщо принцип вибору кольору сукні на побачення зрозумілий, з'ясуємо, чому Valentino. Сьогодні це ім'я є гарантією бездоганного зовнішнього вигляду і запорукою уваги оточуючих. А популярність італійський модельєр здобув саме завдяки яскравим червоним сукням, які стали його візитівкою. Червоний колір, у порівнянні з іншими, володіє найсильнішою здатністю привертати увагу, а тому одяг цього кольору має бути ідеальним, позбавленим будь-яких вад. І Valentino — це еталон елегантності. До слова, бренд припаде до смаку і жінкам, охочим наділити себе енергією, бути поміченою і почутою на складних переговорах, публічних виступах. Тому пальто і костюми цього бренду я рекомендувала б тим, кому хотілося б додати в образ «залізної леді» витонченість і вишуканість.

Імідж — це враження. Ми сприймаємо зовнішній вигляд людини в такій послідовності: форма, колір, деталі. Так влаштовано підсвідомість. І при виборі одягу як способу створити враження про себе, зовсім не важливі уподобання в їжі, вік, політичні переконання. Справа в цілях і завданнях. Якщо молодій дівчині-веганці потрібно кар'єрне зростання, одним з найкращих варіантів стане строгий темно-синій брючний костюм у смужку. Аргументую: костюм — це «форма» (погодьтеся, у светрі вона матиме  непереконливий вигляд), темно-синій, як і будь-які його відтінки, транслює мудрість і лідерство, принт у смужку — динаміку. І навпаки, якщо бізнес-вумен «інтелігентного віку» хотіла б виглядати молодше і «м'якше», струмуюча рожева сукня буде ідеальним рішенням.

Філософія брендів така, що кожен орієнтований на жінку з певними цілями, бажаннями, уподобаннями. Звідси і форма, колір, деталі, відсутність або наявність принта. Знання філософії бренду спростить ваш шопінг. Абсурдний приклад — не можна в магазині Adidas придбати вечірні туфлі.

У гонитві за трендами є ризик створити стильний образ, що не відображає вашу унікальність і навіть більше — додає вам рис, яких ви відображати не планували. Підсумуємо: перш ніж вибирати речі від Gucci або Prada, необхідно замислитися: «Яка я? Яке враження хочу справляти? Які мої цілі? Чи відповідає філософія бренду моєму запиту?».

І пам'ятайте: імідж — інструмент впливу.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X