Це має значення. 8 дрібниць, за якими люди оцінюють вас

20 квітня 2019, 10:31

Краще мати їх на увазі, щоб справити хороше враження

Людський мозок запрограмований на те, щоб судити. Цей механізм виживання складно ігнорувати і всякий раз, знайомлячись з кимось, ми оцінюємо і інтерпретуємо його поведінку.

Відео дня

І хоча нам здається, що наші висновки базуються на змісті розмови та інших очевидних проявах характеру співрозмовника, дослідження свідчать про протилежне. Насправді, більшу частину своїх суджень ми виносимо з огляду на тонші та менш помітні речі, таких як рукостискання і мова тіла. Нерідко на основі лише цих ознак ми повністю формуємо свою думку про людину.

Ми так добре вміємо судити про характер, грунтуючись на дрібницях, що учасники дослідження, проведеного в Канзаському університеті, змогли точно визначити особистісні якості людей — такі як екстраверсія і інтроверсія, емоційна стабільність, доброзичливість, сумлінність і відкритість, —   просто дивлячись на фотографії взуття, яке ті носили.

У наших неусвідомлених вчинків є своя мова, і часом вони говорять неприємні речі

У наших неусвідомлених вчинків є своя мова, і часом вони говорять неприємні речі. Ці дрібниці найімовірніше стали невід'ємною частиною вашої особистості, і якщо досі ви не дуже замислювалися про них, зараз саме час почати — тому що вони можуть шкодити ваш їй кар'єрі.  

1. Те, як ви поводитеся з офіціантами і секретарями в приймальнях

Те, як ви поводитеся з обслуговуючим персоналом, так явно характеризує вас, що на це стали звертати увагу рекрутери. За тим, як ви спілкуєтеся з технічними працівниками входячи в будівлю і виходячи з неї, співробітники відділів кадрів розуміють, як ви в цілому спілкуєтеся з людьми. Багато хто прагне справити враження, розмовляючи з фахівцями з підбору кадрів або іншими «важливими» людьми, але, тільки-но вийшовши за двері, повністю перевтілюються — і поводяться з оточуючими презирливо або байдуже. Бізнес-ланчі — ще одна можливість з'ясувати це. Неважливо, наскільки милі ви з тими, з ким ви обідаєте — цьому гріш ціна, якщо ваші супутники бачать, як огидно ви поводитеся з іншими.  

2. Те, як часто ви заглядаєте в телефон

Ніщо так не дратує, як коли хтось дістає свій телефон посеред розмови. Це говорить про відсутність поваги, уваги, вміння слухати і самоконтролю. Якщо мова не йде про крайню необхідність, не варто так чинити. Дослідження, проведене в Університеті Елон, підтверджує: звичка заглядати в телефон під час розмови знижує і кількість, і якість живого спілкування.  

3. Нервові звички

Дотики до нігтів і до обличчя, колупання шкіри зазвичай вказують на те, що ви нервуєте, пригнічені й не контролюєте себе. Дослідження, проведене в Університеті Мічигану, показало, що ці нервові звички властиві перфекціоністам, і виявляються найчастіше тоді, коли їх власники засмучені або їм нудно.  

4. Скільки часу пройде до того, як ви почнете ставити запитання

Чи доводилося вам спілкуватися з кимось, хто весь час розповідає тільки про себе? Те, скільки часу пройде, перш, ніж співрозмовник виявить цікавість до вас, дуже багато що може сказати про його особистість. Люди, які говорять лише про себе, як правило, гучні і самозакохані, це тип особистості, що  «бере». Люди, які тільки ставлять запитання і майже не розповідають про себе, зазвичай тихі і сором'язливі представники типу, що «дає». Ті, хто зміг знайти баланс між тим, щоб брати і давати — «обмінюючі» особистості та відмінні співрозмовники.  

5.   Рукостискання

Слабке рукостискання зазвичай асоціюється з браком впевненості в собі і байдужим ставленням. Дослідження, проведене в Алабамському університеті, показало, що, хоча на основі рукостискання не можна робити впевнених припущень про чиюсь компетентність, робити висновки про характер з його допомогою можна. Зокрема, міцне рукостискання вказує на менш соромливих, менш невротичних і більше відкритих людей.  

6. Запізнення

Ваші запізнення призводять людей до думки, що ви їх недостатньо поважаєте, схильні до прокрастинації, а крім того ліниві або незацікавлені. Всупереч цим уявленням, дослідження, проведене Джеффом Конте в Університеті штату Каліфорнія в Сан-Дієго, показало, що спізнюються як правило люди, що живуть в режимі багатозадачності, або ті, кому властива більш розслаблена поведінкова модель типу Б. Конте з’ясував, що особистості типу Б часто запізнюються бо інакше відчувають плин часу —  для них він йде повільніше, ніж для більшості з нас. Резюме: не поспішайте шукати прихований сенс в запізненні. Замість того, щоб робити припущення, краще просто запитайте людину, чому вона запізнилася.  

7. Почерк

Існує безліч помилкових стереотипів, які намагаються зв’язати ваш почерк з   вашої   особистістю. Наприклад, люди вірять, що те, як сильно ви тиснете на папір, показує, наскільки ви напружені. Нахил, з яким ви пишете, нібито вказує на те, інтроверт ви чи екстраверт, а за акуратністю чи недбалістю почерку судять про вашу організованість. Все це в кращому випадку непереконливо. Якщо вам потрібно написати важливий лист, я б запропонував використовувати клавіатуру, щоб не створювати ґрунт для домислів.  

8. Зоровий контакт

Ключ до зорового контакту — баланс. Важливо підтримувати зоровий контакт, однак, роблячи це безперервно, ви будете виглядати агресивно і моторошно. У той же час, якщо ви майже не дивитеся собседніку в очі, вас можуть визнати байдужим, сором'язливим або збентеженим. Дослідження показують, що підтримка зорового контакту протягом приблизно 60% розмови забезпечить правильний баланс, і вас сприйматимуть як цікаву, доброзичливу людину, що заслуговує на довіру.  

Підсумовуючи

Іноді дрібниці мають велике значення. краще зауважувати на це, щоб справити хороше враження.  

Переклад НВ

Новое Время володіє ексклюзивним правом перекладу і публікації колонок Тревіса Бредберрі.

Оригінал   опублікований на inc.com. Републікування повної версії тексту заборонене.

Тревіс Бредберрі — володар нагород і співавтор бестселера "Емоційний інтелект 2.0", співзасновник TalentSmart, світового лідера з тестування та навчання емоційного інтелекту, що працює з 75% компаній зі списку Fortune 500.

Його книги перекладені на 25 мов і продаються в 150 країнах світу. Він також співпрацював з виданнями Newsweek, Time, BusinessWeek, Fortune. Forbes, USA Today, The Wall Street Journal, The Washington Post, The Harvard Business Review.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X