Три основні помилки. Що заважає давати якісний зворотний зв’язок
Зворотний зв’язок — це, в першу чергу, мотивація і стимул бути краще, а не нагадування про болючі моменти
Активно підбиваємо підсумки року, визначаємо плани на майбутнє і не робимо помилок із зворотним зв’язком.
Три основні помилки, які ми допускаємо, коли даємо зворотний зв’язок
1. Оцінюємо і пропускаємо дії інших людей через себе
Запам’ятайте, для всіх важливе і цінне різне. Для когось це кар'єра і посада, для когось — сім'я. А нам властиво пропускати все через себе і через свої цінності. Це звична людська реакція, але, на жаль, неправильна. Варто вже прийняти, що кожна людина — це окремий світ зі своїми правилами і законами. Даючи зворотний зв’язок, оцінюйте дії іншого з точки зору ефективності, а не з точки зору «правильності для вас».
2. Не знаємо і не беремо до уваги можливі обставини, в яких живе і працює людина
Тактика давати зворотний зв’язок лише з висоти вашого власного досвіду, не враховуючи додаткових змінних факторів, помилкова. Даючи зворотний зв’язок, враховуйте всі можливі аспекти життя іншого, намагайтесь «взути його взуття» і тільки після цього давайте ті коментарі, які будуть доречні в цей період часу. Адже зворотний зв’язок — це, в першу чергу, мотивація і стимул бути краще, а не нагадування про, можливо, болючі моменти.
3. Навішуємо ярлики і стереотипи
Припиніть оцінювати працівників однобоко і стереотипно. Якщо ви ловите себе на думці, що той поганий, той хороший, той завжди спізнюється, а у цього завжди купа помилок в презентації — це шаблони мислення. Люди інколи помиляються, інколи неправі, інколи роблять не те, що ви від них очікували. Але одна дія не визначає всю їхню роботу і кар'єру. Вчіться дивитися на кожного працівника кожного дня по-новому, це допоможе вам позбутися стереотипів та ярликів, якщо ви вже їх навісили.
Текст публікується з дозволу авторки
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ
Більше блогів тут