Дитяча комедія. Рецензія на фільм Тор: Рагнарок

6 листопада 2017, 20:37
Нова робота Marvel не залишає сумнівів у виборі своєї цільової аудиторії. Не дарма її випускають в дні шкільних канікул

Сімнадцята кінострічка всесвіту Marvel побачила світ. Глядач побачив світло обох сторін цієї медалі. І якщо фірмовий зовнішній лиск сліпить своєю пишністю, то від сюжетних ходів часом хочеться осліпнути.

Відео дня

Під час перегляду в кінотеатрі гарантовано буде витати аромат глядацьких симпатій, але варто емоціям охолонути, як холодний розум розкладе все по поличках.

Пропоную пройтися по запакованих стелажах і подивитися, що в новому «Торі» вийшло на «відмінно», а за що фільму можна поставити жирний «мінус». Щоб не відлякати потенційного глядача, почнемо з поганого, а хороше хай запам'ятається йому останньою фразою.

«Тор: Рагнарок» абсолютно безглуздий. Навіть за мірками фільму за коміксом. Не шукайте в ньому морально-ціннісний посил. Творці його туди просто не вкладали. Хочете якихось думок — перегляньте ще раз «Людина-Павук: Повернення додому».

У фільму сюжет плоский як бюст топ-моделі. Тор жартує, Локі обманює, Халк кричить, Хела вбиває, Валькірія п'є. Всі б'ються в різних поєднаннях. Періодично цю конструкцію засмоктує в сюжетні діри на зразок «на берегах Норвегії» або «будинку у Стрендж». Вперше фільм Marvel так відверто затягує хронометраж непотрібними сценами. Криза ідей?

«Тор: Рагнарок» — це комедія, творцям якої не чужий самотролінг

Хочеться запитати у кастинг-директора, як і навіщо в фільм просочився Джеф Голдблюм і чому Валькірія стала темношкірою? Чи афроскандинав Ідріс Ельба в ролі Хеймдалля глядачеві вже надокучив?

Сцена в титрах/після титрів завжди була сильною фішкою Marvel. Але вже другий фільм поспіль відзначається її деградуючий тренд, коли глядачеві, який висидів десять хвилин титрів, пускають в обличчя пшик її безглуздістю. Віддає злісним тролінгом. Чи все ж таки криза ідей?

Не все так однозначно в «Датському королівстві». Хоча «Тор» не без гріха, фірмова marvel'овщина і служба охорони кінотеатру пригнічують бажання кинути камінь в сторону екрану.

«Рагнарок» — це шапіто в фірмових кольорах Marvel. Яскраве, барвисте, дитяче. Людських смертей на екрані немає, а з померлих персонажів не пролито жодної краплі крові. У вряди-годи перегляд в 3D радує око і допомагає глядачеві відчути себе повноцінним учасником дії.

«Тор-3» — це весело. Кріс Хемсворт отримує найбільшу кількість екранного часу, а значить розвинене почуття гумору — це переважна зовнішня риса фільму. «Тор: Рагнарок» — це комедія, творцям якої не чужий самотролінг, що робить їм честь. Не позбавляючи повністю стрічку від кліше, автори дотепно їх обіграють, чим здобувають до себе прихильність.

У цього фільму сильний саундтрек. Під стать загальній динаміці. За винятком кількох сюжетних провисів, «Тор: Рагнарок» нагадує марафонця на піку дистанції — піймавши свій робочий ритм, не зменшуючи швидкості, він рухається в напрямку фінішу, захоплюючи за собою глядача. А відповідна музика не дає спостерігачам розслабитися. Починаючи з головної теми з трейлера і закінчуючи музикою під фінальні титри, звуковий супровід фільму зводить до степеня глядацьку залученість і на високій позначці підтримує градус напруження.

За сукупністю всіх факторів, «Тор: Рагнарок» — це дитяча комедія, в якій смислове навантаження зворотньо пропорційне кольоровій гамі. Любителям інтелектуального кіно на показі буде нецікаво. Всім іншим для легкого завершення важкого дня фільм підійде.

7 з 10

Новое Время запрошує на лекції наших відомих колумністів Діалоги про майбутнє. Детальна програма тут

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогівтут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X