День бабака з вбивством. Рецензія на фільм "Щасливого дня смерті"

4 грудня 2017, 16:37

Крістофер Лендон набив руку в якості сценариста серіалу про «Паранормальне явище» і виніс на широкий екран свою режисерську роботу — «Щасливого дня смерті»

Трі Гелбман (Джессіка Рот) відв'язна студентка, яка перебуває в центрі уваги цілого університету. Вона легко кружляє хлопцям голови, а подруги заздрісно дивляться їй услід. Не особливо переживаючи про почуття оточуючих, Трі крокує по життю в образі самовпевненої стерви, поки одного разу не настає її черговий день народження. Доля підносить дівчині «подарунок» нескінченне число життів. Але з маленькою обмовкою ввечері щасливого дня Трі будуть вбивати знову і знову, поки вона не розгадає, хто її вбивця.

Відео дня

Фільм Крістофера Лендона той випадок, коли негативна реакція після перегляду згодом пом'якшується, і в пам'яті починають спливати позитивні моменти картини.

«Щасливого дня смерті» це підлітковий мікс «Дня бабака» (петля часу) і «Хеллоуїна» (вбивця в масці). Старша аудиторія, що розбирається в жанрі, нічого нового для себе не знайде. Але фільм однозначно буде до душі тим, кому не комільфо дивитися оригінали 70-90-х років минулого століття.

В зловісній тиші клішовано поскрипують мостини, а з-за рогу передбачувано вистрибує вбивця

«День смерті» довго запрягає. У перші півгодини автори настільки прагнуть розкрити Трі Гелбман і її оточення, що, здається, забувають про основну тему фільму. У підсумку, адекватний хронометраж, відведений під опис основних подій, втоптує розв'язку в фінальні титри, залишаючи надто багато простору для польоту глядацької думки.

Уміло нагнітаючи загальну інтригу картини, режисер не вберіг своє дітище від дружби зі слешером. Тому в зловісній тиші клішовано поскрипують мостини, а з-за рогу передбачувано вистрибує вбивця з криком «Ага, попалася!».

Джессіка Рот в свої 30 років дуже непогано вписалася в роль студентки. Причому настільки непогано, що виглядає не старше свого партнера, 23-річного Ізраеля Бруссара (Картер). У той же час, початковий образ її героїні занадто глибоко занурився в стервозність, так що навіть до фінальних титрів, коли за сценарієм персонаж проходить своєрідне переродження, глядачеві важко повірити в щирість її почуттів.

«Щасливого дня смерті» — робота на «трієчку», в якій вторинність сюжету ледь покривається оригінально обіграною назвою (Happy Death Day) і привабливими формами головної героїні.

6 з 10

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо НВ
X