Човен кохання. Рецензія на драму У полоні стихії

3 липня 2018, 20:37

Як Шейлін Вудлі йде слідами Дженніфер Лоуренс і витягує нудотну мелодраму

Основний підступ підліткових франшиз криється в тому, що рано чи пізно виконавці головних ролей виростають з коротких штанців своїх персонажів. Однак часом образ занадто глибоко в'їдається в свого носія, породжуючи стійку асоціацію, на кшталт Редкліфф дорівнює Гаррі Поттер або Дем'яненко дорівнює Шурик.

Відео дня

З прикладу оскароносного Ді Капріо можна винести урок, яким важливим є в перехідному акторському віці вчасно зустріти мудрого наставника, який допоможе увійти через парадний вхід у світ дорослого кіно (не зрозумійте перекручено). Піти б красунчику Лео на дно слідом за Титаніком, якби Мартін Скорсезе не покликав його в свої Банди Нью-Йорка. І в Авіатор. І в Відступники. А потім був Острів проклятих. І ще Вовк з Волл-Стріт.

З недавнього варто згадати головну "сойку" Голлівуду, Дженніфер Лоуренс, яка пережила чотири серії Голодних ігор, але дуже вдало виступила в Матері! Даррена Аронофскі, де зіграла, як в останній раз.

Тепер Бальтасар Кормакур, творець Евересту і Двох стволів, випускає на суд глядача мелодраму У полоні стихії, де всерйоз робить спробу розкрити нові грані таланту Шейлін Вудлі, яка зіграла одну з головних ролей у трьох частинах франшизи Дивергент.

Сценарій заснований на історії, яка мала місце в середині 1980-х. 23-річна Тамі під час проживання на Таїті знайомиться з англійським морським мандрівником Річардом. Молоді люди швидко зближуються і вже планують подальше спільне життя. Одного разу знайомий Річарда просить перегнати його яхту з Таїті у США, на що останній погоджується. Але на шляху їх судно потрапляє в найсильніший ураган. І тепер те, що було задумано, як романтичний морський круїз, перетворилося на жорстоку боротьбу за виживання.

Кормакур зняв посередню мелодраму про те, як закохані долають кризу. Шанувальникам метафізики тут подається ситне блюдо для роздумів: тут тобі і вольовий жіночий персонаж, і сімейний човен любові в бурхливому океані побуту, і хронічно байдикуватий чоловік.

Це фільм про віру в себе в найскладніших життєвих обставинах

Крива сюжету ділить хронометраж на дві емоційно різні половини. Взявши за точку відліку сам ураган, сценарист веде глядача паралельними стежками – сцени боротьби за виживання після стихії, в яких напрацьовується серйозне драматичне амплуа Шейлін Вудлі, сусідять з передісторією розвитку стосункыв закоханої пари, яка подається режисером під товстим шаром милоти. На жаль, надлишок приправи робить половину фільму нудотною, що позначається на загальному враженні.

Закидати фільм штабелями "мінусів" не дозволяють соковиті кольори в панорамних морських зйомках, зроблених Робертом Річардсоном (Острів проклятих, Джанго звільнений). А також те саме щастя, яке в невіданні. Якщо глядач не знайомий з подробицями реальної історії мандрівниці Тамі Олдхем, то розв'язка за рамками мелодраматичного жанру стане приємним сюрпризом і змусить підбадьоритися напередодні фінальних титрів.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

У полоні стихії з натяжкою можна навіть назвати шедевром. Разом з тим, це фільм про віру в себе в найскладніших життєвих обставинах і про тих, хто допомагає нам з ними впоратися. Зрештою, місцями це просто гарне кіно.

7 з 10

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X