Чому варто святкувати і 14 лютого, і 8 березня

25 лютого 2017, 19:37
Ті, хто вважає День закоханих та інші свята «вигадкою маркетологів» відбирають у себе та своїх половинок привід чудово провести час разом

«Нас не обдурити, маркетологи, це ваше свято, а не наше!» У Фейсбуці обурювалися нав'язуванням Дня закоханих і вправлялися у вульгарних назвах: Свято маркетологів, День 14-відсоткової знижки, Дата масового зачаття дітей. Чимало моїх знайомих гордо демонстрували непохитність перед 14 лютого і хитрощами маркетологів. Хоча насправді вони обхитрували самі себе та втратили хорошу нагоду провести вечір разом.

Відео дня

__64
__64 Фото:

Один з головних аргументів противників свята закоханих і свята жінок, що наближається – любов та увагу не повинні проявляти через нагадування календаря. В ідеалі, звичайно, так. Але в ідеальному світі і пристрасть би вирувала через край незалежно від терміну відносин. У нашому реальному світі ми повинні собі нагадувати про любов навіть до самих себе. Похід у SPA, сауну, на йогу або просто пінна ванна – це освідчення в коханні собі. І на себе, коханого, доводиться викроювати час, плануючи все дуже заздалегідь. Але ми ніколи не опираємося, якщо випадає можливість.

Такі можливості та приводи нам потрібні і в стосунках. Ви і без мене знаєте, що у тривалих відносинах рівень пристрасті з часом знижується. Але це ще не привід засмучуватися. Нещодавно мені зустрілася сімейна пара – їм обом по 30 років, але разом вони вже 10 років. «Ми колись кохали один одного, він до мене залицявся, ми в кіно ходили, а тепер ми разом виховуємо сина, бізнес разом будуємо», – сказала дівчина, стоячи поруч зі своїм збентеженим чоловіком. При цьому я вбачаю в їх відносинах тепло, підтримку та зворушливий зв'язок. Пройшло у них не кохання, а притихла пристрасть на тлі буденщини. І щоб згадати про свої почуття один до одного, їм потрібен особливий момент, яким для них може стати навіть святковий похід в кіно.

Коли захоплює лихоманка свят - не чиніть опір заради вашої ж пристрасті у стосунках

Відповідно до триангулярної теорії Роберта Стернберга, кохання включає три основних компоненти: емоційну прихильність, пристрасть та відданість. Нормою вважається, коли пристрасть при тривалих відносинах зменшується, але при цьому може мати позитивний потенціал, якщо у пари висока емоційна прихильність та відданість. У такому разі для бажаних пристрасних моментів потрібні спеціальні умови – наприклад, відпочинок удвох в новому місці, інтимний масаж для двох, секс-експерименти у нових місцях, подорожі і спільні свята.

Нам потрібні надумані приводи! З квітами, шампанським і секс-іграшками, які по-справжньому працюють тільки тоді, коли заряджені ви, а не вони. І коли захоплює лихоманка свят – не чиніть опір заради вашої ж пристрасті у стосунках.

І до речі про маркетологов. Ви ще повинні їм дякувати за ті чималі бюджети, які вони витрачають на декорування вітрин і торгових залів, щоб створити це відчуття «love is in the air».

Показати ще новини
Радіо НВ
X