Чи є життя поза інтернетом? Блог маркетолога

8 червня 2017, 18:37
Принци є скрізь – важливо проаналізувати і зрозуміти, де водяться саме ті, які потрібні вам

Всі бізнеси і всі ділові люди (і чоловіки, і жінки) хочуть бути успішними та прибутковими. Це як всі дівчатка хочуть принца, в сенсі заміж. Якщо дівчина каже, що вона не хоче заміж, то вона або вже там «набилась», причому до ступеня «більше ніколи» (знаю особисто таких жінок), або бреше сама собі. Як відомо, божевілля починається саме з самообману, тому зізнаємося чесно – хочемо. Дівчатка – принца, чоловіки - принцесу, а бізнеси – прибутку.

Відео дня

Кожен з нас по-своєму красива особистість. З певними характеристиками, знаннями, вміннями і навичками. На жаль, не завжди ті, кому наша краса, знання, вміння та навички можуть знадобитися, підозрюють про їх наявність. Тому тема правильного просування себе, як особистості і професіонала, актуальна завжди і для всіх, бажаючих бути помітними.

Що ж потрібно зробити, щоб усі, кому треба знати, дізналися? Можна застосувати економічну термінологію: все, що ми знаємо і вміємо, – це наш статутний капітал, а всі наші контакти, друзі і знайомі – оборотний. Відповідно, чим більше оборотний капітал, тим більше шансів для бізнесу стати успішним або, використовуючи жіночу аналогію, у нашому випадку, вийти заміж.

Але незважаючи на те, що наше життя все більше і більше переходить в онлайн, більш результативними досі є зв'язки в реальному, а не віртуальному житті. Тому, по можливості, необхідно всіма силами потрібні віртуальні знайомства переводити в реальне життя і вже тим більше не відмовлятися від можливих реальних знайомств.

Де ж знаходити ці знайомства у реальному житті? Почнемо з того, що для мене особисто стало серйозною перешкодою при створенні нових знайомств. Я доросла дівчинка, і тому задалася питанням «Навіщо?». Як у фільмі «Про що говорять чоловіки»:

З якогось часу постало питання «Навіщо?». От раніше тобі говорили: «Слухай, я познайомився з двома дівчатами, у них квартира вільна на Відрадному, посидимо, вип'ємо! Поїхали!». Ти відразу їхав. Якби тебе запитали «А навіщо?», ти б сказав: «Як навіщо? Ти шо, дурак? Дві дівчини, окрема квартира! Посидимо, вип'ємо, ну?!»
А зараз... тобі кажуть «поїхали», а ти думаєш: «Дві якісь дівчата... ліві. Квартира у них на ВІД-РАД-НОМУ! Це ж їхати туди, пити з ними... потім чи то залишатися, чи то додому... завтра на роботу. Навіщо?!».

Більш результативними досі є зв'язки в реальному, а не віртуальному житті

Так ось. Коли вас запрошують на якийсь захід, а у вас з'являється питання «Навіщо», тут же давайте собі на нього відповідь — «Налагоджувати контакти», збирайтеся і негайно йдіть.

1. Є два види зустрічей-знайомств – на заходах і віч-на-віч. Всі знайомства, що відбулися на заходах, потрібно обов'язково рано чи пізно (чим раніше, тим краще) перевести в розряд віч-на-віч. Навіть якщо вам пощастило познайомитися зі справжнім принцом (принцесою/королем/королевою/президентом/генеральним секретарем — виберіть найбільш необхідне вам), він дуже швидко забуде не тільки про вашу небесну красу і вміння варити борщ, про які ви не забули згадати при знайомстві (не забудьте, це обов'язково!), але і про ваше існування взагалі.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

2. Зустрічі віч-на-віч для знайомства можна призначати і через електронну пошту, і через соціальні мережі. Головне, у своєму першому листі розкажіть про себе і свій борщ щось таке ексклюзивне і унікальне. Розкажіть це дуже яскраво та інтригуюче, щоб принц був заінтригований і ніяк не міг відмовити вам.

3. Де ж водяться принци? Принци водяться в бізнес-школах. Ті самі МБА школи проводять багато заходів, іноді навіть безкоштовних. Навчатись за навчальними курсами цих шкіл теж дуже корисно в плані знаходження принців. Я вчилася в Міжнародному інституті бізнесу на курсі Chartered Institute of Marketing і знайшла там хоч і не принца, але багато друзів-колег, з якими ми відтоді спілкуємося і обмінюємося досвідом. У цю ж категорію потрапляють тренінгові компанії, які проводять відкриті тренінги.

4. Окрема категорія – конференції та форуми. Простіше за все звернути на себе увагу принца, будучи доповідачем. Але якщо ви просто учасник – теж непогано. Є перерви на каву, обід і вечірній фуршет для практики навичок соціалізації. Тут головне не лінуватися і активно займатися нетворкінгом. Якщо ви поки не можете собі дозволити відвідувати якісні заходи, теж є хороше рішення - запропонуйте себе у якості волонтера.

5. Якщо ви працюєте в якійсь компанії, вона, напевно, є членом якихось професійних асоціацій. Якщо у вас свій бізнес, для нього або ваших клієнтів, напевно, існують профільні асоціації. Негайно вступайте, і відвідуйте їх зустрічі, засідання робочих груп, створюйте свої робочі групи і комітети – не лінуйтеся, йдіть на контакт. Ваш принц може бути, як істина в «Секретних матеріалах», десь поруч.

6. Окремо зупинюся на прес-конференціях. Знайомства з журналістами потрібні всім і кожному, якщо ви вирішили щось або когось просувати. Не упускайте можливість організувати свою прес-конференцію, якщо у вас є серйозний інформаційний привід. Наприклад, принц таки зробив вам пропозицію і навіть подарував діамант на три карата, який не показати суспільству просто соромно. І обов'язково самі ходите на прес-конференції тих, хто вам цікавий.

У 2007 році я працювала в агентстві з нерухомості. Якщо пам'ятаєте, це був розпал зростання ринку нерухомості. Будували все і скрізь, і весь час проводили прес-конференції із запуску нових проектів. Як журналіст-фрілансер, я багато писала на тему нерухомості, ходила на прес-конференції. Що дозволяло мені дізнаватися про плани і наміри конкурентів і знайомитися з колегами-журналістами. А ще там були прекрасні фуршети та подарунки.

7. Ні в якому разі не ухиляйтеся від ділових прийомів, навіть якщо ви дуже втомилися, якщо вам здається, що виглядаєте зовсім не для принца і що сьогодні не ваш день. Чому? Тому що кращий інструмент налагодження комунікацій, як би не плоско це не звучало, — алкоголь. На прийомах завжди є алкоголь. Беріть келих у руки і вперед, налагоджувати комунікації з принцами.

8. Окрема розмова про спортклуби. Там принци реально водяться. Моя колишня колега, керівник департаменту у банку, в якому я колись працювала, саме в спортклубі звернула увагу на колегу-юриста, з яким вона провела пліч-о-пліч в юридичних питаннях п'ять років. У спортклубі вона зрозуміла, що він не тільки юрист, але і симпатичний чоловік. Одружилися, виховують доньку.

Принци є скрізь – важливо проаналізувати і зрозуміти, де водяться саме ті, які потрібні вам. І не лінуватись ходити їх шукати, знайомитися і завойовувати.

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X