Цінний кадр. Як підготуватися до ділової фотосесії
Визначте, на який період ви запасаєтеся фотоматеріалом
Ви домовилися з фотографом, знайшли візажиста, студію... що далі? Якщо мета фотосесії — ділові комунікації, до неї потрібно підходити як до бізнес-процесу. Ось кілька запитань, які допоможуть ефективно підготуватися до зйомки і отримати максимум різноманітного фотоконтенту.
1 Який ваш емоційний портрет?
Ви жорсткий і владний кризовий менеджер, креативний арт-директор або комфортний, м'який для клієнта психотерапевт? Не тільки одяг, але й ваші емоції в кадрі повинні підтверджувати, а не спростовувати ці якості.
2 Яка ваша цільова аудиторія?
Кожен сегмент ЦА буде інакше реагувати на одне й те саме фото, тому я як стиліст з досвідом у рекламі наполягаю: візуал для піонерів повинен відрізнятися від візуалу для пенсіонерів. Готуємо різні образи.
3 Як довго повинні бути актуальні знімки?
Визначте, на який період ви запасаєтеся фотоматеріалом: на два тижні, кілька місяців або півроку. З огляду на це потрібно вибирати одяг і взуття, а також студію. Якщо ви будете використовувати цей фотоконтент у найближчі шість місяців, можливо, в кінці літа не буде зайвим знімок з новорічною кулькою і келихом ігристого, щоб цим фото привітати напередодні нового року колег і партнерів.
4 Де ви будете розміщувати фото?
Визначте, для яких майданчиків вам потрібні знімки. Якщо ви будете публікувати їх тільки в ЗМІ або linkedin — все просто. Однак, щоб фотоматеріал вийшов універсальним, ви повинні пам'ятати про формати всіх майданчиків, на яких плануєте розміщуватися.
5 Яку студію (або інше місце для фотосесії) краще вибрати?
Вибирайте те, що відповідає вашій задачі, але пам'ятайте: вам не знадобиться півсотні портретів в різних блузках на одному тлі. Щоб отримати різноманітний контент на кілька місяців постингу, потрібно вибирати таке місце, де, відпрацювавши половину часу в приміщенні, другу можна присвятити зйомкам на вулиці, в кафе, словом, тому середовищі, яка є природним для кожної людини. Такі знімки викликають інтерес і довіру.
6 Як вибирати одяг, взуття, аксесуари?
З досвіду знаю, що тільки 20% клієнтів готують образи заздалегідь. Решта збираються в ніч перед зйомкою, тому про вибір гардеробу поговоримо докладніше.
— Вам потрібно продумати мінімум три-чотири образи. Строгий і офіційний зручно знімати на початку фотосесії, поки зачіска в порядку. Далі можна переходити до smart-casual — такі образи добре виглядають в кафе і на вулиці. А наостанок залишайте луки «для відпочинку».
— Не забувайте про кілька пар взуття. Практика показує, що більшості жінок легше позувати в човниках на шпильках.
— Подумайте про свій реквізит: ноутбук, планшет, телефон, брендована продукція, якісь специфічні гаджети — стане в нагоді все, що може передати характер вашої роботи.
— Не варто надягати контрастні смугасті і рябі речі.
— Темні, холодних відтінків блузи не дуже добре «працюють» для більшості жінок старше 45 років.
— Постарайтеся не брати на зйомку хутро — до нього зараз неоднозначне ставлення.
— Майже ніколи не стають в нагоді сумки — якщо немає завдання зняти план «я йду по вулиці».
— Одягніть коригувальну білизну, якщо вона необхідна, під сукні та спідниці і бежевий бюстгалтер, якщо ваші ділові блузи світлі і епатаж — не ваш стиль.
— Візьміть з собою улюблену біжутерію, ювелірні вироби, годинники, пояси — чим більше, тим краще. Стилісту буде з чим працювати.
Увага! Якщо очі реагують на косметику — візьміть свою туш, а якщо були випадки алергії — антигістамінний препарат швидкої дії. Про акне й інші нюанси також краще попереджати візажиста заздалегідь.
Вдалих вам бізнес-зйомок!
Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения НВ
Більше блогів тут
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life