9 перевірених методів. Як утримати в компанії перспективного новачка

15 травня 2020, 17:44

Створення внутрішньої бази знань допоможе новим співробітникам швидше зорієнтуватися в роботі компанії, а керівника позбавить необхідності регулярно пояснювати одне і те ж

Ви оплатили послуги кадрового агентства чи трудовитрати співробітника в пошуках потрібного кандидата. Провели кілька співбесід, інвестували свій час. Знайшли потрібну людину, а вона вийшла на роботу і звільнилася після випробувального терміну.

Відео дня

Результат розпитувань, чому так сталося, може звучати досить розмито: «Почувався не в своїй тарілці», «Мені довго добиратися», «Навіть поговорити ні з ким» і так далі. Доводиться починати пошуки заново, хоча гроші й час були витрачені.

Познайомитися з усіма співробітниками — один з перших пунктів у списку обов’язкових завдань

В середньому від 2 до 6 місяців йде у новачка на те, щоб адаптуватися в компанії і якісно виробляти свій цінний кінцевий продукт. Мій досвід показує, що пік ефективності припадає на другий-четвертий рік роботи в компанії. І якщо підрахувати витрати на пошук нового співробітника середньої ланки, включно з адаптацією, зарплату, податки, помилки вони неминучі), то він обходиться у восьми-десятимісячну зарплату. А для топ-менеджера цінник може зрости до дворічної.

Щоб уникнути таких витрат, ми використовуємо певні прийоми для адаптації новачків.

Показати ще новини
Радіо НВ
X