Два пріоритети. Як розвивати адаптивність команди

27 березня, 21:39
Наталя Кадя: «Допоможіть членам команди усвідомити свою роль у змінах на рівні організації» (Фото:pressmaster/Depositphotos)

Наталя Кадя: «Допоможіть членам команди усвідомити свою роль у змінах на рівні організації» (Фото:pressmaster/Depositphotos)

Успіх організації залежить від здатності її працівників до швидкого навчання

Робоче середовище сьогодні перестало бути місцем, де ми реалізовуємо лише набутий раніше потенціал. Сьогодні робота — це місце, де ми постійно навчаємось. Успіх організації залежить від адаптивності команд і здатності до швидкого навчання.

Відео дня

Компанія — головний «навчальний центр» для всіх її членів.

Ця трансформація сталася через те, що зміни робочого контексту відбуваються постійно, непередбачувано і настільки швидко, що жоден попередній досвід не може забезпечити знання і досвід, які необхідні для роботи в новому контексті.

Сьогодні ділюсь інструментом для того, щоб прискорювати адаптацію команд до змін через два пріоритети:

1. Навіщо?

2. Як я можу це зробити?

Як розвивати адаптивність команди?

Будь-яка ініціатива змін або трансформація зустрічатиме опір. Це природна реакція мозку на нове та невідоме. Для мозку все нове — загроза. Реакція на загрозу — уникати, захищатись або нападати.

Стикаючись зі змінами, люди реагують по-різному:

— Хтось боїться. Це нормально. Це про страх перед невідомим.

— Хтось тривожиться. Це нормально. Це про переживання за свою спроможність вивчати нове.

— Хтось опирається. Це нормально. Це тому що не знає, як «нове» змінить його звичний спосіб роботи.

Будь-яка трансформація зустрічатиме опір

Звички — це ніби фундамент для мозку, що дозволяє відчувати спокій через визначеність. Людям не потрібно перейматись тим, що і як вони робитимуть, якщо в них є звичний механізм.

— Хтось відчуває натхнення через те, що розуміє, що приймає невідворотність змін і відчуває свою здатність навчитися і бачить, як зміни реалізовуватимуться в щоденній роботі.

Умовно реакції колег на зміни можна показати у вигляді матриці адаптації до змін.

Матриця адаптації до змін

facebook.com/natalya.kadja
Фото: facebook.com/natalya.kadja

Прискорення адаптації

Щоб залучити людей, які не бачать важливості в змінах або трансформації і отриманні нових компетенцій (тих, хто знаходиться в зонах Пригнічення і Байдужість), лідери повинні через системну комунікацію позиціонувати зміни/трансформацію як критично важливий рубіж для компанії.

Має бути чітка комунікація про невідворотність змін. Крім того, забезпечте, щоб члени команди усвідомлювали свою роль в змінах/трансформації на рівні організації.

Кожен член команди — драйвер змін.

Після того, як зацікавили команду, керівники повинні зосередитися на підвищенні довіри членів команди в зонах Натхнення і Байдужість.

Чим більше у людей буде досвіду взаємодії з новими форматами, технологіями в роботі і навчанні, тим впевненіше вони взаємодіятимуть з ними далі.

Ключ до успіху на цьому етапі — постійна практика.

Прискорення адаптації

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Фокус уваги лідерів для прискорення адаптації — це утримання балансу зацікавленості (впевненості членів команди, що зміни мають переваги для них і організації) і здатності до адаптації.

Найвищий рівень сприйняття трансформації/змін починається тоді, коли співробітники вмотивовані розвивати нові компетенції, тому що повністю приймають необхідність трансформації/змін та відчувають себе спроможними втілити їх в свою щоденну роботу.

Компанії досягають найкращих результатів тоді, коли лідери зосереджуються на трьох найважливіших сферах:

• підготовка людей до нового;

• проєктування та узгодження систем і процесів. необхідних для впровадження змін;

• система навчання.

Розчарування. Як працювати?

— Як я можу підсилити віру членів моєї команди в їхню спроможність до змін?

— Як і які я можу ставити завдання, щоб члени мой команди відчули свою спроможність?

Пригнічення. Як працювати?

— Як мені поєднати необхідність змін для організації із перевагами для мого члена команди?

— Як я розумію і можу донести до членів моєї команди цінність постійного розвитку?

Натхнення. Як працювати?

— Як через постійний зворотний зв’язок можу показувати систематичний прогрес членів команди?

— Як я можу повертати через зворотний зв’язок причетність участі кожного до організаційних змін?

Байдужість. Як працювати?

— Як я можу підсилити впевненість членів команди в необхідності змін для їхнього особистісного успіху?

Текст публікується з дозволу авторки

Оригінал

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Погляди NV

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X