4 причини навчитися керувати яхтою і стати капітаном

14 липня 2017, 23:03
Яхтинг — це свобода, відмінне хобі і додатковий заробіток. А ще яхтинг — це красиво

Причина перша - відмінне хобі. Більшість людей, які хоч раз в житті пробували яхтинг, хочуть повернутися до нього знову. Деяким часто недостатньо просто покататися з вітерцем, вони прагнуть самі стати за штурвал.

Відео дня

З часом захоплення переростає на покупку власного судна. Правда, досвідчені капітани запевняють: якщо грошей трохи менше, ніж бруду, краще просто орендувати човен. По-перше, яхта дорога в обслуговуванні - щорічні витрати на утримання судна складають 10% його вартості. По-друге, якщо є бажання кататися на яхті по світу, її доведеться постійно переганяти з одного регіону в інший, що знову ж таки - затратна і невдячна справа. По-третє, яхти, як і автомобілі застарівають, і вже через пару років колись новеньке судно, нашпиговане безліччю нових технологій, може здатися середньовічним застарілим коритом.

В Україні працює кілька шкіл, які не просто вчать яхтингу, а й акредитовані на видачу прав міжнародного зразка

Причина друга - свобода, явище, яке любить кожен. Яхтинг може забезпечити цю свободу. Наявність капітанської ліцензії дозволяє брати в оренду човен в будь-якій точці світу і борознити морські простори. У компанії друзів або в гордій самоті - останнього часом ох як не вистачає. До слова, отримати яхтові права можна і в Україні - в країні працює кілька шкіл, які не просто вчать яхтингу, а й акредитовані на видачу прав міжнародного зразка. Йдеться про IYT (International Yacht Training), який визнається в більш, ніж 60-ти країнах світу. Вартість яхтової освіти - 7-9 тис. грн. за теоретичний курс, який триває місяць-два, і приблизно $1,7-2 тис. за двотижневу обов'язкову практику, скажімо, в Туреччині чи Греції (в цю суму включені переліт, навчання, оренда човна).

Причина третя - альтернативна професія. Ніхто не знає, як може «крутанути» життя, тому додаткова професія - це свого роду страховка. Капітанська ліцензія - це план «Б», який допоможе пережити складні часи, а то і переключитися на нову сферу діяльності. Адже заробляють капітани не так уже й погано - тиждень за штурвалом на яхті до 24-х метрів принесе 1-2 тис. євро. Капітани мегаяхт заробляють в рази, а то і десятки разів більше. Все залежить від судна і наймача. Хто знає, раптом вдасться дорости до капітана яхти катарського шейха або російського мільярдера?

І, нарешті, причина четверта: яхтинг - це красиво. Все, що пов'язано з яхтингом і правда виглядає дуже привабливо - від спеціальних нарядів для човнів, які створюють кращі світові дизайнери, до самих білосніжних красунь (останнім часом, до слова, помітна мода на колір "металік"). Плюс не варто забувати про недоступні місця, куди здатна доставити яхта: безлюдні острови, ресторани в скелях, неймовірні лагуни і таємні гроти.

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X