11 помилок лідера і як від них позбавитися. Блог підприємця

6 липня 2017, 01:11
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Лідерство – це одна з тих рис, якою має володіти кожен успішний підприємець. Але хто такий хороший керівник? Це зрозуміло не всім і не завжди

Перелічу найбільш поширені помилки керівників:

1. Надавати занадто багато інформації

Ви схожі на всезнаючого. У таких умовах люди не схильні ділитися своїми ідеями, оскільки побоюються, що ви їх відкинете ваші ідеї завжди «кращі».

Відео дня

Рішення: коли ваша ідея знову виявиться кращою, не просто озвучте її, а попросіть колег спиратися на неї при виробленні ще більш успішного рішення.

2. Використовувати «але» або «проте»

Це означає, що ви щось не схвалюєте. «Мені подобається твоя ідея, але...», «Я подумаю про те, що ти говориш, однак...». Ви хочете пом'якшити удар своїми словами, але виходить навпаки: замість того, щоб поранити свого співробітника ножем у бік, ви б'єте йому ножем у спину.

Рішення: перестаньте підбирати вирази, висловлюючи свою критику, і не використовуйте згаданих слів.

3. Ділитися «повчальними» історіями

Постійно вставляючи в розмову «повчальні» історії з власного життя, ви виявляєте свій комплекс неповноцінності. Вам здається, що необхідно відкрити душу навстіж, і тільки так ви будете помічені. Але ніхто не любить хвастощі.

Замість того, щоб ранити свого співробітника ножем у бік, ви б'єте йому ножем у спину

Рішення: усвідомте, що найбільш успішним лідерам не потрібно хвалитися або показувати щось. Їхня впевненість завжди з ними.

4. Спілкуватися, коли злий

Ділитися своїми думками, коли ти злий, небезпечно. Висока ймовірність висловити свою позицію через емоції, а це може завдати непоправної шкоди.

Рішення: позбудьтеся від ситуації, яка вас дратує, і дайте собі 24 години перерви (необхідно отримати повноцінний цикл сну). Ви маєте бути в ідеальному стані для розмови, щоб емоції не домінували над вами.

5. Приховувати корисні знання

Якщо ви тримаєте в секреті знання, які могли б поліпшити роботу інших людей, це одна з ознак невпевненості в собі. Коли люди дізнаються, що ви щось приховали від них, вони втратять до вас довіру.

Рішення: запитайте себе, чим ще ви можете поділитися з іншими, і поділіться цим.

6. Нездатність визнавати заслуги інших

Це спрощена версія «все для мене, нічого для тебе». Ви тримаєте всіх осторонь, від чого їм здається, що ви їх недооцінюєте.

Рішення: коли проект закінчений успішно, публічно відзначте індивідуальний внесок кожного співробітника.

7. Приписувати собі чужі заслуги

Це набагато гірше, ніж не віддавати належне іншим. Ви фактично крадете їхні заслуги. Ви не тільки дурень, але і злодій.

Рішення: набагато розумніше «віддати» свої заслуги, ніж «поцупити» їх.

8. Виправдовуватися

Відповідальність завжди на лідері. Якщо лідер шукає виправдання, він втрачає довіру. Що робив Білл Клінтон, коли розгорівся скандал з Монікою Левінські? Вдарився в юридичну казуїстику: «It depends on what the meaning of the word "is" is». Він втратив авторитет і чесність. Не робіть тих самих помилок.

Рішення: замість того, щоб виправдовуватися, скажіть краще, що ви зробите для виправлення ситуації.

9. Не вміти вибачатися

Всі роблять помилки. І всі ненавидять тих, хто не може визнати свої помилки.

Рішення: вибачайтеся швидко, вибачайтеся повністю і згадайте дію, яку збираєтесь робити, щоб виправити або хоча б поліпшити ситуацію.

10. Не слухати

Це проблема багатьох лідерів (сам з цим борюся). Величезна проблема. Вона може сказати про вас лише одне: вам все одно, що там хто говорить.

Рішення: позбудьтеся від чинників, які відволікають (електронних листів, телефонів тощо), сконцентруйте погляд на людину і повторюйте те, що він вам говорить.

11. Карати гінця з поганою звісткою

Погані новини можна отримати з будь-якого джерела, і погані лідери атакують саме джерело. Такі лідери втрачають довіру, а погані новини починають ховати за завісою.

Рішення: визнайте, що погана новина має критичне значення для вашого успіху, адже це допоможе вам виправити помилки. Наступного разу, коли вам повідомлять про погані новини, будьте вдячні за те, що людина була готова розповісти вам їх.

Прокладайте собі шлях через свої помилки, і завдяки цьому станете більш ефективним керівником. Якщо ви вживаєте багато зусиль, щоб надихати інших, масштабно мрієте, вчитеся більшого, робите більше і стаєте великим, ви дійсно лідер.

Більше блогів тут

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X