10 вчинків, які заважають вам сподобатися оточуючим. Блог Тревіса Бредберрі

11 липня 2018, 06:03

Багато хто хибно вважає, що вміння завоювати прихильність – це природний навик

Йому ніби не можна навчитися і володіють ним лише окремі щасливчики – вони мають гарний вигляд, неймовірно товариські і талановиті. Піддатися цій омані легко. Насправді, ви можете контролювати здатність бути приємною людиною – це питання емоційного інтелекту.

Відео дня

У дослідженні, проведеному Каліфорнійським університетом у Лос-Анджелесі, піддослідні оцінювали понад 500 описів людей, з огляду на уявлення про важливість тих чи інших рис для здатності подобатися людям. Найрейтинговіші показники не мали нічого спільного з товариськістю і привабливістю (вродженими рисами). Найпопулярнішими рисами були щирість, відкритість і здатність зрозуміти іншу людину.

Ці та інші риси описують людей, обдарованих у соціальних аспектах емоційного інтелекту. Дослідження компанії TalentSmart, засновані на даних про мільйон осіб, засвідчують, що людей, які мають ці навички, вважаються такими, що завойовують прихильність до себе і перевершують інших.

Таке вміння критично важливе для успіху в роботі, адже може абсолютно змінити ваші показники. Дослідження Університету штату Массачусетс виявило, що менеджери були готові прийняти аргумент аудитора без будь-яких додаткових доказів у разі, якщо він або вона зуміли здобути до себе прихильність.

Загалом здатність викликати прихильність до себе – це вміння уникати тієї поведінки, яка зменшує привабливість, і робити те, що, навпаки, дадуть змогу бути приємним для інших. Щоб допомогти вам з цим, я досліджував деякі види поведінки, які відштовхують. Переконайтеся в тому, що часом не накоїте нічого з цього.

1.Вихваляння зв'язками. Чудово, якщо ви знайомі з важливими і цікавими людьми, але використовувати їхні імена в розмові лише для того, щоб похвалитися, – нерозумно і претензійно. Замість того, щоб викликати до вас інтерес, така поведінка змушує людей вважати вас невпевненими і занадто стурбованими тим, щоб сподобатися. Це також знижує в ціні те, що ви здатні запропонувати. Якщо ви пов'язуєте все, що знаєте, з тим, кого знаєте, розмова блякне.

Люди не люблять тих, хто відчайдушно прагне уваги. Все, що необхідно для завоювання симпатій оточуючих, це бути доброзичливим і тактовним. Коли ви говорите привітно, впевнено і лаконічно, люди набагато уважніші і краще піддаються переконанню, ніж коли намагаєтеся показати, які ви важливі. Правильне ставлення захоплює значно більше, ніж те, кого ви знаєте.

2.Емоційне насильство. Моя компанія робить оцінку співробітників їхніми колегами, і ми досить часто стикаємося з випадками, коли люди кидаються речами, кричать, доводять інших до сліз, а також вчиняють інше емоційне насильство. Така поведінка свідчить про низький рівень емоційного інтелекту. Тільки-но ви продемонструєте таку нестабільність, люди починають сумніватися в тому, чи заслуговуєте довіри.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Зриваючись на всіх, незалежно від того, наскільки вони це заслужили, ви привертаєте до вас негативну увагу. Вас назвуть неврівноваженим, недоступним і таким, що лякає. Коли ви здатні контролювати емоції при людині, яка вас ображає, то в кінцевому підсумку поганий вигляд матиме вона, а не ви.

3.Скромні хвастощі. Кожен з нас знайомий з людьми, які люблять похвалитися, прикриваючись маскою самознищення. Наприклад, дівчина, яка жартує над собою, ніби вона ботанік, але насправді прагне звернути увагу на свій розум. Або хлопець, який іронізує над власною дієтою, а насправді хоче дати зрозуміти, наскільки він здоровий і підтягнутий. Хоча багато хто думає, що самоприниження приховує хвастощі, кожен розуміє, що відбувається насправді. Така поведінка відштовхує, адже це не просто хвастощі, але також спроба обдурити.

4.Зазирання в телефон. Ніщо не відштовхує так сильно, як текстове повідомлення, прочитане посеред розмови, або навіть швидкий погляд на телефон. Якщо ви з кимось розмовляєте, зосередьте всю свою енергію на бесіді. Зробивши це, виявите, що розмови стали набагато ефективнішими і приємнішими.

5.Обмеженість. Якщо хочете викликати прихильність до себе, не варто мати упереджень. Нікому не хочеться спілкуватися з людиною, яка вже сформувала свою думку і не бажає слухати. Відкритість – найважливіша риса для роботи, адже дає доступ до нових ідей і допомоги. Щоб позбутися упередженості і засудження, постарайтеся дивитися на світ очима інших. Це не означає, що ви маєте вірити в те, у що вірять інші, або потурати їхній поведінці. Це лише означає не засуджувати людей і по-справжньому зрозуміти, що ними рухає.

Люди не люблять тих, хто відчайдушно прагне уваги

6. Не ставити достатньої кількості запитань. Найголовніша помилка, якої люди припускаються під час розмов, полягає ось у чому. Вони настільки зосереджені на тому, що хочуть далі сказати, або тому, як сказане людиною відіб'ється на них, що не чують сказаного по-справжньому. Слова здаються чіткими і зрозумілими, але їхнє значення втрачається. Простий спосіб цього уникнути – ставити запитання. Людям подобається знати, що ви слухаєте. І щось настільки просте, як уточнювальні питання, засвідчує, що ви не тільки слухаєте, але і що сказане вам не байдуже. Ви здивуєтеся тому, скільки поваги заслужите, лише ставлячи запитання.

7.Надмірна серйозність. Захоплені люди приваблюють. Однак водночас захоплені люди часто нагадують занадто серйозних або незацікавлених, адже абсолютно поглинені своєю роботою. Люди, які викликають до себе прихильність, балансують власну пристрасть до роботи з умінням розважитися. На роботі вони серйозні, але доброзичливі. Вони вирішують завдання, адже соціально ефективні в короткі проміжки часу і капіталізують цінні соціальні моменти. Вони фокусуються на осмислених контактах зі співробітниками, пам'ятають, що їм говорили вчора або минулого тижня, адже це засвідчує, що люди для них так само важливі, як їхня робота.

8.Плітки. Люди виставляють себе в найгіршому світлі, коли брешуть. Обговорення чужих провин і нещасть може поранити почуття людини, якщо плітка до неї дійде. Водночас плітки в будь-якому разі роблять вас злісним в очах інших людей.

9.Виплескування занадто великої кількості інформації. Знайомство з людьми передбачає здоровий обмін, але якщо ви занадто швидко видаєте про себе занадто багато інформації, то це неправильно. Будьте обережними та уникайте розповідей про особисті проблеми і зізнань. Люди, які викликають до себе прихильність, дають можливість іншим привести себе до того моменту, коли буде доречним поділитися чимось особистим. Якщо ви досить рано розповідаєте занадто багато, то нагадуєте самозакохану і нечутливу людину.

10.Надто докладна розповідь про себе в соцмережах. Дослідження засвідчують, що люди, які занадто багато чим діляться в соціальних мережах, роблять так від жаги визнання. Але Pew Research Center також виявив, що така тактика працює проти людей і викликає до них антипатію. Поділитися в соцмережах буває важливо, але робити це потрібно вдумливо. Якщо ви будете давати всім знати, що їли на сніданок, обід і вечерю, а також як часто вигулювали собаку, то дуже нашкодите своїй привабливості в очах оточуючих.

Підсумуємо.

Усвідомлюючи те, як ваші дії сприймають інші, ви прокладаєте собі шлях до більшої привабливості в очах оточуючих.

Переклад НВ

Новое Время володіє ексклюзивним правом перекладу і публікації колонок Тревіса Бредберрі.

Оригінал опубліковано на TalentSmart. Републікація повної версії тексту заборонена.

Тревіс Бредберрі – володар нагород і співавтор бестселера "Емоційний інтелект 2.0", співзасновник TalentSmart, світового лідера з тестування та навчання емоційного інтелекту, що працює з 75% компаній зі списку Fortune 500.

Його книги перекладені на 25 мов і продаються у 150 країнах світу. Він також співпрацював з виданнями Newsweek, Time, BusinessWeek, Fortune. Forbes, USA Today, The Wall Street Journal, The Washington Post, The Harvard Business Review.

Приєднуйтесь до нашого телеграм-каналу Мнения Нового Времени

Більше блогів тут

Показати ще новини
Радіо NV
X