Жовті черевики. Легендарний Timberland відзначили своє 45-річчя

25 листопада 2018, 20:17

У київській галереї Art 14 Gallery, слідом за Лондоном, відбулася вечірка Celebrate the Icons в честь ювілею культових жовтих черевиків TIMBERLAND.

Світські гості, журналісти і блогери зібралися, щоб ближче познайомитися з піввіковою історією найвідомішого lifestyle outdoor бренду в світі. Головними героями вечора стали yellow boots, які на сьогодні є невід'ємною частиною гардеробу світових трендсеттеров: Барак Обама, Jay-Z, Брюс Вілліс, Девід Духовни, Хлої Кардашьян, Кіра Найтлі, Ріанна віддають перевагу черевикам Timberland.

Відео дня

Жовті черевики були створені 45 років тому емігрантом з Одеси Натаном Шварцем. Із взуття для лісорубів вони перетворилися на ікону світового хіп хопу. Успіх жовтих черевиків забезпечила нова технологія безшовного з'єднання шкіряного верху і гумової підошви, розроблена та запатентована Timberland. Завдяки цьому висока якість, перевірена десятиліттями, залишається незмінною, а кожна нова модель черевиків, стає ще більш різноманітною за формою та колірній гамі. До 45-річчя бренду була створена лімітована колекція Timberland з тисненням 45th Anniversary на язичку черевика. Колекція вже представлена ​​в магазинах Timberland по всьому світу, в тому числі і в Україні.

До світового святкування 45-річчя ікони хіп-хопу - Original Yellow Boots - приєдналися Гарік Корогодський, Потап і Mozgi, Фагот, Diezel & The Z, Жан Беленюк і інші зірки. Більшість гостей прийшли на вечірку саме в Original Yellow Boots.

Улюбленою розвагою гостей став Scratch DJ Battle і Chainsaw performance від STIHL, під час якого була створена величезна арт-інсталяція з цільного дуба в формі легендарного черевика TIMBERLAND. Атмосферу вечора створював DJ set від LEMOJOE (Dornabanda) і DJ Andrew.

Вечірка проходила в лофт-просторі галереї, стіни якої були прикрашені роботами сучасного українського художника-монументаліста Володимира Ершіхіна. Черевики Timberland також стали частиною експозиції і були представлені в інсталяції з вініловими програвачами, що символізує зв'язок бренду з історією музики, починаючи з 90-х і до сьогодні. Жовті черевики перетворилися в світову культурну ікону, яка через 45 років залишається такою ж бажаною і сьогодні.

Більше фото в галее:

Показати ще новини
Радіо НВ
X