Відкрийте океан можливостей для бізнесу в соцмережах
Ви також зможете контролювати роботу співробітників і підрядників, ставити конкретні завдання перед командою маркетингу і закладати коректні KPI.
Доступна детальна програма курсу
Знаннями поділиться Ельдар Нагорний. Він розвивав такі бренди як Maxim, Elle, MarieClaire, Forbes, Focus, Bigmir, Korrespondent, I.ua, Tochka, Depositphotos та інші. Консультував більше 30-ти e-commerce і online media проектів.
Курс також проведе Тимофій Макаров – директор з маркетингу EduGet, раніше директор з маркетингу Skidka.ua. До цього очолював маркетинг у холдингу Open Media Group - портали Meteoprog, Ua-Football, Likar, Hochu, Uaua. Розвивав напрямок SMM та веб-аналітики в Korrespondent, Forbes, Focus, Комсомольська Правда Україна, Аргументи і Факти Україна тощо.
Дізнатися більше та зареєструватися
066 064 04 24, 044 338 10 18
jv@sms.org.ua